رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کیف پول تراست والت و توکن آن را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کیف پول تراست والت یکی از جدیدترین اطلاعات کریپتوکارنسی است که دانستن آن به شما کمک بسیاری می‌کند. این کیف پول اخیرا توسط یکی از برترین صرافی‌های رمز ارز یعنی صرافی بایننس به عنوان یکی از کیف پول‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب شد. همین حمایت بایننس نیز موجب شهرت توکن تراست والت و افزایش ۱۰۰ درصدی ارزش آن فقط در یک ماه بود. پس با ما همراه باشید تا این کیف پول و ارز دیجیتال را خدمت شما معرفی کنیم.

کیف پول تراست والت

بایننس از کیف پول تراست والت می‌گوید

بایننس در لیست صرافی‌های ارزهای دیجیتال خود از توکن تراست والت نیز نام برد. این توکن را به شکل TWT نیز می‌شناسند. قیمت TWT به واسطه اطلاعیه بایننس افزایش پیدا کرد و بالاترین رکورد در تمامی زمان‌ها را شکست و امروز به ارزش ۰.۴۴ USD نیز رسید.

بایننس که بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده از نظر حجم معاملات در کل جهان است، اعلام کرده که حتما توکن تراست والت را نیز در لیست خود درج خواهد کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط صرافی بایننس صادر شد، TWT به عنوان بخشی از ناحیه نوآوری بایننس در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ درج خواهد شد. از این تاریخ کاربران این صرافی می‌توانند توکن‌های تراست والت را در جفت‌های TWT/BTC، TWT/BUSD و TWT/USDT معامله کنند.

زمانی که بایننس اعلام کرد که TWT را درج می‌کند، این توکن با افزایش بیش از ۷۰% فقط در یک روز توانست رکورد جدیدی را ثبت کند. این توکن موفق شد در تاریخ ۲۸ام ژانویه ۲۰۲۱ به بالاترین سطح از قیمت خود در تمامی زمان‌ها یعنی ۰.۴۴ دلار برسد. این بدان معنی است که قیمت TWT در یک ماه بیش از ۱۰۰% افزایش پیدا کرده است.

کیف پول تراست والت و TWT چه هستند؟

کیف پول تراست والت یک کیف پول مخصوص ارزهای رمزنگاری شده که متعلق به صرافی بایننس است. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد که ارزهای رمزنگاری شده را خریداری، ذخیره و معامله کرده و آنها را به دست آورند.

تراست والت با دسترسی آسان به ارزهای رمزنگاری شده از ارزهایی همچون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل، استلار، دش، ترون، پولکادات، تزوس، کازماس، کاوا و دوج کوین حمایت می‌کند.

به غیر از آن تراست والت همچنین می‌تواند تمامی توکن‌های ERC20، BEP-2 و BEP 20 را نیز ذخیره کند. کیف پول تراست والت به کاربران خود اجازه می‌دهد که سود و پاداش بسیاری از ارزهای رمزنگاری ذخیره شده در کیف پول را نیز بدست آورند.

توکن تراست والت در حقیقت ارز رمزنگاری شده‌ی کیف پول آن است که بر پایه زنجیره هوشمند BEP-2 و BEP-20 بایننس قرار دارد. این فقط یک توکن ERC20 نیست. عرضه در گردش TWT، ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است. درست مثل BNB،‌ توکن TWT نیز برنامه‌ای قوی برای سوزاندن توکن در آینده دارد. آنها متعهد شده‌اند که توکن‌هایی با ارزش میلیون‌ها دلار را بسوزانند تا عرضه در چرخش را در گذر زمان کاهش دهند.

پیشبینی قیمت توکن تراست والت

توکن تراست والت در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. قیمت آن در زمان راه اندازی حدود ۰.۰۰۶۵ دلار بود. مهم‌ترین عاملی که موجب بالا رفتن قیمت توکن TWT شد آن بود که بایننس، صرافی پیشرو در جهان این کیف پول را در لیست خود قرار داد. تراست والت در حال حاضر محصول صرافی بایننس به شمار می‌رود و به دلیل همین درج توکن تراست والت در بایننس، قیمت TWT در تاریخ ۲۸ام ژانویه ۲۰۲۰ به میزان قابل توجه ۰.۴۴ USD رسید.

این یک سود دیوانه کننده برای صاحبان TWT آن هم فقط در طول چندین ماه بود. از آنجایی که تراست والت محصول بایننس است پس شما می‌توانید تصور کنید که بایننس همچنان به آوردن نوآوری‌های خبری در تراست والت ادامه می‌دهد. میلیون‌ها کاربر به دلیل نام بایننس به تراست والت اعتماد می‌کنند و همچنین زمانی که رمز ارز در آینده بیشتر مورد قبول واقع شود استفاده از این کیف پول هم بالاتر خواهد رفت. دیگر نکته‌ی قابل ملاحظه که به افزایش قیمت TWT کمک کرده، در حقیقت سوزاندن توکن‌های آن است. بایننس همیشه متعهد بوده که قیمت توکن BNB را افزایش دهد. آنها هزاران همکاری کرده و صدها برنامه را اجرا کرده‌اند تا استفاده از توکن BNB را افزایش دهند. بنابراین ارزش BNB با گذر زمان افزایش می‌یابد.

ما امیدواریم که بایننس دوست داشته باشد که قیمت TWT نیز بالاتر برود. آنها همچنین برنامه سوزاندن کوین‌های TWT را هم دارند تا عرضه در گردش آن را در طول زمان کاهش دهند. چرا که در صورت ثابت ماندن تقاضای توکن‌های TWT هرچه عرضه کمتر شود قیمت‌ها بالاتر خواهد رفت.

  • پیشبینی ما برای قیمت توکن تراست والت در سال ۲۰۲۱ حدود ۰.۵۰$ تا ۱.۲۰$ است.
  • پیشبینی ما از قیمت توکن TWT برای سال ۲۰۲۲ حدود ۱.۵۰$ تا ۲.۵۰$ است.
  • پیشبینی ما از قیمت توکن تراست والت در سال ۲۰۲۵ نزدیک به ۴.۲۵$ تا ۵.۵۰$ است.

البته حتما باید در نظر داشته باشید که اینها فقط و فقط پیشبینی‌های قیمت کوین TWT ما است و ما مشاور مالی نیستیم. پس حتما قبل از خرید هر ابزار مالی، تحقیقات لازم خود را انجام دهید.

کیف پول تراست والت

جمع‌بندی

کیف پول تراست والت از اطلاعات مهم کریپتوکارنسی است که دانستن آن در دنیای ارزهای دیجیتال به شما کمک بزرگی می‌کند. این کیف پول اخیرا از حمایت بایننس که برترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده است برخوردار شده و توانسته رکورد قیمت خود را بزند. این کیف پول به زودی متعلق به صرافی بایننس خواهد شد و شما می‌توانید با جفت‌های زیادی که این صرافی در اختیار شما می‌گذارد توکن‌های آن که TWT یا توکن تراست والت نام دارند را معامله کنید. آیا شما فکر می‌کنید که قیمت این ارز دیجیتال بتواند همیشه در بالاترین سطوح قرار بگیرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید

Leave A Reply

Your email address will not be published.