رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پروتکل باند چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پروتکل باند چیست؟

پروتکل باند در واقع یک چارچوب داده اوراکل میان زنجیره ای است که داده های واقعی را جمع آوری نموده و API ها را با قراردادهای هوشمند! متصل می نماید. اوراکل یک پایگاه داده ایمن است که به عنوان شخص سوم، برای قراردادهای هوشمند، اطلاعات خارج از شبکه را تامین می نماید. بلاک چین های فعال، حافظه های تغییر ناپذیر و محاسبات قطعی را تایید می کنند. با این حال، آنها نمی توانند به داده های موجود در خارج از شبکه های بلاک چین دسترسی ایمن داشته باشند.

درباره این پروتکل بیشتر بدانید

پروتکل باند این امکان را می دهد تا برنامه های قرارداد هوشمند! مانند DeFi ، بازارهای پیش بینی و بازی ها بدون تکیه بر یک نقطه شکست ساخته شوند. به جهت اطمینان از در دسترس بودن داده ها، داده های مورد تقاضا دائما به روز رسانی می گردد. این داده ها بدون هیچ دستکاری بر روی بلاک چین نگهداری می گردند. به تامین کنندگان این داده ها پاداش های خوبی داده می شود. این شبکه به دلیل غیر متمرکز بودن و عدم نظارت نهادهای قانونی بسیار موفق عمل می نماید.

پروتکل باند

باند چین چیست؟

توکن باند، توکن اصلی پروتکل باند می باشد. باند چین خود را به عنوان یک بلاک چین مستقل با عملکرد بالا توصیف می کند. این به طور خاص برای محاسبات اوراکل مانند تسویه حساب ها، منابع داده و تجمیع ساخته شده است. این مورد با اثبات سهام ثابت شده است. توسعه دهندگان می توانند یک اسکریپت اوراکل کاملاً قابل تنظیم در باند چین ایجاد نمایند که منابع داده و API ها را برای اتصال، روش های تجمیع و پارامترهای امنیتی مشخص نماید.

با بارگیری تمام محاسبات اوراکل در باند چین، قراردادهای هوشمند در بلاک چین مقصد می توانند از پروتکل باند برای پرس و جوی اطلاعات درخواستی استفاده نماید. پرسشهای داده های معاملات اوراکل بین ۴ تا ۶ ثانیه طول می کشد تا امکان تسویه فوری را فراهم نماید. پروتکل باند توسط Sequoia Capital و Binance پشتیبانی می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارز دیجتال و بلاک چین و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم پروتکل باند روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.