رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

راهنمای خرید و فروش اتریوم در هند + تمامی جزییات مورد نیاز

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

محبوبیت اتریوم (ETH) در هند در حال افزایش است، و این روزها اتریوم، پس از بیت کوین، به دومین ارز دیجیتال معروف در هند تبدیل شده است. همینطور، بسیاری از مردم به استخراج اتریوم و معامله آن نیز علاقه‌مند شده‌اند. این دو روش ساده‌ترین روش‌های دست‌یابی به اتریوم در هند هستند. برای بعضی از مردم هند، استخراج اتریوم به دلیل سرمایه بالای مورد نیاز برای شروع این کار و احتمال سوددهی پایین گزینه چندان عملی نیست. به همین دلیل است که جمعیت بسیار زیادی از مردم به خرید و فروش اتریوم در هند علاقه مند شده‌اند و برای دست‌‌یابی به سود بلند مدت شروع به معامله اتریوم کرده‌اند.

روش های خریدن اتریوم در هند

در حال حاضر، ساده‌ترین گزینه این است که به‌‌یکی از صرافی‌های کشور رفته و‌‌ یک حساب و کیف پول بسازید. این کیف پول به شما اجازه خواهد داد تا اتریوم را بخرید،‌ آن را بفروشید ‌‌یا با ارزهای دیگر مبادله کنید. ‌می‌توانید پس از اتصال حساب بانکی خود به حساب صرافی با ارز‌های فیات مانند روپیه (INR) اتریوم بخرید. اتریوم خریداری شده را ‌می‌توانید در‌‌یک کیف پول نگهداری کنید. این کار ساده‌ترین راه برای تازه‌کار‌هاست، در حالی که کاربران باتجربه‌تر به دنبال گزینه‌های دیگر هستند.

مطالب دیگر را بخوانید

یکی دیگر از روش‌های خرید اتریوم در هند خرید بیت کوین در‌‌یک صرافی و مبادله آن با اتریوم در‌‌یک صرافی معتبر ‌‌با مشتری‌های بین‌المللی است.

روش های فروش اتریوم در هند

اگر قبلا این کار را کرده‌اید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را به دست آورده‌اید، ممکن است از خودتان بپرسید که اتریوم را چطور ‌می‌توان در هند فروخت؟ پاسخ این سوال مشابه روش خرید آن است، بهترین مکان برای خرید و فروش اتریوم در هند صرافی‌های ارزهای دیجیتال داخلی هستند. درست مانند هر تراکنش دیگری، باید به صرافی مقداری کارمزد پرداخت کنید. مطمئن شوید که همه‌‌ی کارمزد‌های ‌‌یک صرافی را چک کرده‌اید، به خصوص اگر قصد دارید ابتدا اتریوم خود را با بیت کوین مبادله کرده و سپس بیت کوین را در صرافی در ازای ارز فیات بفروشید.

یبشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.