رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شهردار شهر جکسون «اسکات کانگر» و قبول بیت کوین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شهردار شهر جکسون موضوعی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. «اسکات کانگر» شهردار این شهر اخیرا خبری جنجالی در زمینه ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. در دنیای کریپتوکارنسی باید تمام مدت گوش به زنگ باشید تا هیچ خبری را از دست ندهید. چرا که هر خبری می‌تواند به راحتی در قیمت ارزها و ایجاد نوسانات تاثیرگذار باشد. حالا نیز شهردار این شهر اعلام کرده است که ارز دیجیتال بیت کوین را به عنوان مبلغ پرداختی مالیات قبول می‌کند. همچنین وی بیت کوین را راه حلی برای رفع تورم نیز در نظر می‌گیرد. با ما همراه باشید تا این خبر را به طور کامل بررسی کنیم.

شهردار شهر جکسون و بیت کوین

«اسکات کانگر» شهردار جکسون که شهری در ایالت تنسی است در صدد تبدیل شهر جکسون به یک پایگاه عمده برای رمز ارز است.

شهردار «اسکات کانگر» روز جمعه اعلام کرد که جکسون، هشتمین شهر بزرگ ایالت تنسی به شهروندان اجازه پرداخت مالیات دارایی‌ها با استفاده از بیت کوین را می‌دهد.

او گفته است:

«گروه ویژه بلاک چین ما در حال بررسی آن است که چطور شهر جکسون می‌تواند پرداخت مالیات دارایی‌ها از طریق بیت کوین را بپذیرد و به کارمندان ما اجازه گرفتن میانگین هزینه دلار به صورت بیت کوین را بدهد.»

یک گروه ویژه بلاک چین همچنین میانگین هزینه دلار بیت کوین را نیز حساب خواهد کرد.

شهردار شهر جکسون «اسکات کانگر» همچنین نگرانی‌های خود در رابطه با سقوط ارزش دلار، افزایش تورم و قبول بیت کوین به عنوان راه حلی برای رفع تورم را از طریق توییت ابراز کرد.

«چرا ما تورم را می‌پذیریم؟ چرا از دولت فدرال خود تقاضای بیشتری نمی‌کنیم؟ ۶.۳% در طول ۲ سال. یا ۱۷۲.۸% به صورت مادام العمر. هر سال دلار ما کم ارزش‌تر می‌شود. هیچ برگشتی به جایگاه اول وجود ندارد. فقط یک راه حل وجود دارد. بیت کوین.»

«کانگر» همچنین برنامه‌های خود برای ادغام بیت کوین با اقتصاد شهر جکسون در ماه آوریل را نیز اعلام کرد. شهردار همچنین یک گروه ویژه برای بلاک چین در ماه آوریل درست کرد.

«کانگر» شهردار شهر میامی «فرانسیس سوارز» را دنبال کرد. «سوارز» اوایل امسال طرحی برای جمع‌آوری مالیات و پرداخت کارگران شهرداری به صورت بیت کوین ارائه داده بود.

اخیرا سناتور «سینتیا لومیس» از میامی نیز گفته بود که بیت کوین ارز خوبی برای زمان بازنشستگی و پس انداز‌های بلند مدت است.

این سناتور همچنین استخراج کنندگان بیت کوین را دعوت کرده بود و گفته بود که ما استخراج بیت کوین را انرژی بدی نمی‌دانیم.

وی توییت کرده بود

«استخراج بیت کوین را به عنوان انرژی بد قضاوت نکنید دوستان. نوآوری‌های بسیاری در این ارز دیجیتال در جریان است که خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.»

سناتور «سینتیا لومیس» همچنین توییت کرده بود:

«اگر شما هم در فضای استخراج بیت کوین هستید لطفا خود را به ما نشان دهید. ما به شما در وایومینگ نیاز داریم.»

به غیر از ایالت‌های تنسی و فلوریدا، تگزاس و وایومینگ نیز در حال تلاش برای تبدیل شدن به پایگاه‌های عمده رمز ارز هستند.

شهردار شهر جکسون

جمع‌بندی

شهردار شهر جکسون موضوعی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم. «اسکات کانگر» شهردار جکسون، شهری در ایالت تنسی خبر از قبول بیت کوین داده است. وی با پست کردن چند توییت اعلام کرد که قصد دارد از ارز دیجیتال بیت کوین برای پرداخت مالیات شهر خود استفاده کند. او اعلام داشت که هر سال ارزش دلار آمریکا پایین‌تر می‌آید و ما باید پول بیشتری مطالبه کنیم. «کانگر» تورم را مشکلی بزرگ می‌داند و تنها راه حل برای مقابله با آن را استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین در نظر می‌گیرد. آیا به نظر شما ارزهای دیجیتال می‌توانند در حل تورم موثر باشند؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.