رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کیف پول یورویی در حال انتشار رابط برنامه غیرمتمرکز خود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کیف پول یورویی موضوعی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. این کیف پول یکی از برترین کیف پول‌های دنیای رمز ارز است. همچنین این کیف پول از معروف‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز هست. این پلتفرم حالا در صدد انتشار رابط برنامه غیرمتمرکز خود است. این رابط منحصر به ‌فرد امکان ایجاد معاملات در بین کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک چین کاردانو را به‌وجود می‌آورد. با ما همراه باشید تا امروز این کیف پول و رابط جدید آن را با هم بررسی کنیم.

کیف پول یورویی

کیف پول یورویی و رابط جدید آن

قراردادهای هوشمند ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به زودی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین زیرساخت‌های اصلی این قراردادها نیز همزمان در حال پیشرفت است.

کیف‌های پول یورویی « EMURGO» حالا در حال ساخت یک ابزار جدید به نام رابط برنامه‌های غیرمتمرکز است. این ابزار جدید، امکان ایجاد معاملات در بین دارندگان ارز دیجیتال آدا و برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه کاردانو را به‌وجود می‌آورد.

توییت‌هایی که از طرف این کیف پول پست شد را در این بخش می‌بینید

«رابط برنامه غیرمتمرکز @YOROIWALLET امکان ایجاد معاملات بین کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز مبنی بر بلاک چین را در بلاک چین کاردانو به‌وجود می‌آورد.

ما هیجان‌زده هستیم که شما بلاگ جدید ما درباره این ابزار جالب که حالا در راه است را بخوانید. همچنین می‌خواهیم که شما در رابطه با این موضوع نیز بخوانید که این ابزار تا چه حد برای کاربران ما و همچنین اکوسیستم کاردانو ارزشمند است.»

HTTPS://T.CO/GVQPE03XXO PIC.TWITTER.COM/WASYMJHFM8

بر اساس «EMURGO» نسخه آینده کیف پول یورویی شامل رابط برنامه غیرمتمرکز آن نیز می‌شود. این رابط همچنین یک ابزار برای برنامه‌های غیرمتمرکز کاردانو است.

علاقه‌مندان به ارز دیجیتال کاردانو که از رابط برنامه غیر متمرکز یورویی استفاده می‌کنند از این پس قابلیت‌های بیشتری خواهند داشت. آنها قادر خواهند بود که معاملات خود را با انواع مختلفی از برنامه‌های غیرمتمرکز انجام دهند. این برنامه‌های غیرمتمرکز نیز باید تماما در بلاک چین کاردانو ساخته شده باشند.

بر اساس گفته توسعه‌دهندگان یورویی، تمامی عملکردهای لازم برای برنامه‌های غیرمتمرکز مانند فروش توکن‌ها و به دست آوردن دسترسی منابع و غیره تنها با چند کلیک از طریق رابط برنامه‌های غیرمتمرکز ممکن خواهد بود.

کیف پول یورویی

جمع ‌بندی

کیف پول یورویی پلتفرمی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. این کیف پول از کیف پول‌های بسیار محبوب و شناخته شده در دنیای رمز ارزهاست. والت یورویی اخیرا از ویژگی جدید خود خبر داد. یورویی به ‌زودی ابزاری با عنوان رابط برنامه غیرمتمرکز ارائه خواهد داد. این رابط، ابزاری بسیار کارآمد است که امکان ایجاد معاملات در میان کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. ما امروز این کیف پول و ابزار جدید آن که در راه است را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با این رابط کاربری چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.