رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

درگاه پرداخت بیت پی و هرآنچه که باید درباره آن بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

درگاه پرداخت بیت پی موضوعی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. بیت پی یک درگاه پرداخت مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است. این درگاه، مخصوص پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین است. بیت پی به‌تازگی ارز دیجیتال لایت کوین را نیز تحت حمایت خود درآورد. همچنین فروشگاه اینترنتی” Newegg”نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتر است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. این فروشگاه حالا به اولین مرکز فروشی تبدیل شده است که ارز دیجیتال لایت کوین را از طریق روش پرداخت بیت پی می‌پذیرد. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

درگاه پرداخت بیت پی

درگاه پرداخت بیت پی چیست؟

بیت پی (BitPay) بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده بیت کوین و خدمات پرداخت برای ارزهای رمزنگاری شده است. این پلتفرم امروز اعلام کرد که از ارز دیجیتال لایت کوین (Litecoin) نیز در اپلیکیشن کیف پول بیت پی (BitPay Wallet) پشتیبانی خواهد کرد. کاربران می‌توانند با خیال راحت و به‌صورت کاملا ایمن علاوه بر خرید گیفت کارت، رمز ارز را نیز خریداری، ذخیره و یا مبادله کنند. از آغاز این هفته، تجارت‌هایی که از بیت پی به‌عنوان درگاه پرداخت استفاده می‌کنند باید قادر به پذیرش لایت کوین باشند. چنین تجارت‌هایی می‌توانند لایت کوین را به عنوان روش پرداخت برای هر کیف پولی بپذیرند.

نیو اگ (Newegg.com) نیز یک فروشگاه اینترنتی است. این فروشگاه به زودی به اولین فروشگاهی تبدیل خواهد شد که لایت کوین را به‌عنوان روش پرداخت می‌پذیرد. نیو اگ می‌تواند لایت کوین را از طریق درگاه پرداخت بیت پی به‌عنوان روش پرداخت قبول کند. دلیل این موضوع نیز این است که این فروشگاه اولین خرده‌فروشی بزرگی بود که در سال ۲۰۱۴ بیت کوین را به‌عنوان روش پرداخت پذیرفت.

موسسه لایت کوین از طریق یک توییت این خبر را اعلام کرد

«این یک خبر کاملا رسمی است! @NEWEGG حالا دیگر لایت کوین را نیز قبول می‌کند! با تشکر از دوست عزیز ما @BITPAY، حالا نیو اگ از بین هزاران گزینه، اولین فروشگاه در کل جهان است که قادر به پذیرش #لایت کوین به‌عنوان روش پرداخت از طریق بیت پی است.»

HTTPS://T.CO/47MKGBEFYG #PAYWITHLITECOIN #LITECOIN10 $LTC #LITECOINFAM PIC.TWITTER.COM/BOMZJH8LMT

«اندرو چوی» مدیر ارشد برند نیو اگ گفت:

«به‌عنوان اولین فروشگاه اینترنتی که با بیت پی، بیت کوین و حالا لایت کوین کار می‌کند، نیو اگ از مشتریان جهانی که زود این روش پرداخت را بپذیرند حمایت می‌کند. ما همچنین بر تعهد خود برای نوآوری در تجربه خرید اینترنتی مشتریان تاکید می‌کنیم. هیجان و شتابی که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد کاملا غیرقابل انکار است و حالا ما متعهد هستیم که خرید اینترنتی را برای مشتریان خود آسان کنیم.»

در حال حاضر بیت پی علاوه بر لایت کوین (LTC) ۱۱ ارز دیجیتال دیگر را شامل BTC، BCH، ETH، XRP، DOGE، DAI، WBTC و استیبل کوین‌هایی همچون USDC، GUSD، PAX و BUSD نیز قبول می‌کند.

جمع‌بندی

درگاه پرداخت بیت پی درگاهی است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. بیت پی درگاه پرداخت مخصوص ارز دیجیتال بیت کوین است. این درگاه در حال حاضر یک ارز دیجیتال جدید را نیز تحت حمایت خود درآورد. بیت پی امروز اعلام کرد که از ارز دیجیتال لایت کوین نیز حمایت می‌کند. بدین ترتیب تمام مشتریان می‌توانند از این ارز دیجیتال به‌عنوان روش پرداخت استفاده کنند. همچنین ما در مقاله امروز به فروشگاه اینترنتی نیو اگ نیز پرداختیم. این فروشگاه حالا به اولین مرکز فروشی تبدیل شده است که می‌تواند لایت کوین را از طریق درگاه بیت پی به‌عنوان روش پردخت خود بپذیرد. نظر شما در رابطه با پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.