رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شبکه اترنیتی چین در حال انتشار NFT جدید خود را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شبکه اترنیتی چین موضوعی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه از شبکه‌های بزرگ و موفق در زمینه ارزهای دیجیتال است. اترنیتی چین هم‌اکنون در حال انتشار NFT اجرای «NAS»، رپر معروف آمریکایی در ۲۰امین سالگرد پایان «آپارتاید» در آفریقای جنوبی است. با ما همراه باشید تا این شبکه و NFT آن را با هم بررسی کنیم.

شبکه اترنیتی چین

شبکه اترنیتی چین و NFT جدید آن

اترنیتی چین مفتخر است که اعلام کند مجموعه NFT خاص دیگری در حال ورود به اکوسیستم آنهاست. این مجموعه توکن غیرتعویضی تاییدی (aNFT) شامل چند بخش انتشار نشده و تا به‌حال دیده نشده از اجرای «Nas» است. «Nas» نیز یک رپر معروف آمریکایی است. این اجرا نیز یک نمایش از «Illmatic» با ارکستر کامل در آفریقای جنوبی بوده است. «Illmatic» نام آلبومی از این رپر مشهور است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. این اجرا در سالگرد پایان «آپارتاید» اتفاق افتاد. این انتشار نیز تنها با کمک «Audio Up» ممکن شد و در تاریخ ۳۱ جولای سال ۲۰۲۱ سرانجام به‌وقوع خواهد پیوست.

رابطه میان «NAS» و «آپارتاید» به‌شدت جذاب است. پایان «آپارتاید» در آفریقای جنوبی نقطه عطفی بزرگ بود. این اتفاق هم‌زمان با انتشار آلبوم «Illmatic» در ایالات متحده رخ داد. پس می‌توان گفت که اجرای «NAS» در بیستمین سالگرد پایان «آپارتاید» به‌همین دلیل بسیار جذاب است. به‌علاوه این سالگرد هم‌زمان، دلیل مهم اینکه چرا «آپارتاید» باید از میان برداشته می‌شد را نیز برجسته کرد.

شبکه اترنیتی چین نیز حالا در پی انتشار NFT این ماجراست. اما پیش از بررسی آن، به ماجرای «آپارتاید» بازگردیم. پیش از لغو «آپارتاید» درحقیقت یک هنرمند هیپ هاپ آمریکایی/آفریقایی قادر نبود که در مقابل جمعیت بزرگی از مخاطبان اجرا کند؛ برای مثال اجرایی شبیه اجرای «NAS» در سال ۲۰۱۴، تا پیش از آن ممنوع بود. این حقیقت که اجرای مذکور انجام شد، نشانگر نیاز اساسی به یک تغییر بود. همچنین این اجرا بخشی از روایتی وسیع‌تر از آن بود که هیپ هاپ یک نیروی بزرگ برای صدای افراد آمریکایی/آفریقایی در کل جهان است. به‌علاوه، هیپ هاپ به ژانر اصلی موسیقی جهانی تبدیل شده است که حتی امروزه نیز جریانات و نمودارهای فروش را در کل جهان هدایت می‌کند.

انتشار NFT آلبوم «Illmatic»

در سال ۲۰۱۳ «جرد گاتشتات» که موسس «Audio Up» است ایده‌ای بزرگ داشت. ایده او در رابطه با ساخت قطعات ارکستری مبنی بر آلبوم «Illmatic» بود. این ایده می‌توانست ایده‌ای افسانه‌ای باشد. بعد از دیدار تصادفی «Nas» و «Jared»، آنها مشغول تلاش برای تحقق این اتفاق شدند. «Jared» با ارکستری شریک شد و آن قطعات ارکستری را تنظیم کرد. «Nas» نیز از طریق اجرای اشعار خود بر روی این موسیقی برای یک جمعیت بزرگ و به‌صورت زنده در سال ۲۰۱۴، با وی همراه شد. حال در این مجموعه NFT، قسمت‌هایی از این اجرا گرد‌آوری شده است که هرگز دیده و منتشر نشده است.

تاریخ این اجرا در آفریفای جنوبی دقیقا با سالگرد پایان «آپارتاید» هم‌زمان شد. انتشار آلبوم «Illmatic» نیز دقیقا با این تاریخ هم‌زمان شد. شبکه اترنیتی چین نیز حالا در حال انتشار NFT چنین رویدادی است. همچنین ذی‌نفع این مجموعه نیز موسسه «We Are Family» است. این موسسه توسط «نیل راجرز» نوازنده و تهیه‌کننده اسطوره‌ای تاسیس شده است. همچنین این موسسه بر نوآوری که جهان را متحد می‌کند، تمرکز دارد.

این درآمدها نیز به نفع جوانان «WAFF» است. «نیل» از تجربه‌های شخصی در آفریقای جنوبی برخوردار است. وی به‌عنوان یک خالق اثر، آثار خود را در این مکان و در پایان «آپارتاید» به نمایش گذاشت. آهنگ «ما خانواده هستیم» او به «نلسون ماندلا» رهبر سیاهپوست جهان زمانی که در آفریقای جنوبی زندانی بود، امید داد. «نیل» این آهنگ را برای فیلم «آمدن به آمریکا» ساخت. این فیلم نیز اولین نسخه از فیلمی بود که برای جمعیت وسیعی از مخاطبان در آفریقای جنوبی نمایش داده شد. در حقیقت، همکاری «Nas» و استعدادهای مبتکرانه «نیل» به‌همراه قدرت موسیقی آنها برای متحد کردن گروه‌های مختلفی از مردم، کلید اصلی این مجموعه بود. همین کلید باعث شد که این مجموعه یکی از پر اهمیت‌ترین مجموعه‌ها برای طرفداران و نشانه‌ای از این لحظه باشکوه در تاریخ باشد. این همچنین یادآور آن است که تا کجا آمده‌ایم و همچنین اینکه هنوز تا کجا باید برویم.

همه چیز درباره شبکه اترنیتی چین

اترنیتی یک پروژه NFT تاییدی پیشگام است. حراج‌های آن آثار هنری را تایید می‌کند که هنرمندان برتر و ستارگان ورزش، موسیقی، فیلم، بازی، فناوری، تاریخ و سرگرمی را شامل می‌شوند. هرکدام از این آثار هنری دیجیتال به‌شکل یک توکن غیرتعویضی یا همان NFT ارائه می‌شوند. این قطعات شامل چهره‌های عمومی مشهور هستند. همچنین بخشی از تمام منابع مالی بدست آمده از طرف این توکن‌ها، به امور خیریه اهدا خواهد شد. اترنیتی چین درواقع سودهای دیفای را جمع‌آوری و آنها را با NFTها ادغام می‌کند تا خط تولیدی اختصاصی بسازد. این خط تولید نیز تماما مخصوص محتوای کمیاب و قابل جمع‌آوری از چهره‌های برجسته و هنرمندان دیجیتالی باسابقه است.

درباره رسانه «Audio Up»

رسانه «Audio Up» یک استودیوی تولید محتوای پادکست است. این رسانه جایگاه تمامی قطعات صوتی است. این رسانه توسط «جرد گوتشتات» راه‌اندازی شد. «گوتشتات» مدیر عامل «Audio Up»، برنده جایزه مبتکر و تهیه‌کننده پادکست سال ۲۰۲۰ «Adweek» بوده است. این رسانه در حال ساخت اکوسیستمی از محتوای سرگرم‌کننده عالی در فضای موسیقی و صوتی است. از پادکست‌های فیلم‌نامه‌های تخیلی گرفته که شامل جهانی مانند مارول در دنیای موسیقی می‌شود که قطعات ضبط شده خود به داستانی تبدیل می‌شوند؛ تا اشکال مصاحبه تک به تک در این رسانه وجود دارد.

شبکه اترنیتی چین حالا با کمک همین رسانه می‌خواهد انتشار NFT خود را به انجام برساند. هدف رسانه «Audio Up» ساخت شکل جدید و مبتکرانه‌ای از IP است. آنها در حال آوردن فیلم‌های پرفروش صوتی به زندگی و گرفتن این رسانه از رنگ مشکی و سفید و تبدیل آنها به فیلم‌های رنگی هستند. منابع کنونی شامل ۲۰ پادکست برتر جنایی هستند.

 این پادکست‌ها شامل: «Where The Bodies Are Buried»، پادکست صدر جدول «مایکل کوهن» « Mea Culpa» و همچنین « The Tom Green Interview» از «تام گرین» است. پروژه‌های اخیر آنها نیز شامل: « Make It Up As We Go» با «اسکارلت بورک»، «میراندا لامبرت»، «لیندسی ال» و نام‌های بزرگ دیگر جهان در زمینه سرگرمی است. همچنین پادکست چهار قسمتی هالووین به نام « Halloween in Hell» با « Machine Gun Kelly»، «۲۴kGoldn» و «ایان دیور» نیز در این پروژه قرار دارند. پس از این نیز رسانه «Audio Up»، «Sonic Leap» را با حضور گروه «Hero» و همچنین «Uncle Drank» را که شامل: پادکست « The Totally Hammered» با درخشش «گری بیسی» و «دنیس کوئید» آغاز خواهد کرد.

شبکه اترنیتی چین

جمع‌بندی

شبکه اترنیتی چین از شبکه‌های مهم در دنیای ارز دیجیتال است که دانستن آن به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه از شبکه‌های بزرگ و مهم در این زمینه است. اترنیتی چین اخیرا خبر از انتشار NFT جدید خود داده است. این NFT از اجرای رپر معروف آمریکایی «Nas» در آفریقای جنوبی است. این اجرا از آن نظر حائز اهمیت است که هم‌زمان با ۲۰امین سالگرد پایان «آپارتاید» است. «آپارتاید» نیز رویدادی بسیار مهم به‌ویژه برای هنرمندان آمریکایی/آفریقایی بوده است. ما امروز در این مقاله این شبکه و توکن غیرتعویضی آنها را بررسی کردیم. به‌نظر شما تا چه حد از این انتشار استقبال خواهد شد؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.