رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

AIRSWAP چیست؟ بررسی اهداف و آینده AST + نکات ضروری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

امروز به بررسی (AST)، بلاکچین رتبه ۴۹۳ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که AIRSWAP چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (AST)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش AST، ۱۵۰ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۵۰۰ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف AIRSWAP چیست؟

AIRSWAP چیست

AirSwap خود را به عنوان یک شبکه تجارت غیر متمرکز توکن (Peer to Peer) معرفی می کند که توسط اتریوم پشتیبانی می‌شود. AirSwap قصد دارد خرید و فروش توکن‌ها را ایمن، ساده و بدون هزینه انجام دهد. مأموریت آن توانمند سازی افراد با تجارت جهانی و بدون اصطکاک است. AirSwap پروتکل Swap را پیاده سازی می کند و در حال حاضر دارای سه محصول Instant ، Spaces و DexIndex است که هرکدام با هدف و برنامه ریزی خاصی بر روی این رمزارز سوار شده اند. ماموریت این پلتفرم توانمند سازی مردم از طریق تجارت جهانی و بدون اصطکاک است.

فرایند و روش کار AIRSWAP چیست؟

AirSwap به جای این که هزینه‌های خود را از کاربران با هزینه معاملاتی تامین کند، اعلام داشته “تمام سازندگان باید ۲۵۰ توکن AirSwap را برای شروع معاملات داشته باشند”. این یک تبادل رقابتی قابل توجه برای تبادل فراهم می‌کند، زیرا معاملات بدون هزینه از ویژگی های بسیار جذاب برای مخاطبین و کاربران است. لازم به ذکر است این پلتفرم، هیچ هزینه‌ای برای برداشت یا سپرده نیز دریافت نمی‌کند، بدین معنی که تمام سود این پلتفرم، از AirSwap-token تامین می‌شود.

 AirSwap امنیت را عمدتا از طریق ماهیت غیرمتمرکز خود تضمین می‌کند، زیرا سرورهای آن در سراسر جهان پخش می‌شود. این بدان معناست که هیچ هکری نمی‌تواند به طور مستقیم همه سرورها را دسترسی یابد، برخلاف صرافی های متمرکز که همه اطلاعات در یک مکان ذخیره می شوند، و در برابر حملات آسیب پذیر هستند.

بیشتر بخوانید

نتیجه گیری

AIRSWAP چیست

این رمزارز به تازگی ارائه شده است و هنوز جایگاه اصلی خود را در میان رمزارزهای امروزی باز نکرده است. هرچند، چنانچه این رمزارز بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و پلتفرم خود را به یکی از صرافی‌های به روز و معتبر جهان تبدیل کند، قطعا بسیاری جایگزین بسیاری از سیستم‌های دیگر خواهد شد.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.