رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کمک هزینه چین لینک به DeFi Alliance

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کمک هزینه چین لینک اخیرا به پلتفرم DeFi Alliance اهدا شد. چین لینک اخیرا کمک‌های مالی خود را به پلتفرم DeFi Alliance اهدا کرد تا بدین وسیله از برنامه و شتاب‌دهنده شریک اکوسیستم دیفای خود پشتیبانی کند.

کمک هزینه چین لینک

کمک هزینه چین لینک

چین لینک (LINK) لایه انتزاعی بلاک چینی است که اتصال جهانی قراردادهای هوشمند را امکان‌پذیر می‌سازد. این لایه انتزاعی بلاک چینی در روز جمعه از طریق پست بلاگ خود اعلام کرد که DeFi Alliance از کمک مالی جامعه چین لینک، بهره‌مند شده است.

DeFi Alliance خود پلتفرم شتاب‌دهنده متمرکز بر وب ۳ غیرمتمرکز پیشگامی برای پروژه‌های دیفای، گیمینگ و NFT است. چین لینک به‌عنوان بخشی از این کمک هزینه، از برنامه شتاب‌دهنده DeFi Alliance پشتیبانی کرده و به برنامه شریک اکوسیستم آن ملحق شود تا به توسعه‌دهندگان کمک کند که قراردادهای هوشمند ترکیبی بسازند.

چین لینک در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه به @DEFIALLIANCE کمک مالی کنیم.» این شرکت همچنین اشاره کرد که استارتاپ‌ها با پشتیبانی از DeFi Alliance می‌توانند دسترسی بیشتری به منابع مربوط به نحوه بهترین استفاده از خدمات چین لینک را کشف کنند. به‌علاوه آن‌ها می‌توانند رشد اپلیکیشن وب ۳ را در اکوسیستمی که همیشه در حال گسترش است، بهبود بخشند. پس کمک هزینه چین لینک در جای درستی صرف می‌شود.

برنامه شتاب‌دهنده DeFi Alliance، ۳ برنامه شتاب‌دهنده کلی را در طول سال و در دوره‌های نه هفته‌ای اجرا می‌کند. این برنامه دارای سخنرانی‌های متخصصان پیشگام، مربی‌گری عملی و روزهایی از نسخه نمایشی است. این برنامه همچنین از استارتاپ‌هایی که به‌دنبال یافتن نقدینگی هستند پشتیبانی کرده و همچنین پشتیبانی شبکه گسترده‌ای از صنعت را گردآوری می‌کند که متشکل از بیش از ۶۰ بازارساز و بیش از ۸۵ مربی صنعت شامل برخی از برجسته‌ترین شرکت‌های تریدینگ، صندوق‌های سرمایه خطرپذیر، صرافی‌ها، شرکت‌های حقوقی، بازبینان کد، سازندگان جامعه و مؤسسان وب ۳ هستند.

امکانات شرکت DeFi Alliance برای استارتاپ‌ها

DeFi Alliance از زمان آغاز کار خود توانست باموفقیت رشد بیش از ۸۰ استارتاپ را سرعت بخشد. در میان این استارتاپ‌ها نیز چند پروتکل دیفای مرتبط با چین لینک همچون سینتتیکس (Synthetix)، لوپرینگ (Loopring)، دودو (DODO)، دیدکس (dYdX) و بسیاری از موارد دیگر به چشم می‌خورد.

این شرکت در راستای صحبت درباره اهمیت این کمک هزینه برای DeFi Alliance گفت: «DeFi Alliance با استفاده از کمک هزینه چین لینک قادر خواهد بود تا برنامه شتاب‌دهنده خود را گسترش دهد. بدین وسیله نیز به آموزش بهترین و هوشمندانه‌ترین استارتاپ‌ها در دیفای، گیمینگ و NFT از طریق اوراکل‌های چین لینک کمک می‌کند.

استارتاپ‌ها می‌توانند از طریق کارگاه‌ها و جلسات آموزشی با پیشگامان صنعت ارتباط برقرار و درباره تفاوت‌های ظریف سازه‌ها در درون رأس‌های خاص اکوسیستم، دانش کسب کنند. اکوسیستم وب ۳ می‌تواند در کل با پشتیبانی از استارتاپ‌های خلاق با سرعت و شتاب بیشتری به رشد خود ادامه دهد.

این اکوسیستم به‌علاوه می‌تواند امکان ساخت اپلیکیشن‌های مالی بدون نیاز به مجوز پیشرفته و رو به افزایشی را نیز به وجود آورد.»

به‌علاوه، چین لینک گفت که آن‌ها به برنامه شریک اکوسیستم DeFi Alliance نیز ملحق می‌شوند. آن‌ها قصد دارند با این کار، منابع آموزشی متمرکز بر چین لینک را به شرکت‌کنندگان در برنامه شتاب‌دهنده ارائه دهند. این منابع نیز نحوه ادغام فیدهای قیمتی، VRF و کیپرها با اپلیکیشن‌های قرارداد هوشمند و بسیاری از موضوعات دیگر را در بر می‌گیرد.

شرکای کنونی این اکوسیستم شامل طیف گسترده‌ای از پروتکل‌ها همچون Aave Grants، Uniswap Grants، Avalanche، Algorand، Filecoin، Plygon، Solana، Celo و Polkadot می‌شود. همه این شرکا با ارائه منابع مختص اکوسیستم برای استارتاپ‌ها به شرکت‌کنندگان DeFi Alliance کمک می‌کنند.

کمک هزینه چین لینک

«ایمان خان» مشارکت‌کننده اصلی در DeFi Alliance اعلام کرد: «ما مفتخریم که کمک هزینه چین لینک را در پشتیبانی از شتاب‌دهنده DeFi Alliance دریافت نماییم. همچنین مفتخریم از آنکه چین لینک به برنامه شریک اکوسیستم ما پیوسته است تا کمک کند منابعی را به استارتاپ‌ها ارائه دهیم که برای ورود به سطح بعدی رشد خود نیاز دارند. پشتیبانی از سوی چین لینک در سرتاسر این سه جنبه، به‌طور کلی نقشی اساسی را در گسترش اکوسیستم وب ۳ ایفا خواهد کرد.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/11/chainlink-link-award-a-grant-to-defi-alliance-to-support-defi-ecosystem-partner-program-and-accelerator/

Leave A Reply

Your email address will not be published.