رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

توکن the Thetan Arena و هرآنچه که باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

توکن the Thetan Arena یکی از برترین و سودآورترین توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال است. اگر شما هم به کارهای هیجان‌انگیز و سرعتی مبارزات آنلاین چندنفره بازی‌هایی مانند Mobile Legends، Arena of Valor و league of Legends علاقه‌مند هستید، پس قطعا عاشق تتان آرنا می‌شوید. تتان آرنا با بهره‌گیری از آزمایشگاه‌ها و توسعه‌دهندگان خلاقانه بازی Woffun که همچنین از اعضای تیم بازی جذاب Heroes Strike نیز هستند، تنها یک بازی موبایی (MOBA) معمولی دیگر نیست.

این بازی در حقیقت همچون پلتفرمی عمل می‌کند که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، گیمرهای مشتاقی که می‌خواهند جدول امتیازات را از آن خود کنند و همچنین استریمرهای رسانه‌های اجتماعی که قصد دارند محتوای جذابی را بسازند که بازدید و درآمد آن‌ها را بالا ببرد، همه و همه را در یک مکان گرد هم می‌آورد.

توکن the Thetan Arena

فرقی ندارد که جزو کدام دسته باشید. این بازی، راهی جذاب برای درآمدزایی است که در مقاله امروز به آن می‌پردازیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید که تتان آرنا را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید.

توکن the Thetan Arena چیست؟

پس از راه‌اندازی بازی حیوانات دیجیتال «حیوان دیفای من» (My Defi Pet)، این بازی تنها در عرض ۴ ماه، موفقیت بزرگی به‌دست آورد. حالا پس از آن موفقیت، شرکت سازنده این بازی یعنی کاردیا چین (KardiaChain) در حال عرضه بازی دیگری به نام تتان آرنا (Thetan Arena) است. تتان آرنا، یک بازی مبارزه‌ای آنلاین چندنفره و همچنین بتل رویالی برای کسب درآمد است.

(تصویر ۱)

این بازی، طراحی دو بعدی با زاویه دید از بالا به پایین برای بازیکنان خود دارد. تتان آرنا از محیط و کاراکترهایی برخوردار است که طراحی مینیمال و استایل رترویی دارند. بازیکنان در هر دور از این بازی، از مهارت‌های مبارزه و کار گروهی استفاده می‌کنند تا آن دور را با بیشترین پاداش به پایان برسانند.

اقتصاد بازی نیز بر کوین تتان (Thetan Coin) متکی است. بازیکنان می‌توانند از این کوین برای گرفتن کاراکترهای قهرمانان ممتاز استفاده کنند و یا آن را برداشت و به ارز فیات تبدیل نمایند. به‌علاوه، افراد از الماس‌ها نیز برای ارتقاء قهرمانان ممتاز به قهرمانان تتان استفاده می‌کنند و یا می‌توانند آن را برای دریافت پاداش نیز استیک کنند.

تتان آرنا توسط توسعه‌دهنده بازی ویتنامی محبوب Wolffun، توسعه یافته است. Wolffun تاکنون دو بازی بسیار خوش‌ساخت را در فروشگاه پلی گوگل (Google Playstore) به وجود است که عبارتند از: Tank Raid Online و Heroes’ Strike. این دو بازی، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده‌اند.

این بازی نیز به‌زودی برای کامپیوتر، اندروید و iOS منتشر می‌شود. تاریخ راه‌اندازی آن نیز در حدود ماه اکتبر است و عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) آن هم در ۱۶ام سپتامبر آغاز می‌شود.

ویژگی‌های برجسته توکن the Thetan Arena

امروزه هزاران هزار بازی بلاک چینی در حال کسب ترکشن هستند. با وجود این، بیشتر آن‌ها یک مدل بازی نوبتی و یا کارتی را به اجرا درمی‌آورند که هم در بخش بازی‌های ارز دیجیتال و هم بازی‌های سنتی، اشباع شده است. این همان‌جایی است که بازی تتان آرنا وارد میدان می‌شود. این بازی، یک بازی کسب درآمد است که در نوع خود، اولین به‌حساب می‌آید.

توکن the Thetan Arena

تتان آرنا از مدل بازی چندنفره‌ای برخوردار است که کاربران در آن می‌توانند از طریق مسابقات قهرمانی درون بازی، با یکدیگر رقابت کنند. آن‌ها همچنین فرصت آن را هم دارند که با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی، توکن‌های محلی را به‌دست آورند.

تتان آرنا اولین بازی بلاک چینی است که ژانرهای موبا (MOBA) و بتل رویال دارد. این بازی، از یک گیم پلی خاص برخوردار است که هم بازیکنان ارز دیجیتال و هم غیر ارز دیجیتال را به خود جذب و کاری می‌کند که از آن لذت ببرند. اقتصاد تتان آرنا بر مبنای مکانیسم بازی برای کسب درآمد و ارائه توکن the Thetan Arena است. به همین دلیل این بازی به‌راحتی می‌تواند بازیکنان خارج از حیطه ارزهای دیجیتال را نیز به بازیکنان ارز دیجیتال تبدیل کند.

تتان آرنا، مبارزات منصفانه‌ای را میان قهرمانان برگزار می‌کند که منجر به رقابت عادلانه بر مبنای مهارت در میان بازیکنان می‌شود. همچنین، این بازی برای استریمرها و تولیدکنندگان محتوا نیز بسیار مناسب است. همین موضوع موجب می‌شود که این بازی نه‌تنها اکوسیستم خود را برای بازیکنان، بلکه برای تماشاچیان و بینندگان نیز گسترش دهد. به‌خصوص تماشاچیانی که طبیعتا بعدا به این بازی ملحق می‌شوند.

سازنده تتان قصد دارد که تتان را به اولین بازی موبای بلاک چین تبدیل کند که جامعه تتان مالک حقیقی آن بوده و به معنای واقعی توسط همین جامعه اداره می‌شود. طراحی جامعه‌محور بازی نیز چندین سال است که در ژانرهای بازی تیراندازی و موبا، به‌عنوان نقشه سفارشی (Custom Map) شکوفا شده است. نقشه سفارشی در حقیقت جایگزین‌ها و تغییرات بازی اصلی هستند که توسط بازیکنان و یا طرفداران بر آن اعمال می‌شود.

DOTA، CS و LOL داستان‌های واقعی هستند. تتان آرنا، منابع ضروری برای توسعه را تا ۱۰ سال آینده می‌سازد و به جامعه خود نیز اجازه می‌دهد تا مودها، نقشه‌ها و لوازم سفارشی خود را ساخته و از آن‌ها درآمدزایی کنند. همین کار توکن the Thetan Arena احتمالات نامحدودی را برای افراد می‌گشاید که البته باید با احتیاط به آن‌ها نزدیک شد.

در گذشته،پروژه‌ها با استفاده از اصطلاح «غیرمتمرکزسازی» به‌عنوان نیرنگ و کلاهبرداری شناخته و در جای خود رها شده‌اند. اما ایجاد تغییر و تحول به سمت ساخت یک سازمان غیرمتمرکز واقعی به‌تدریج در گذر زمان اتفاق می‌افتد و باید صبور باشیم.

درباره کوین تتان (THC)

کوین تتان را با علامت اختصاری $THC نشان می‌دهند و عرضه آن نیز نامحدود است. دو نکته مهم در رابطه با این کوین وجود دارد که باید بدانید:

  • تتان آرنا،‌ توکن THC را مستقیما به بازیکنان نمی‌فروشد.
  • توکن THC را می‌توان با بازی کردن به‌دست آورد. زمانی که این کوین را به‌دست آورید می‌توانید آن‌ها را در کیف پول خود دریافت کنید.

چطور کوین THC را به‌دست آوریم؟

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، شما نمی‌توانید این کوین را به‌صورت مستقیم خریداری کنید؛ اما راه‌های بسیاری برای کسب آن وجود دارد که در این بخش آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • مبارزه: مقدار جایزه $THC در هر مبارزه به سطح پیروزی و میزان کمیابی کاراکتر قهرمان بستگی دارد.
  • مأموریت: زمانی که مأموریت‌های بازی را به پایان برسانید، امتیازات مأموریتی دریافت می‌کنید. پس از به‌دست آوردن امتیازات مأموریت کافی، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی به توکن the Thetan Arena تبدیل کنید.
توکن the Thetan Arena
  • بتل پس: بازیکنان می‌توانند کوین $THC را از طریق بتل پس (Battle Pass) نیز به‌دست آورند. بتل پس، ارزشمندترین آیتم‌های فصل را جمع‌آوری خواهد کرد.
  • پاداش رتبه‌بندی: بازیکنان می‌توانند از طریق رتبه‌بندی و بالا بردن رتبه خود نیز توکن‌های $THC را به‌دست آورند.
  • گیلد وار: گیلد وار (guild war) نیز یک راه دیگر برای کسب $THC است. البته انتظار می‌رود که این عملکرد در سال ۲۰۲۲ توسعه بیشتری یابد.
  • تورنومنت: بازیکنان می‌توانند از طریق تورنومنت‌هایی که توسط سیستم و یا خود بازیکنان برای گیلدهای آن‌ها برگزار شده است نیز توکن $THC به‌دست آورند.

کوین تتان آرنا ($THC) ارز اصلی است که در عملیات تتان آرنا استفاده می‌شود. از این کوین می‌توان در فعالیت‌های زیر استفاده کرد:

  • خرید جعبه تتان: جعبه تتان، منبع قهرمانان کل سیستم تتان آرناست.
  • ارتقاء قهرمان: کوین $THC را می‌توان برای ارتقاء کاراکتر‌های قهرمانان و ارائه مزایای خاصی در بازی استفاده کرد.
  • پاداش به استریمرها: از کوین $THC همچنین می‌توان به استریمرها زمانی که بازی‌ها را استریم می‌کنند نیز پاداش داد.
  • شرط‌بندی بر روی مسابقات: کوین $THC را به‌علاوه می‌توان برای شرط‌بندی بر روی مسابقات در سیستم استریمینگ، استفاده نمود.

نحوه شرکت در توکن the Thetan Arena

تتان آرنا در حال راه‌اندازی IDO خود است که در تاریخ ۱۶ام سپتامبر ۲۰۲۱ و در شبکه پولکا استارتر (Polkastarter) از آن میزبانی می‌شود. لیست سفید آن نیز به‌زودی باز خواهد شد. برای آنکه واجد شرایط باشید، یا باید در کیف پول اتریوم و BSC خود، توکن $POLS داشته باشید که توکن پولکا استارتر است یا باید در یک استخر ETH-POLS در یونی سواپ (Uniswap) یا پنکیک سواپ (PancakeSwap) نقدینگی تأمین کنید.

توکن the Thetan Arena

اگر در کیف پول BSC یا اتریوم خود توکن POLS داشته باشید، برای هر ۲۵۰ توکن $POLS، یک «بلیت» دریافت می‌کنید. این بلیت برابر با یک ورودی در روند لیست سفید است. زمانی که درخواست لیست سفید خود را دادید نیز فقط باید منتظر بمانید تا تیم، برندگان لیست سفید را در کانال‌های خود همچون توئیتر و یا مدیوم، اعلام کنند.

جمعا ۱,۰۰۰ برنده برای بخت‌آزمایی لیست سفید انتخاب می‌شود که تمام آن‌ها قادر به خرید توکن‌های THG به ارزش ۲۰۰ دلار هستند. به یاد داشته باشید که با این وجود، به محض آنکه برای IDO انتخاب شدید، باید روند احراز هویتی تتان آرنا را بگذرانید.

لیست کشورهایی که از محق شدن به این IDO ممنوع هستند نیز شامل: آمریکا، کانادا، چین، زلاند نو، کوبا، کره شمالی، تیمور شرقی، کامبوجیا، لائوس و بسیاری از کشورهای دیگر می‌شود.

جمع‌بندی

توکن the Thetan Arena از برترین توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. افزایش هرروزه بازی‌های کسب درآمد در فضای بلاک چین، رفته رفته چشم‌گیرتر می‌شود. با وجود بازی‌های بسیاری که طراحی شده‌اند تا در بازار به رقابت بپردازند، موفقیت هرکدام از آن‌ها شاید کمی نامعلوم باشد.

توکن the Thetan Arena

به همین دلیل گرفتن تصمیم شرکت در یک بازی، نگهداری توکن‌های حکومتی آن‌ها و داشتن انتظار بازگشت سرمایه سریع، همه و همه از مسائلی است که باید همه درباره آن‌ها احتیاط کنند. تتان آرنا نیز بازی هیجان‌انگیز جدیدی در زمینه بازی‌های بلاک چینی به‌نظر می‌آید که امروزه از آن‌ها لذت می‌بریم.

برای اطلاعات بیشتر درباره این بازی و توکن آن می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

وبسایت تتان آرنا: https://thetanarena.com/

وایت پیپر تتان آرنا: https://doc.thetanarena.com/

تلگرام تتان آرنا: https://t.me/thetanarena

توئیتر تتان آرنا: https://twitter.com/ThetanArena

منبع: https://news.coincu.com/16361-thetan-arena/

Leave A Reply

Your email address will not be published.