رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال آرک در حال خرید قیمت کف می‌تواند خبر خوبی باشد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال آرک و تصمیمات اخیر این ارز موضوعی است که در مقاله امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. ارز آرک از ارزهای برتر دنیای ارزهای دیجیتال است. «کتی وود» مدیر عامل شرکت آرک تصمیم به خرید قیمت کف گرفته است. این شرکت همچنین سهام بیشتری از تراست بیت کوین «گری اسکیل» را در روز سه شنبه خریداری می‌کند. با ما همراه باشید تا این خبر را به طور کامل بررسی کنیم.

ارز دیجیتال آرک

ارز دیجیتال آرک

«کتی وود» بنیانگذار، مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری در شرکت سرمایه گذاری آرک (ARK) با خرید قیمت کف بیت کوین در روز سه شنبه، بار دیگر ثابت کرد که همچنان بر عقیده خود استوار است.

بر اساس گزارشات معاملاتی که روزانه منتشر می‌شود شرکت آرک با بنیان گذاری «کتی وود» ۱۴۰،۱۵۷ سهم اضافی تراست بیت کوین «گری اسکیل» را روز سه شنبه خریداری کرد. این حرکت جالب نیز تماما بخاطر صندوق سرمایه گذاری (ETF) اینترنت نسل بعد آرک بود.

شرکت آرک ۳۱۰،۰۰۰ سهم GBTC را در روز دوشنبه به سهام خود اضافه کرد. سپس ۱۴۰،۱۵۷ سهم اضافه تراست بیت کوین گری اسکیل را نیز در روز سه شنبه خریداری کرد.

آرک در حال حاضر ۹ میلیون از سهم GBTC را داراست. این شرکت دارای ارزش بازار ۲۱۶ میلیون دلاری نیز هست. صندوق سرمایه گذاری آرک همچنین از ۲۳۴ میلیون دلار سهام کوین بیس نیز برخوردار است.

ارز دیجیتال بیت کوین در تاریخ ۲۱ جولای تا ۲۹،۳۰۰ دلار سقوط کرد. این سقوط باعث پایین کشیدن مابقی بازار ارزها نیز شد. این اصلاح قابل توجه در بازار موجب شد که شرکت ارز دیجیتال آرک، بیت کوین بیشتری را خریداری کند.

«وود» قبلا پیشبینی کرده بود که ارز دیجیتال بیت کوین در دراز مدت سرانجام از ۵۰۰،۰۰۰ دلار نیز پیشی خواهد گرفت.

«کتی وود» مدیر عامل شرکت آرک در مصاحبه اخیر خود با «کارول ماسار» از بلومبرگ بیان کرد که بیت کوین به رغم فروش ارزان در حال حاضر خود هنوز هم در آینده‌ای نزدیک به ۵۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

ارز دیجیتال آرک

جمع‌بندی

ارز دیجیتال آرک و تصمیم آن موضوعی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم. ارز آرک از ارزهای برتر دنیای رمز ارزهاست. «کتی وود» مدیر عامل و بنیان گذار این شرکت سرمایه گذاری تصمیم به خرید قیمت کف گرفته است. این شرکت در روز دوشنبه سهام بیشتری از بیت کوین گری اسکیل را خریداری کرد. ما امروز ارز آرک و تصمیم اخیر آن را به طور کامل بررسی کردیم. پیشبینی شما از قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در آینده نزدیک چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.