رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز بیبی دوج کوین در حال حل مشکلات خود با وب‌سایت معروف

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز بیبی دوج کوین و دارندگان آن حالا در حال برطرف کردن مشکلات خود هستند. ۱.۳ میلیون دارنده بیبی دوج کوین در حال تلاشند تا بتوانند مشکلات تأیید عرضه پیش‌آمده از سوی سایت کوین مارکت کپ را برطرف کنند.

ارز بیبی دوج کوین

ارز بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین (BabyDoge) یکبار دیگر از وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) درخواست کرد که مشکل تأیید عرضه خود را مورد بررسی قرار دهد. کوین مارکت کپ (CMC) وب‌سایت پیگیری و ردیابی برتر دارایی‌های دیجیتال دنیاست. ارز بیبی دوج حالا بیش از شش ماه است که با چنین مشکلی روبه‌رو بوده و آن را تجربه می‌کند.

بنا بر گفته این ارز دیجیتال،تیم آن‌ها تا به حال چندین درخواست را درباره این مشکل برای تیم CMC ارسال کرده است، اما آن‌ها پاسخگو نیستند. این ارز حالا از بیش از ۱.۳ میلیون دارنده برخوردار است که تمامی آن‌ها به‌دنبال کمک سایت کوین مارکت کپ برای حل مشکلات تأیید عرضه کنونی هستند.

سایت Coingecko نیز پیش از این عرضه و ارزش بازار کنونی ارز بیبی دوج کوین را تأیید کرده بود. این سایت بعد از تأیید عرضه بیبی دوج این ارز دیجیتال را از نظر ارزش بازار ۱۱۶امین ارز دیجیتال بزرگ در کل جهان رتبه‌بندی کرد. بنا بر داده‌های سایت Coingecko، ارزش بازار کنونی این توکن ۷۸۷,۸۱۲,۵۴۶ دلار با ۱۶۴ کوآدریلیون توکن بیبی دوج در گردش است.

گرچه داده سایت CMC با آنچه که در سایت Coingecko نمایش داده شده است فرقی ندارد، اما این داده‌ها در CMC هنوز «نشان تأییدیه» دریافت نکرده‌اند. ارز بیبی دوج در سایت رسمی کوین مارکت کپ رتبه #۲۸۴۳ را دارد. تأییدیه این سایت حیاتی و بسیار ضروری به‌نظر می‌رسد؛ چراکه می‌تواند مشروعیت این ارز را افزایش داده، رتبه‌بندی پروژه را بهبود بخشیده و حتی توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را در آینده به آن جلب کند.

ارز بیبی دوج کوین

مشکل عدم تأیید سایت کوین مارکت کپ

پس از آنکه سایت CMC ارزش بازار فلوکی اینو را تأیید کرد و مشکل عرضه حداکثری آن‌ها برطرف شد صفحه رسمی بیبی دوج هم توئیتی را منتشر کرد: «سلام @CoinMarketCap جامعه ما با بیش از ۱.۳ میلیون دارنده در تلاش بوده است تا عرضه ما را در پلتفرم شما تأیید کند. آن‌ها بیش از ۶ ماه است که بدون هیچ کمکی در تلاش هستند. ما تا به حال چندین درخواست ارسال کرده‌ایم. حتی @coingecko هم عرضه ما را تأیید و رتبه ارز بیبی دوج کوین را به #۱۱۴ رساند.»

«کریس مارس زالک» مدیرعامل Crypto.com نیز در ۲۵ دسامبر کوین مارکت کپ را شدیدا مورد انتقاد قرار داد. وی این سایت را از طریق توئیتر و به‌دلیل ارائه اطلاعات اشتباه سرزنش کرد. این دقیقا پس از آن بود که بیبی دوج هم شکایتی را درباره آن پست کرد که این سایت از تأیید عرضه آن‌ها سر باز می‌زند. آن‌ها همچنین درخواستی را برای نسخه‌ای غیرمتمرکزتر از کوین مارکت کپ منتشر کردند.

قیمت ارز Baby Doge Coin در زمان نگارش این مقاله بیش از ۱۹% افت داشته است و با قیمت هر توکن ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۴۸۰۸ دلار معامله می‌شود. به‌طور کلی بازار ارزهای دیجیتال در وضعیتی قرمز قرار دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/22/baby-dogecoin-1-3m-holders-strive-to-resolve-supply-verification-issue-with-coinmarketcap/

Leave A Reply

Your email address will not be published.