رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم سازمانی بکت و پشتیبانی از اتریوم در حال انجام است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم سازمانی بکت یکی از پلتفرم‌های برتر است. این پلتفرم برتر، حالا پشتیبانی از یکی از ارزهای دیجیتال دیگر به نام اتریوم را نیز به شبکه خود افزوده است.

پلتفرم سازمانی بکت

پلتفرم سازمانی بکت

پلتفرم بکت (Bakkt) حالا اعلام کرده است که از دومین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ سرمایه، یعنی اتریوم (Ethereum) پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم در صفحه توییتر خود نوشت:

«ما خوشحالیم از آنکه حالا قابلیت خرید، فروش و نگهداری اتر (ETH)، یعنی ارز دیجیتال شبکه اتریوم را به شما ارائه دهیم. این قابلیت به‌زودی آغاز می‌شود.»

پلتفرم بکت در ادامه می‌نویسد: «حالا شرکای ما می‌توانند با پلتفرم بکت ادغام شوند تا کاربران خود را علاوه بر بیت کوین، به خرید، فروش و یا ارسال اتریوم هم قادر سازند. مشتریان سازمانی هم می‌توانند Bakkt Warehouse را برای امکان کاستدی اتر انتخاب کنند.»

بکت تصمیم گرفته است تا اتر را به‌دلیل علاقه و پذیرش روبه‌رشد ارزهای دیجیتال، به پلتفرم خود اضافه کند. تحقیقی که اخیرا از سوی این پلتفرم انجام شد، شامل ۲۰۰۰ شهروند آمریکایی بود. نتیجه این تحقیق نشان می‌داد که تقریبا نصف شرکت‌کنندگان در طول سال گذشته، در یک یا بیشتر ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

«گاوین مایکل» مدیرعامل پلتفرم سازمانی بکت گفت: «ارائه فرصت‌های انعطاف‌پذیر برای لذت بردن کاربران از دارایی‌های دیجیتال خود، یکی از ملاحظات برتر در این پلتفرم است. افزودن اتریوم، یک ارز دیجیتال محبوب و روبه‌رشد را به فهرست ما می‌آورد.

کاربران بکت تاکنون نیز از قابلیت‌های این اپلیکیشن در استفاده از بیت کوین لذت برده‌اند و ما مطمئن هستیم که افزودن اتریوم هم از سوی ما، مکملی برای اکوسیستم روبه‌رشد شرکا و دارایی‌های ما خواهد بود.»

پلتفرم سازمانی بکت

دیگر دستاوردهای پلتفرم بکت

این پلتفرم در مارس ۲۰۲۱ یک اپلیکیشن موبایل را هم راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه ذخیره‌سازی، خرید و یا فروش بیت کوین را می‌داد. این اپلیکیشن همچنان در IOS و اندروید در دسترس است. در ماه ژوئن هم بکت با بانک Sutton شریک شد تا یک کارت اعتباری ویزا را راه‌اندازی کند. سپس نیز دارندگان آن قادر بودند تا ارزهای دیجیتال بیت کوین را از طریق گوگل پی هم خرج کنند.

در ماه آگوست، این شرکت یک پروژه آزمایشی را اعلام کرد که به زنجیره فست فود Quiznos اجازه پذیرش پرداخت به‌صورت بیت کوین را می‌داد. پلتفرم بکت در ۱۷ام اکتبر هم تکمیل ادغام خود با SPAC VPC Impact Acquisition Holdings اعلام کرد.

منبع:https://thecryptobasic.com/2021/11/06/institutional-platform-bakkt-added-support-for-ethereum/

Leave A Reply

Your email address will not be published.