رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Bancor چیست؟ اشاره به تمامی نکاتی که لازم است بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Bancor یک پروتکل بلاکچین است که به کاربران امکان می‌دهد به جای تبادل ارزهای رمزنگاری شده مانند Coinbase، ارزهای مجازی مختلف را مستقیما و فوری تبدیل کنند. با ادامه ظهور تعداد زیادی ارز رمزنگاری شده جدید ، مکانیزمی برای امکان معامله یا مبادله فوری بین این ارزهای رمزپایه مورد نیاز است؛ در حالی که مبادلات ارز رمزنگاری شده امروزی، معاملات و انتقال ارزش از یک نوع سکه مجازی به نوع دیگر را تسهیل می‌کنند، نقدینگی محدود در معاملات ارزهای رمزنگاری شده جدید همچنان یک نگرانی اصلی است. علاوه بر این، بیشتر رمزارزها با دو رمزارز پایه محبوب Bitcoin و Ethereum معامله می‌شوند و این امر به مشکلات نقدینگی افزوده و گزینه های محدودی را برای شرکت های رمزپایه ایجاد می‌کند. همچنین این موضوع به هزینه های معامله نیز افزوده است. برای درک بهتر اینکه Bancor چیست و چه کارایی دارد در ادامه مقاله با ما همراه باشد.

کارایی و اهمیت Bancor چیست؟

Bancor چیست؟

Bancor تلاش می‌کند تا با ارائه یک تکنولوژی که موضوع نقدینگی را برطرف می‌کند، خلا موجود در بازار رمز ارزها را پر کند و اجازه دهد انواع سکه های مجازی فوراً خریداری و فروخته شوند. Bancor یک شبکه جدید را ارائه می‌دهد که بر اساس کلاس جدیدی از رمز ارزهای پایه به نام Smart Tokens و قراردادهای هوشمند ساخته شده است. پروتکل Bancor بر روی مکانیزم معاملات جایگزینی کار می‌کند که از قراردادهای هوشمند برای ایحاد Smart Tokens استفاده می‌کنند و نیازی به مبادله رمزارزها با شخص ثالث ندارد.

بیشتر بخوانید

معاملات Bancor، قیمت و صرافی‌های آن:

قیمت روز Bancor متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۰.۹۶۰۳۴۱  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت چیزی به ارزش ۵۳,۰۶۸,۱۰۶  دلار است. ارزش سهام این شرکت در حدود ۸۴,۵۶۴,۸۰۵  دلار است. در حال حاضر صرافی های برتر در Bancor عبارتند از: Binance، Huobi Gelobal، binance.KR، OKEx و HBTC

نگاهی به Bancor:

Bancor چیست

پروتکل Bancor از تمام توکن‌های ارز مجازی که با قالب ERC-20 سازگار هستند پشتیبانی می‌کند. هر توکن هوشمند ایجاد شده در شبکه Bancor  با ERC-20 سازگار است و بنابراین با سایر توکن های شبکه سازگار است. علاوه بر این، Bancor رمزارز محلی خود را به نام Bancor Network Token (BNT) ارائه می‌دهد. این ارز ذخیره پیش فرض برای همه توکن های هوشمند ایجاد شده در شبکه Bancor است و از این رو هنگام انجام تبدیل کریپتوکوین ها، تعداد تبدیل مورد نیاز برای رسیدن به توکن نهایی را بسیار پایین نگه می‎‌دارد. شبکه Bancor از مفهوم ضریب ذخیره ثابت (CRR) در کلیه قراردادهای توکن‌های هوشمند استفاده می‌کند که احتمال افت ارزش توکن های هوشمند را از بین می‌برد.

مطاالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.