رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Beam چیست؟ بررسی اهداف و آینده BEAM به طور کامل

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

امروز به بررسی BEAM، بلاکچین رتبه ۳۶۹ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Beam چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم و ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. BEAM، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. تعداد سکه در گردش BEAM، ۷۷ میلیون است و تعداد کلی آنها ۲۶۲.۸ میلیون سکه اعلام شده است.

Beam چیست؟ بررسی اهداف و آینده BEAM

نکات اصلی و اهداف Beam چیست ؟

این رمزارز که با هدف ارائه یک کریپتو خصوصی، مقیاس پذیر و با کاربرد آسان وارد بازار شده است، به طور پیش فرض در معاملات خود، به صورت خصوصی عمل می‌کند و هیچ یک از پروتکل‌های رمزنگاری استفاده شده در Beam به تنظیمات اعتمادسازی نیازی ندارند. مانند بیت کوین، محدودیت آن با سیستم هلوینگ (Halving)  که یک سیستم دوره‌ای است، تضمین می‌شود.

مطالب بیشتر بخوانید

Beam چیست؟ بررسی اهداف و آینده BEAM

فرایند و روش کار Beam چیست؟

Beam نه ICO و نه پریماین(Premine (یک سیستم رمزارزی که در آن تمامی سکه‌ها قبل از ارائه به بازار ماین می‌شوند و پس از ارائه، سکه جدیدی تولید نمی‌شود))  داشت. این صندوق توسط خزانه ای پشتیبانی می‌شود، که در طی پنج سال اول از هر بلوک منتشر می‌شود. Beam از ابتدا توسط تیمی با سالها تجربه در برنامه نویسی سیستم C ++ مدرن اجرا می‌شد. کیف پول این رمزارز قابلیت‌هایی مانند موارد زیر را دارد:

  • جایگزینی لحظه‌ای رمزارزهای BTC، LTC و QTUM با BEAM
  • ارسال سند تراکنش موفق، با وجود اینکه رمزارز ارزش مالی ندارد.
  • Lelantus که با از بین بردن یکدستگی بلاک‌ها، حریم خصوصی را افزایش می‌دهد.
  • Laser Beam که امکان پرداخت فوری را فراهم می کند.

چشم انداز Beam تبدیل شدن به یک اکوسیستم مالی محرمانه است که به کاربران این امکان را بدهد که هر دارایی دیجیتالی را ایجاد و تجارت کنند و حتی در صورت نیاز خدمات مالی خصوصی خود را نیز بر آن سوار کنند.

بیشتر بخوانید.

Beam چیست؟ بررسی اهداف و آینده BEAM

نتیجه گیری

Beam یک پروژه متفاوت با برنامه‌ریزی مخصوص خودش است. آینده این رمزارز تا اندازه زیادی به مسیر رشد رمزارزهای نسل جدید و قابلیت‌های آن‌ها بستگی خواهد داشت. هرچند تا کنون Beam توجه بسیاری از معامله‌گران رمزارزها را به خود جلب کرده است، اما همچنان موفقیت آن در گرو مسیر تکنولوژی‌های آینده است.

Beam چیست؟ بررسی اهداف و آینده BEAM
Leave A Reply

Your email address will not be published.