رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Bella Protocol چیست ؟ بررسی اهداف و آینده BEL

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

امروز به بررسی BEL، بلاکچین رتبه ۴۳۰ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Bella Protocol چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. BEL، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. تعداد سکه در گردش BEL، ۱۴.۵ میلیون است وتعداد کلی آنها۱۰۰  میلیون سکه اعلام شده است.

مطالب بیشتر بخوانید

Bella Protocol چیست ؟

نکات اصلی و اهداف Bella Protocol چیست؟

این رمزارز به عنوان مجموعه‌ای از محصولات DeFi، برای بانکداری رمزارزها با یک کلیک توصیف شده است. هدف این پروژه تسریع در پذیرش DeFi در بین کاربران، با ارائه مجموعه کاملی از محصولات DeFi، از جمله ابزار خودکار تولید محصول، پروتکل وام و موارد دیگر با طراحی زیبا و تجربه کاربری خاص است. صاحبان این سیستم، شرکت ARPA، مدعی شده‌اند که هدف این محصول  جمع کردن اطلاعات در برنامه‌های عملی، خودکار نمودن کارها تا حد ممکن و ارائه خدمات به کاربران جدید و همچنین باتجربه است. توکن این رمزارز در حال حاضر در سیستم‌هایی مانند Binance، Huobi Global،  Bithump و غیره که از معتبر صرافی‌های آنلاین هستند، درحال معامله است.

Bella Protocol چیست ؟

فرایند و روش کار Bella Protocol چیست؟

Bella Lending، از بازار نقدینگی‌های بسیار انعطاف پذیر، نقد شوندگی ماینینگ‌ها، جایزه بر مبنای ارجاع و معرفی، از نشانه‌های ذخیره نقدینگی پشتیبانی می کند. این توکن که از فرایند ShcH برای سیستم امنیت خود استفاده می‌کند، از اعتبار و همچنین سرعت بسیار بالایی برخوردار است

بیشتر بخوانید

نتیجه گیری

Bella Protocol یک پروژه نوین توسط یک تیم قدرتمند و با تجربه در زمینه رمزارز است. هرچند که بسیاری از رمزارزهای هم سو با اهداف این کریپتو وجود دارند، اما تیم پشتیبانی قدرتمند و همچنین اعتباری که صرافی‌های بزرگ به این پروژه بخشیده‌اند کم نظیر است. اگر به دنبال سودهای کم و سرمایه گذاری کوچک هستید این رمزارز قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

1 Comment
  1. احسان says

    خیلی هم عالی خسته نباشید آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما

Leave A Reply

Your email address will not be published.