رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین بهترین دارایی در چهار سال اخیر شناخته می شود

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

میزان سود بازگشتی از سرمایه گذاری در بیت کوین در سال به شدت رشد داشته است. در ده سال گذشته بیت کوین ده برابر بهتر از دیگر دارایی ها عمل کرده است. چارلی بیلیلو (Charlie Billello) به این نکته پی برده است. او در بررسی های خود عملکرد دارایی های برتر جهان را زیر نظر گرفت. به همین ترتیب بسیاری از دیگر تحلیل گران نیز به بررسی این موضوع پرداخته و متوجه شدند که بیت کوین در سال ۲۳۰ درصد سود داشته است. این میزان ده برابر بیشتر از دومین دارایی بزرگ جهان است. بنابراین می توان گفت بیت کوین بهترین دارایی موجود به شمار می رود.

 دارایی های بزرگ در جهان

دومین دارایی بزرگ جهان شاخص نزدک است که سالانه ۲۰ درصد سود برای سرمایه گذاران بزرگ به همراه دارد. این شاخص شامل شرکت های بزرگ آمریکایی است که ارزش کل آنها به بیش از ۱۰ میلیارد دلار می رسد.

 اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که سرمایه گذاری در طلا از سال ۲۰۱۱ سالانه ۱.۵ درصد سود داشته است. اما در همین زمان نیز ۵ سال سرمایه گذاری در طلا با ضرر همراه بوده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از قیمت این دارایی، این فلز گرانبها از ابتدای سال ۲۰۲۱ کاهش ۸.۵ درصدی را تجربه کرده است. مهمترین برای این کاهش قیمت درگیری هواداران بیت کوین و مخالفت های پیتر شیف (Pitter Schiff) سرمایه گذار بازار طلاست. رشد بیت کوین در مجموع و از سال ۲۰۱۱ برابر با ۲۰ میلیون درصد بوده است. سال ۲۰۱۳ بهترین سال برای بیت کوین بوده است. در این سال بیت کوین ۵۵۰۷ درصد افزایش را تجربه کرد.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که بیت کوین در طول تاریخ خود تنها دو سال با ضرر سر کرده است. همین امر برای پی بردن به اینکه بیت کوین بهترین دارایی قرن حاضر است کافیست. این دارایی یکبار کاهش ۵۸ درصدی و یکبار کاهش ۷۳ درصدی را به ترتیب در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ تجربه کرده است. از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیت کوین رشد ۱۰۸ درصدی را پشت سر گذاشته است. اکنون بیت کوین به بالاترین رکورد خود در سال های گذشته رسیده است. قیمت بیت کوین به ۶۱۵۰۰ دلار رسیده است.

 در آخر بیت کوین بهترین دارایی برای سرمایه گذاری است

 خرید و فروش در بازار بیت کوین یکی از بهترین سرمایه گذاری های در حال حاضر است. این نکته را به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در این بازار مزایای بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت. با در نظر داشتن این نکته این ارز را به سبد سرمایه خود اضافه کنید. برای درک بهتر عملکرد این ارز کافی است به گذشته آن نگاهی بیندازید. بیت کوین از ابتدا در مسیر صعودی گام برداشته است و سود ۹۰۰ درصدی را در پی داشته است. بهتر است برای سرمایه گذاری در این بازار با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. زمان به سرعت سپری می شود و روزگاری قیمت بیت کوین از آنچه که امروز مشاهده می کنید نیز بالاتر خواهد بود. از غافله جا نمانید. در انتظار شنیدن خبر سرمایه گذاری شما هستیم. اگر عاملی ذهن شما را درگیر کرده است و مانع سرمایه گذاری شما در این بازار می شود، دل مشغولی های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/btc-was-best-performing-asset-of-past-decade-by-900

Comments are closed.