رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارتقاء جدید بایننس امروز اجرا می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارتقاء جدید بایننس با نام BEP-96 برونو، امروز آماده اجراست. صرافی ارز دیجیتال بایننس خود را آماده کرده است تا امروز این ارتقاء جدید را اجرا کند. این نیز درست پس از آن اتفاق خواهد افتاد که ارتقاء BNB با هر معامله‌ای که دارد، به‌طور کامل سوزانده شود.

ارتقاء جدید بایننس

ارتقاء جدید بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) در حال آوردن هارد فورک برونو نسخه ۱.۱.۵ زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به این شبکه است. این صرافی در همین باره می‌نویسد:

«این هارد فورک، یک مکانیسم سوزاندن واقعی را به مدل اقتصادی BSC معرفی می‌کند. هدف این مکانیسم نیز معرفی روند جدیدی برای سوزاندن توکن‌های BNB و همچنین سرعت بخشیدن به همگام‌سازی کامل نودها تا بیش از ۶۰ درصد است.» شما می‌توانید این توئیت را از طریق این لینک مشاهده نمایید: https://t.co/kiVzhPBzZa

ارتقاء شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و یک هارد فورک در بلاک زنجیره هوشمند بایننسی به ارتفاع ۱۳,۰۸۲,۰۰۰ و تقریبا در تاریخ ۲۰۲۱-۱۱-۳۰ انجام خواهد شد. با تمرکز بر این خبر، توکن BNB حالا در حال به‌دست آوردن مومنتوم‌هایی است. این توکن اخیرا در یک روز ۰.۸۱ درصد افزایش یافته و با قیمت ۶۱۸.۸۹ دلار ترید می‌شود. حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن نیز ۲,۵۰۲,۰۹۳,۶۹۲ دلار است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) در راستای ارتقاء جدید بایننس، توکن BNB، ۱۰۳,۱۶۲,۸۴۸,۷۶۱ دلار ارزش بازار و ۱۶۶,۸۰۱,۱۴۸ کوین BNB در گردش دارد. حداکثر عرضه این توکن نیز ۱۶۶,۸۰۱,۱۴۸ کوین BNB است.

ارتقاء جدید بایننس

ارتقاء برونو نسخه ۱.۱.۵ چیست؟

طبق گفته بایننس: «با غیرمتمرکزسازی رو به پیشرفت انجمن زنجیره هوشمند بایننس، ارتقاء نسخه ۱.۱.۵، انتشار هارد فورکی است که مکانیسم حقیقی سوزاندن را به مدل اقتصادی زنجیره هوشمند بایننس معرفی می‌کند و هدف دارد تا فرایند جدیدی را برای سوزاندن کوین BNB و همچنین سرعت بخشیدن تا ۶۰% به همگام‌سازی کامل نودها ارائه دهد. این ارتقاء، BEP-95 که پیش‌تر اعلام شده بود را این بار با مکانیسم سوزاندن کوین حقیقی به شما نشان می‌دهد.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/30/binance-is-set-to-implement-bep-95-bruno-upgrade-today-after-update-bnb-will-be-burned-with-every-transaction/

Leave A Reply

Your email address will not be published.