رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شبکه بایننس خدمات رمز ارز را در سرتاسر کشورهای اروپایی متوقف کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شبکه بایننس موضوعی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها و به دست آوردن سود در این حیطه می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. این شبکه از صرافی‌ها و همچنین ارزهای دیجیتال بسیار محبوب و شناخته شده است که اخیرا به اقدامی جنجالی دست زده است. این سیستم تمام خدمات رمز ارز از جمله معاملات این ارزها را در سرتاسر کشورهای اروپایی متوقف کرد. با ما همراه باشید تا این شبکه و اقدام اخیر آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شبکه بایننس

شبکه بایننس و توقف خدمات رمز ارز

صرافی بایننس ارائه‌های رمز ارز بعدی خود و محصولات معاملات آن را برای تمام کاربران اروپایی متوقف خواهد کرد. ایستگاه خبری بلومبرگ گزارش داده است که هلدینگ بایننس ارائه معاملات رمز ارز آتی را در اروپا متوقف می‌کند.

«والتر بلومبرگ» گفت:

«صرافی بزرگ بایننس گفته است که ارائه محصولات رمز ارز و همچنین پیشنهادات آینده خود در این زمینه را به کل در سراسر اروپا متوقف می‌کند.

با این تصمیم بایننس، کاربران این صرافی در آلمان، ایتالیا و هلند با تاثیر فوری این تحریم دیگر نمی‌توانند امکانات و یا حساب‌های جدید مربوط به این صرافی را باز و یا از آن استفاده کنند.»

مدیر عامل بایننس در رابطه با این تصمیم بایننس گفت:

«رعایت مقررات یک التزام است و بهتر است به عنوان یک انتخاب به آن نگاه نشود. همچنین رعایت قوانین و موارد مربوط به سیستم بایننس منجر به دسترسی و سازگاری بیشتر این صرافی در بازار می‌شود. پذیرش رمز ارز احتمالا در حال حاضر نزدیک به ۲ درصد است. پس بیایید به ۹۸ درصد مابقی آن دسترسی پیدا کنیم.»

پیش‌تر نیز «چانگ پنگ ژائو» مدیر عامل شبکه بایننس و همچنین بنیان‌گذار آن بیان کرد که بایننس به کار خود با قوانین محلی ادامه خواهد داد تا بتواند ستاد منطقه‌ای مخصوص بایننس را تاسیس کند.

مدیر عامل بایننس همچنین به آن اشاره کرد که او مایل به کناره‌گیری است تا به صرافی اجازه دهد که به یک موسسه مالی قانونی تبدیل شود.

«ژائو» در توییتر اعلام کرد:

«هیچ برنامه فوری برای جایگزین کردن مدیر عامل دیگری با من وجود ندارد. اما خیلی خوشحال می‌شویم از آنکه یک مدیر عامل با زمینه و سازگاری قوی را استخدام کنیم تا تعهد خود را نسبت به این قضیه نشان دهیم. چرا که این مهم‌ترین اولویت سازمان است.»

در حال حاضر نگاه قانون‌گذاران مالی در سرتاسر جهان به صرافی بایننس است. دلیل این موضوع نیز این است که این صرافی هشدارهای متعددی را از قانون‌گذاران هفت کشور دریافت کرده است.

«ژائو» همچنین بیان کرده است که بایننس در حال حاضر به دنبال تاسیس یک ستاد منطقه‌ای در سراسر جهان است. با توجه به حوادث اخیر هر زمان که بتواند درخواست گواهینامه برای تاسیس آن را نیز به مراجه ذی ربط می‌دهد.

بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز دنیا، Binance همچنین در سرتاسر جهان با قانون‌گذاران به مشکل برخورده است. به همین دلیل بانک‌ها و تنظیم‌کنندگان قانون در بسیاری از کشور‌ها عملکرد آن را متوقف کرده‌اند.

شبکه بایننس

جمع‌بندی

شبکه بایننس موضوع مهمی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه از صرافی‌های برتر کریپتوکارنسی است که جدیدا دست به اقدامی جنجالی زده است. بایننس تمام اقدامات خود را در سرتاسر اروپا و کشورهای آن متوقف کرده است. این صرافی اقدام جنجالی را برای قانونی کردن هرچه بیشتر معاملات رمز ارز خود انجام داده است. امروز این صرافی و اقدام اخیر آن را به‌طور کامل بررسی کردیم. به نظر شما اقدامات این صرافی تا کجا ادامه خواهد داشت؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.