رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ونکوور شمالی و بیت کوین در صدر خبرهای دنیای رمز ارزها

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ونکوور شمالی و بیت کوین از موضوعات جنجالی اخیر در زمینه ارزهای دیجیتال هستند که قصد داریم در مقاله امروز به آن‌ها بپردازیم. ونکوور شمالی حالا از خبرسازترین مناطق در این زمینه به‌حساب می‌آید. چراکه این شهر اولین شهری است که با انرژی حاصل از استخراج ارز دیجیتال بیت کوین، گرم خواهد شد. اگر شما نیز مشتاق هستید تا جزئیات بیشتری را در رابطه با این خبر بدانید، با ما همراه باشید.

ونکوور شمالی و بیت کوین

ونکوور شمالی و بیت کوین

شرکت MintGreen و Lonsdale Energy Corporation (LEC) شریک شده‌اند تا بیش از ۱۰۰ ساختمان را با سیستم‌های خاص به شهر ونکوور شمالی ارائه دهند. این ساختمان‌ها دارای سیستم‌های انرژی هستند که از استخراج بیت کوین تولید می‌شوند و می‌توانند ساختمان‌های مسکونی و تجاری موجود در آن منطقه را گرم کنند.

طبق این بیانیه، شرکت کانادایی استخراج MintGreen، با شروع سال ۲۰۲۲، مناطق مسکونی ونکوور شمالی را با انرژی تولیدشده از استخراج بیت کوین تأمین خواهد کرد.

بر طبق این بیانیه:

«شورای شهر ونکوور شمالی در سال ۲۰۱۹، جنبشی را برای این شهر تصویب کرد تا گازهای گلخانه‌ای بیشتری را کاهش دهد. هدف این جنبش آن بود که تا سال ۲۰۵۰ انتشار چنین گازهایی را به میزان خالص صفر رسانده و انتشار این گازها را تا سال ۲۰۴۰ به ۸۰% کمتر از سطح آن در سال ۲۰۰۷ برساند.»

حالا بیت کوین در حال کمک به این شهر است و ونکوور شمالی و بیت کوین به صدر خبرها تبدیل شده‌اند. MintGreen نیز گفته است که «دیگ‌های بخار دیجیتالی» این شرکت می‌تواند بیش از ۹۶% از برق استفاده‌شده برای استخراج بیت کوین را به‌صورت انرژی گرمایی، بازگرداند. همین موضوع به‌خودی‌خود از ورود ۲۰,۰۰۰ تن گاز گلخانه‌ای به جو، جلوگیری می‌کند.

گزارش آن‌ها همچنین بیان می‌کند:

«دیگ‌های بخار اختصاصی دیجیتالی شرکت MintGreen بیش از ۹۶% از برق استفاده‌شده برای استخراج بیت کوین را به‌شکل انرژی گرمایی بازمی‌گرداند. این انرژی می‌تواند روند‌های صنعتی خدمات و جوامع را به‌صورت پایداری، گرم کند. استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال در ۳۶۵ روز سال با تمام توان کار می‌کنند. همین امر، فرصت خاصی را برای ارائه بار پایه گرمای پاک و قابل‌اعتمادی برای سیستم انرژی منطقه ونکوور شمالی، به وجود می‌آورد.»

راهکاری دیجیتالی برای مشکلات محیط‌زیستی

بیانیه‌ای که امروز در همین راستا منتشر شد نیز  می‌گوید:

«LEC در راه کربن‌زدایی است تا بتواند انرژی پاک و تجدیدپذیری بیشتری را پیاده‌سازی کند.»

«کارستن ونگ» مدیرعامل شرکت Lonsdale Energy Corporation نیز گفت:

«مشارکت با شرکت MintGreen در پروژه ونکوور شمالی و بیت کوین بسیار هیجان‌انگیز است. این نیز به آن دلیل بوده که این پروژه بسیار مبتکرانه و مقرون ‌به‌ صرفه است. همچنین این پروژه به برنامه سفر LEC برای پشتیبانی از اهداف کاهش گاز گلخانه‌ای بلندپروازانه شهرها، کمک بسیاری می‌کند.»

از این انرژی استفاده می‌شود تا ۱۰۰ ساختمان مسکونی و تجاری را در شهری با ۱۵۵,۰۰۰ نفر، گرم کرد. «کولین سالیوان» مدیرعامل شرکت MintGreen نیز اشاره کرده است که این مشارکت قصد دارد تا چالش تغییرات اقلیمی را نشانه بگیرد.

او نیز گفته است:

«مسئله پیچیده تغییر آب‌و‌هوا به راهکارهای مبتکرانه نیز نیاز دارد. LEC با گرم کردن این شهر از طریق انرژی گرمایی بیت کوین، راهکاری بسیار خوب برای مسائل محیط‌زیستی یافته است که نشان‌گر رهبری فوق‌العاده او در همین زمینه است.»

ونکوور شمالی و بیت کوین

جمع‌بندی

ونکوور شمالی و بیت کوین از اخبار جنجالی اخیر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم این شهر حالا اولین شهری است که به لطف همکاری دو شرکت دوست‌دار محیط‌زیست، با استفاده از نیروی بیت کوین، گرم خواهد شد. نیروی تولیدشده از استخراج بیت کوین به‌راحتی به انرژی گرمایی تبدیل شده و برای مناطق مسکونی و تجاری شهر ونکوور شمالی استفاده می‌شود. هر دو شرکت بیان کرده‌اند که این کار را برای کمک به تغییرات اقلیمی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای انجام داده‌اند که حرکتی بزرگ در طول تاریخ است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/15/north-vancouver-will-be-worlds-first-city-heated-by-bitcoin/

Leave A Reply

Your email address will not be published.