رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

افت ارز دیجیتال بیت کوین تا ۷.۸۷ درصد را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

افت ارز دیجیتال بیت کوین باعث ناراحتی و نگرانی علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال شده است. ارز دیجیتال بیت کوین در طول هفته گذشته تا ۷.۸۷% افت کرد. به‌نظر می‌رسد که به همین دلیل، این علاقه‌مندان سال نو را جشن نگرفته باشند.

افت ارز دیجیتال بیت کوین

افت ارز دیجیتال بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) حالا کمتر از ۴۷,۰۰۰ دلار اما بیشتر از سطح حمایتی بحرانی ۴۵,۰۰۰ دلاری آن است. دارندگان ارز دیجیتال خوشبین بودند که ارز بیت کوین، شب سال نو روندی صعودی خواهد داشت اما هم‌اکنون این ارز دیجیتال تثبیت شده و زیادی از دور صعودی بعدی خود دور است.

در حال حاضر نیز در دو سوم جهان فصل تعطیلات به‌حساب می‌رود. پس خیال واهی است که بتوان دوری صعودی در سال جدید داشت. البته ما منتظر دوری صعودی در پایان ربع اول سال ۲۰۲۲ هستیم. تسلط بیت کوین حالا ۴۰.۲% است که انتظار می‌رود از این هم کمتر بشود.

سال ۲۰۲۱، سالی استثنایی برای بیت کوین و در کل، ارزهای دیجیتال بود. رشد انفجاری سال ۲۰۲۱ بی‌نظیر بود و چنین روند شگفت‌انگیزی، قطعا تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین نیز برخلاف افت ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر، اوج قیمتی جدید خود را ثبت می‌کند؛ چراکه پذیرش ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و پیشرفت‌های بسیار بزرگ‌تری در سال ۲۰۲۲ در این عرصه به وجود می‌آید. پس سال ۲۰۲۲، سالی صعودی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

وضعیت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲

 آلت کوین‌ها نیز هفته گذشته ارزش قیمتی قابل‌ملاحظه‌ای را از دست دادند. اما در نظر داشته باشید که افت قیمت قطعا برای دور صعودی بعدی که در اواخر ربع اول سال ۲۰۲۲ رخ خواهد داد، ضروری است. اتریوم نیز در طول ۷ روز گذشته ۸.۱۰% افت کرده است. بایننس کوین هم هفته گذشته تا ۵.۶% کاهش یافت.

اما این افت‌های قیمتی کوچک نگران‌کننده نیستند. انتظار می‌رود که ۵۰ آلت کوین برتر در دور صعودی بعدی، اوج قیمتی جدید خود را ثبت کنند. انتظار داریم که آلت کوین‌هایی همچون SHIB نیز در سال ۲۰۲۲ تا اوج قیمتی خود افزایش یابند؛ چراکه تیم آن‌ها در حال تلاش برای توسعه بلاک چین خود است.

افت ارز دیجیتال بیت کوین

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه بگوییم، سال ۲۰۲۲ سال صعودی فوق‌العاده‌ای برای ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید که هیچ سالی تاکنون چنین روند صعودی را نداشته است. پس علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نباید اطمینان خود را با روندهای نزولی کوچک چند روز اخیر همچون افت ارز دیجیتال بیت کوین از دست بدهند. سال ۲۰۲۲، سال ارزهای دیجیتال است پس کمربندهای خود را ببندید و آماده سفر تا ماه و فراتر از آن باشید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/01/no-new-year-party-for-crypto-enthusiasts-as-btc-drops-to-7-87-over-the-last-week/

Leave A Reply

Your email address will not be published.