رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

فروش بیت کوین «سیلور» هرگز رخ نمی‌دهد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

فروش بیت کوین «سیلور» با تأیید مجدد وی هرگز اتفاق نمی‌افتد. «مایکل سیلور» بیت کوین دوست حالا مجددا تأیید کرد که پس از افت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار به ۴۰ هزار دلار نه او و نه شرکت وی حتی یک ساتوشی را هم نمی‌فروشند.

فروش بیت کوین «سیلور»

فروش بیت کوین «سیلور»

«مایکل سیلور» مجددا تأیید کرد که نه او و نه شرکت وی، قرار نیست دارایی‌های بیت کوین خود را بفروشند. «مایکل سیلور» مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی (MincroStrategy) است. او در گفتگوی خود با بلومبرگ (Bloomberg) بار دیگر تعهد خود را نسبت به بیت کوین تأیید کرد؛ حتی با وجود آنکه شاهد کاهش ۴۰ درصدی قیمت بیت کوین نسبت به اوج قیمتی آن هستیم، وی باز هم به این ارز دیجیتال متعهد است.

این مدیر برتر گفت: «هرگز. نه. ما فروشنده نیستیم.» وی گفت که اصلا از افت قیمت بیت کوین از ۶۹,۰۰۰ دلار به ۴۰,۰۰۰ دلار عصبی نبوده و راحت است. او همچنان بر روی حرف خود پابرجا مانده است که بیت کوین بهترین دفاع در برابر افزایش تورم است.

«بهترین دفاع در برابر تورم استاندارد بیت کوین است. پس من فکر نمی‌کنم بتوانیم هیچ‌کار بهتری به‌ جز تبدیل تراز حساب خود به بیت کوین بکنیم تا شرکت خود را در یک محیط ضدتورم قرار دهیم.» پس فروش بیت کوین «سیلور» هرگز اتفاق نمی‌افتد.

«سیلور» همچنین متعهد شده است که هرچه شرکت وی پول نقد تولید کند او بیت کوین بیشتری بخرد. او همچنین امیدوار است که تجارت‌های وال استریت بیشتری در قیمت کنونی به بیت کوین بپیوندند. «سیلور» می‌گوید: «من احساس می‌کنم که این ارز در حال تثبیت در این مرحله است. پس این نقطه ورود خوبی برای سرمایه‌گذاران سازمانی به‌نظر می‌رسد.»

فروش بیت کوین «سیلور»

بیت کوین‌های «مایکل سیلور» و میکرواستراتژی

شرکت میکرواستراتژی ۱۲۴,۳۹۱ بیت کوین با ارزش بیش از ۵.۲ میلیارد دلار در نرخ صرافی‌های کنونی دارد. این شرکت مجموعا ۳.۷۵ میلیارد دلار را برای خریدهای خود با قیمت میانگین هر بیت کوین ۳۰,۱۵۹ دلار خرج کرده است.

پیش‌تر نیز «مایکل سیلور» رئیس میکرواستراتژی در فراخوان روز سرمایه‌گذار این شرکت گفت که شرکت وی به‌دنبال تولید بازده بر روی دارایی‌های بیت کوین خود است. وی همچنین پیش‌بینی کرد: «بیت کوین از طلا جلو می‌زند. این ارز دیجیتال در سطح دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری ظهور می‌کند و نسبت به جایگاهی که الان دارد، ۱۰۰ برابر می‌شود.»

کلمه کلیدی: فروش بیت کوین «سیلور»

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/20/michael-saylor-reaffirmed-after-bitcoin-price-drop-from-69000-to-40000-neither-he-nor-his-company-will-sell-a-single-satoshi/

Leave A Reply

Your email address will not be published.