رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

گاوهای بیت کوین به خرید BTC 35 هزار دلاری ادامه می دهند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 گاوها با خرید بیت کوین سطح حمایت بیت کوین را به شدت افزایش داده اند. آنها با مشاهده افزایش قیمت آلت کوین ها به شدت به خرید بیت کوین روی آورده اند به نظر می رسد که بیت کوین در ادامه از قدرت کافی برای رسیدن به ۴۰ هزار دلار برخوردار باشد.

تقاضا برای افزایش قیمت بیت کوین از ۴۰ هزار دلار بسیار زیاد بوده است. اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین تا ۳۴۳۶۸ دلار ریزش داشت. اما در ادامه این ارز با قدرت تمام قیمت ۳۷۳۰۰ دلاری را از آن خود کرد.

این احتمال وجود دارد که اعلام خبر انتشار ۱.۹ تریلیون دلار محرک اقتصادی از سوی دولت بایدن توجه سرمایه گذاران را بیش از هر زمان دیگری به بیت کوین جلب کرده باشد. دراین صورت شایعه اعمال این محرک به افزایش قیمت بیت کوین دامن زده است.

افزایش قیمت بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین

از طرف دیگر ادامه روند صعودی بیت کوین به دنبال انتشار اظهار نظرهای بانک مرکزی اروپا روی داد. رئیس بانک مرکزی اروپا از پولشویی های کثیف با رمزارز ها برتر بازار سخن گفت. در ادامه در تاریخ ۱۵ ژانویه مشاور مالی بریتانیا از دولت و مجلس این کشور خواستار ممنوعیت رمزارزها شد.

 بازارهای سنتی زیر فشار هستند

سخنان دولت مردان علت اصلی کاهش قیمت بازار رمزارز نبوده است. چرا که با مشاهده وضعیت اقتصادی جهان در می یابیم که بازار جهانی به شدت تحت فشار است.

 شاخص S&P 500 و نزدک زیر فشار هستند و روز خود را به ترتیب با ۰.۷۲ و۰.۷۳ درصد سود به پایان رسانده اند. شاخص دائو جونز با سود ۰.۳ درصدی توانسته اندکی در برابر خرس ها مقاومت کند.

بررسی دقیق تر بازار جهانی نشان می دهد که طلا و نقره نیز به ترتیب با ۱.۰۷ و ۳.۱۷ درصد سود داشته اند. این درحالی است که نفت  و اوراق ده ساله خزانه نیز ۲.۹۳ و ۳.۵۹ درصد کاهش داشته اند.  

قیمت آلت کوین ها همچنان ادامه پیدا می کند

با وجود افزایش فشار فروش در تمام بازارهای، تعدادی از آلت کوین ها قدرت بی نظیری را از خود نشان داده اند. Cainlink  در طول یک شب رشد قابل توجهی داشت است. این ارز با ۱۳.۹ درصد افزایش به قیمت ۲۰.۵۰ دلار فروخته شده است. Cosmos نیز با افزایش ۲۱.۶۲ درصدی به قیمت ۷.۸۱ دلار معامله شده است.

در همین حال اتریوم نیز فشار ناشی از فروش را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، این ارز نیز با ۴.۸ درصد کاهش به قیمت ۱۱۷۲ دلار معامله شده است. ارزش کل بازار رمزارز در حال حاضر برابر با ۱ تریلیون دلار است. بیت کوین ۶۸ درصد از این ارزش را به خود اختصاص داده است.

 بازار جهانی در وضعیت ناخوشایندی به سر می برد. این وضعیت به بازار رمزارزها نیز سرایت کرده است. اما با این وجود بیت کوین و دیگر رمزارزهای برتر بازار از جمله بهترین ارزهای موجود در بازار هستند. با وجود کاهش قیمت این ارزها، رمزارزها همچنان بهترین سرمایه گذاری برای آینده هستند. برای رسیدن به رویاهای خود باید همین امروز وارد عمل شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-bulls-buy-btc-s-35k-support-restest-as-altcoins-push-higher

Leave A Reply

Your email address will not be published.