رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بایدن با محرک ۳ تریلیون دلار انفجار بیت کوین را رقم می زند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 انفجار بیت کوین با آخرین اقدام بایدن سرعت گرفته است. رئیس جمهور آمریکا با اعمال محرک های اقتصادی بیت کوین را در ادامه روند صعودی یاری می کند. برنامه آتی دولت بایدن تقویت اقتصاد امریکا با استفاده از تزریق تریلیون ها دلار دارایی است. این امر می تواند افراد بیشتری را به بازار بیت کوین هدایت کند. چرا که این امر می تواند به معنای واقعی کلمه دلار آمریکا را به لرزه بیندازد.

 خبرگزاری Axion روز سه شنبه اعلام کرده است که جو بایدن از کنگره آمریکا تقاضا کرده است که ۲۰۰۰ دلار محرک دیگر برای کمک به تجارت هایی آسیب دیده که به دنبال شیوع کرونا روزهای سختی را سپری می کنند ،در نظر بگیرد. بایدن ۳ تریلیون دلار از مالیات ها و زیرسازها را برای برنامه ای با نام «ساخت دوباره و بهتر» به کار گرفته است.

بایدن به دنبال انتشار خبر بیکار شدن بیش از ۱۴۰ هزار آمریکایی درخواست کمک و پشتیبانی از امریکایی هایی را دوبرابر کرد. او گفت:

«تحقیقاتی که در زمینه اقتصاد انجام شده است نشان می دهد که در شرایطی مانند وضعیت فعلی و با وجود نرخ بهره بسیار ناچیز چیزی که اقتصاد را نجات می دهد، دست به کار شدن و مقابله با این وضعیت است.»

 محرک های دیگر بیت کوین

اگر سال ۲۰۲۰ تحفه دیگری برای بیت کوین داشته باشد، آن به کار گیری از این محرک های جدید است. این محرک ها مانند کاتالیزور برای بیت کوین عمل می کنند. جریان نقدینگی به بازار بیشتر شده است. همین امر روی قیمت این دارایی تاثیر گذار بوده است.

حتی دونالد ترامپ نیز به عنوان یک جمهوری خواه، با تخصیص بودجه های وسیع دولتی نیز بیگانه نبود. در دوران حکم رانی او ایالت متحده آمریکا محک ۲ تریلیون دلار را تجربه کرد. ترامپ بسته های حمایتی ۹۰۰ دلاری را به امضا رساند و همین حرکت زمینه را برای صدور چک های ۶۰۰ دلاری نیز آماده کرد.

سیاست های دولت آمریکا در راستای افزایش تورم با اطلاعات بانک فدرال رزور مطابقت زمانی داشت. این بانک تریلیون ها دلار را در سال ۲۰۲۰ برای مبارزه با بحران نقدینگی به کار گرفت و نرخ افزایش قیمت در طول شب را زیر نظر گفت.

 با وجود اینکه این سیاست ها دلار را به ارزی پر خطر تبدیل کرده است. اما این امر باعث شده است که عده بیشتری برای فرار از تورم این ارز راهی بیت کوین شوند. نه تنها عملکرد تاریخ بیت کوین در ۱۱ سال گذشته این امر را ثابت کرده است. بلکه وجود موج تازه موسسات مالی در بازار نیز شاهد دیگری برای این ادعاست. موسسات در حال خرید بیت کوین هستند. آنها از این کار یک هدف را دنبال می کنند. آن ها می خواهند روزگاری از جمله بزرگترین دارندگان این ارز در جهان باشند.

بیت کوین طلای الکترونیکی

طلای دیجیتال یا بیت کوین یکی از بزرگترین انگیزه ها برای تغییر جهت موسات بوده است. این حرکت منجر به رشد ۳۰۰ درصدی بیت کوین شده است. این ارز در سال ۲۰۲۰ رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرد اما در سه هفته گذشته قیمت این رمزارز دو برابر شده است. این روند در سال ۲۰۲۱ شدت می گیرد. چرا که قدرت خرید دلار روز به روز در حال کاهش است. همین امر می تواند به انفجار بیت کوین دامن بزند.

حتی JPMorgan نیز بیت کوین رابه عنوان دارایی که جای طلا را می گیرد معرفی کرده است. موسسات این دارایی را به عنوان اندوخته ارزشمند خود انتخاب کرده اند. روز جمعه قیمت یک بیت کوین برابر با ۲۲ اونس طلا بود.این آمار بالاترین رکورد این ارز در ماه های اخیر است.

خرید و فروش بیت کوین به عنوان تنهایی دارایی قابل اعتماد جهان در این روزهای بجرانی، دارایی شما را از تورم نجات می دهد. با خرید این رمزارز خود را برای روزهای اتی مهیا کنید. قیمت این ارز روز به روز در حال افزایش است. زود تر وارد عمل شوید. رمزارز مارکت اخبار لحظه به لحظه بیت کوین را با شما به اشتراک می گذارد.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/as-biden-preps-3t-stimulus-bitcoin-could-be-set-to-erupt

Leave A Reply

Your email address will not be published.