رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

جایزه بیت کوین برای مسابقه قایقرانی

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خبرهای تازه در مورد افزایش پذیرش بیت کوین به گوش می رسد.   اهدای جایزه بیت کوین برای شرکت در مسابقه قایقرانی یکی از این خبرهاست. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال که موجودی بسیار محدودی دارد تاکنون فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است. در این سال‌ها بیتکوین بارها با طلا مقایسه شده است.

 روند ارزیابی بیت کوین همچنان ادامه دارد.  اکنون یک مسابقه قایقرانی بیت کوین را به عنوان جایزه برای شرکت کنندگان خود در نظر گرفته است.   در این مسابقه خبری از مدال‌های طلا نیست.  برندگان با بیت کوین به خانه برمی گردند. 

 Liberty Bitcoin Cup جایزه ای است که برای برندگان نسل بعدی مسابقات قایقرانی در نظر گرفته شده است. برگزار کنندگان این مسابقه به این نکته اشاره کردند که کاپ های طلا برای مسابقات سنتی قایقرانی مناسب بودند.  اما این روزها برای نسل جدید قایقرانان باید از نسل جدید طلا یعنی بیت کوین استفاده  کنیم. در این مسابقات از طراحی و تکنولوژی های جدید در قایقرانی استفاده می شود.  قایق هایی که در این مسابقه شرکت می کنند به گونه ای طراحی شده اند که بالاتر از سطح آب حرکت کنند.  به این ترتیب اصطحکاک میان قایق و آب از میان رفته و سرعت قایق بالاتر می‌رود.

 جایزه بیت کوین برای نسل جوان

برگزارکنندگان قصد دارند شرایط شرکت در این  مسابقه را برای جوانان ساده تر کند.  کسانی که در مسابقه امسال شرکت خواهند کرد  متولدین اول ژانویه ۱۹۹۶  تا ۱۵ فوریه ۲۰۰۳ خواهند بود.  هر تیم از سه تا چهار نفر تشکیل می شود.  محدودیت جنسیتی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد. 

با در نظر گرفتن مرحله نهایی این مسابقه از چهار مرحله تشکیل می شود.  برنده یک بیت کوین دریافت خواهد کرد. اهالی دنیای رمز ارز سال ها به مقایسه بیت کوین و طلا پرداختند.  طلا و بیت کوین شباهت های بسیاری دارند.  هر دوی آنها دارای مناسبی برای ذخیره ارزش هستند.  بیت کوین در سال ۲۰۰۹ وارد صحنه شد و تاریخ   چندان طولانی ندارد.  اما در همین مدت کوتاه نیز میزان پذیرش این ارز از سوی مردم افزایش پیدا کرده است. سرمایه گذاری موسسات و شرکت های متفاوت نیز به افزایش پذیرش این عرض کمک کرده است.   اکنون سرمایه‌گذاری موسسات و شرکتهای معتبر در بازار بیت کوین متداول است. 

 در آخر

 سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین را در برنامه‌های خود قرار دهید.   بیت کوین راه درازی را پشت سر گذاشته است اما هر روز بر میزان پذیرش این ارزش افزوده می‌شود.   اکنون بیت کوین به جای طلا به برندگان مسابقات قایقرانی اهدا می‌شود.  جایزه بیت کوین تحول دیگری در میزان پذیرش این ارز از سوی جامعه است.  این امر نشان می دهد که مردم تمایل بیشتری به خریداری و مالکیت این ارز دارد.

 اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال فرصتی برای خرید و فروش بیت کوین هستند بهتر است هر چه سریعتر وارد عمل شوید.  بیت کوین در مسیر صعودی قرار دارد و به زودی قیمت های تاریخی را به ثبت می‌رساند.  برای خرید رمز ارز در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-now-the-prize-for-this-sailing-event

Comments are closed.