رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین تضمینی در برابر بی ثباتی هاست

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مدیر اجرایی فیس بوک گفته است که تار و پود جامعه هراسان است. قیمت بیت کوین در روزها و هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است. به تازگی این ارز قیمت ۴۰ هزار دلار را نیز پشت سر گذاشته است. بیت کوین تضمینی در برابر ارز دولتی و نابسمانی های اقتصاد است.

 چمات پالیهاپیتیا (Chamath Palihabitiya)  سرمایه گذار و میلیارد خطر پذیر دورنمایی ۵ تا ۱۰ ساله برای بیت کوین متصور شده است. او گمان می کند که بیت کوین به سادگی در این مدت قیمت ۲۰۰ هزار دلار را از آن خود می کند. علت این واقعه این است که هربار که چنین رویدادهایی روی می دهد، مردم به این فکر فرو می روند که دولتمردان و رهبران ما چندان ق۸۰۶+۶۰۱۰ابل اعتماد و اتکا نیستند. آنها دیگر قابل اعتماد نیستند. او در مصاحبه که با شبکه CNBC داشته است در کنار اشاره به این نکات گفت:

«به همین دلیل است که همه ما نیاز داریم که از تضمینی استفاده کنیم. آن را زیر بالشت خود بگذاریم. به این ترتیب بیت کوین می تواند نقش آن تضمین را ایفا کند.»

از زمانی که کرونا در سال ۲۰۲۰ در جهان شیوع پیدا کرد، دولت های سراسر جهان معیارها و موازینی را برای مقابله با این بیماری در نظر گرفته اند. دولت آمریکا در این بین دلارهای بیشتری را وارد بازار کرده و مقدار بسیاری زیادی دلار خرج کرده است.

طبیعت بیت کوین

بیت کوین به عنوان ارزی بدون مرز که از سوی مردم اداره می شود و به دارندگان اجازه می دهد که کنترل دارایی خود را بر عهده داشته باشند. در این ارز هیچ خبری از قدرت مرکزی نیست. در اکتبر سال ۲۰۲۰ فیدلیتی Fidelity گزارشی را منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که بیت کوین هیچ گونه وابستگی به بازارهایی نظیر طلا، دلار و دیگر بازارها ندارد.

در این گزارش آمده است که:

«بیت کوین به زودی به مفهومی بسیار باارزش تبدیل می شود. اما در شرایط فعلی تنها داده هایی را در اختیار دارید که وقوع چنین امری را ثابت می کنند.»

پالیهاپیتیا در ادامه گفت:

«تار و پود جامعه فرسوده شده است. تا زمانی که راهی برای ترمیم این آسیب ها پیدا نکنیم باید تضمینی را در پس پرده داشته باشیم. بیت کوین فوق العاده ترین اتفاقی است که می توانست روی دهد. من هرگز نمی توانستم چنین چیزی را پیش بینی کنم.»

روند بیت کوین

دنیای رمزارز در سال ۲۰۲۰ با پذیرش بسیار زیادی روبه رو بوده است. بازیکنان قدرتمندی متوجه فرصت های موجود در این ارز شده اند. چهره های قدرتمند مالی بسیاری هنور نسبت به سرمایه گذاری در این ارز بدبین هستند. کمسیون معاملات کالاهای آینده آمریکا بیت کوین را به عنوان یک کالا طبقه بندی کرده است. با این حال رویدادهای که این اواخر مشاهده شده است نشان می دهد که قوانین بیشتری در خصوص رمزارز صادر شده است. با ورود موسسات سرمایه گذاری و افزایش استقبال سرمایه گذارها از این بازار دولت قوانینی را برای محدود کردن سقف دارایی هایی که توسط شخص مدیریت می شود وضع کرده است.

 دنیا بیت کوین را پذیرفته است. دولت ها به دبنال راهی برای سازش با این ارز هستند. حتی اگر این راه طبقه بیتکوین به عنوان کالا باشد. این امر نشان می دهد که آینده بیت کوین به اندازه ای درخشان است که هیچ کس نمی تواند این حقیقت را در پس پرده پنهان کند. با خرید و فروش بیت کوین با این روند همراه شوید. از سرمایه گذاری در آینده لذت ببرید. قیمت لحظه به لحظه بیت کوین را در کنار ما در رمزارز مارکت جویا شوید. بیت کوین تضمینی برای دارایی و آینده شما خواهد بود.

منبع

https://cointelegraph.com/news/chamath-palihapitiya-sees-bitcoin-as-insurance-against-uncertainty

Leave A Reply

Your email address will not be published.