رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارز های برتر بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 فشار ناشی از فروش سهام در سطح جهان روی قیمت بیت کوین نیز تاثیر گذار بوده است. سرمایه گذاران بازار در انتظار عبور قیمت این ارز از سطح حمایت تاریخی بیت کوین هستند. برای درک بهتر ادامه روند بازار باید تحلیل قیمت رمزارز های برتر را زیر نظر بگیریم.

تحلیل گران انتظار دارند اقتصاد آمریکا در نیمه دوم سال جاری بهبود پیدا کند. اقتصاد در نیمه دوم سال به دلیل توزیع واکسن کرونا روند بهبودی را آغاز می کند. با بهبود شرایط نگرانی از بابت افزایش تورم نیز افزایش پیدا کرده است. گمانه زنی هایی مبنی بر این که بانک آمریکا قصد دارد برای تنظیم بازار نرخ بهره را کاهش دهد.

در پیش بینی های انجام شده، به نظر می رسد که ارزش اوراق آمریکا از ۱ درصد به ۱.۶۲۶درصد افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از معامله گرانی که به دنبال تثبیت سود هستند از این فرصت برای فروش دارایی های خود استفاده کرده اند. چرا که معامله گران قصد ندارند دارایی های خطرناک را حفظ کنند. این امر می تواند تا حدودی منجر به توقف روند صعودی بیت کوین شود.

 میکرواستراتژی و تسلا

اکنون اندکی از احساسات خوشبینانه هواداران بیت کوین کاسته شده است. همین امر منجر به کاهش قیمت سهام شرکت میکرواستراتژی و تسلا نیز شده است. این دو شرکت به تازگی در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. سهام شرکت میکرواستراتژی در مقایسه با تاریخچه خود کاهش ۵۰ درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که قیمت بیت کوین در مقایسه با بالاتری رکورد این ارز تنها ۲۰ درصد کاهش داشته است.

 شرکت تسلا نیز به تازگی اعلام کرده است که ۱.۵ میلیارد دلار را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. این شرکت نیز شاهد کاهش ۳۴ درصدی قیمت سهام خود بوده است. تحلیل گران دراز مدت این شرکت به این نتیجه رسیده اند که بهتر است بیت کوین را بفروشند و برای سرمایه گذاری به گزینه های دیگر روی بیاورند. در ادامه می خواهیم به بررسی ده رمزارز برتر بازار بپردازیم. به این ترتیب متوجه می شویم که خریداران چه زمانی برای خرید دارایی بیشتر وارد عمل می شوند.

جفت ارز بیت کوین و دلار

 قیمت بیت کوین از ۵۲۰۴۰.۹۵ دلار کاهش پیدا کرده است. این اتفاق در تاریخ ۴ مارس روس داده است. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت میزان تقاضا برای خرید این ارز نیز کاهش پیدا می کند. معامله گران از قیمت های بالاتر به عنوان فرصتی برای فروش دارایی استفاده می کنند. فروش دارایی از سوی معامله گران ادامه داشته است و قیمت این ارز کاهش پیدا کرده است. اکنون قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه نیز پایین تر آمده است.

جفت ارز بیت کوین و دلار

اگر خرس ها بتوانند قیمت را کمتز از میانگین متحرک ۲۰ روزه نگه دارند، جفت ارز بیت کوین و دلار کاهش پیدا می کند و به سطح حمایت حیاتی ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار می رسد. اینجاست که باید در انتظار تهاجم خریداران برای خرید بیت کوین بیشتر باشیم.

 در تحلیل قیمت رمزارز های برتر بازار در می یابیم که اگر قیمت از این سطح حمایت افزایش پیدا کند، احتمال ادامه روند صعودی و نوسان قیمت بین ۴۱۹۵۹.۶۳ و ۵۲۰۴۰.۹۵ دلار نیز وجود دارد. این شرایط روزها ادامه خواهد داشت.

میانگین متحرک در حال حاضر ثابت است و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان می دهد که در روزهای اتی باید در انتظار تغییرات بیشتری باشیم.

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به ۵۲۰۴۰.۹۵ دلار برسد، فرصت تازه ای برای بیت کوین ایجاد می شود. در این حالت این ارز می تواند به روند صعودی ادامه دهد و رکورد های بالاتری را نیز به ثبت برساند.

 اما اگر خرس ها قیمت را از ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار کاهش دهند، قیمت این جفت ارز تا ۳۷ هزار دلار و در نهایت تا ۲۸۰۵۰ دلار کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز دلار و اتریوم

 اتریوم در تاریخ ۲۸ فوریه با ادامه روند صعودی خود را از ۱۲۸۹.۰۹ دلار به ۱۵۹۳ دلار رساند. میانگین متحرک اکنون در محدوده ای است که تسلط خرس ها را نمایش می دهد. از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی در محدوده نسبی است. به این ترتیب احتمال تغییر روند بازار نیز وجود دارد.

 جفت ارز دلار و اتریوم

اگر خرس ها قیمت را از ۱۲۸۹ دلار پایین تر بیاورند احتمال ادامه روند نزولی و کاهش هرچه بیشتر قیمت این جفت ارز تا دنباله ۵۰ درصد فیبوناچی نیز وجود دارد. در این حالت قیمت بعدی برای این ارز دنباله ۶۱.۸ درصد فیبوناچی یعنی ۱۰۲۶ دلار خواهد بود.

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن اینکه این جفت ارز از قیمت ۱۲۸۹ دلار افزایش پیدا کند. در این صورت قیمت برای چند روز در این بازه نوسان می کند.

 عبور از این سطح و رسیدن به قیمت ۱۶۷۰ دلار به معنای ادامه روند صعودی است. در این صورت باید در انتظار ثبت قیمت ۲۰۴۰ دلار باشیم.

جفت ارز آدا و دلار

گاوها در حال حاضر در تلاش برای بازیابی روند صعودی هستند. این امر نشان می دهد که معامله گرانی که در بازار حضور دارند به این ارز خوش بین هستند و می خواهند شاهد ادامه روند صعودی باشند. آنها کاهش قیمت در کاردانو را به عنوان علامتی برای خرید این ارز می بینند و ارز بیشتری خریداری می کنند.

جفت ارز آدا و دلار

خریداران در حال حاضر تلاش می کنند که قیمت را از ۱.۲۳ دلار افزایش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز آدا و دلار روند صعودی را تا ۱.۳۵ دلار ادامه می دهد. در نهایت این ارز خود را به قیمت ۱.۴۸۵۲۸۹۶ دلار می رساند.

 با این حال خرس ها به این سادگی میدان را خالی نمی کنند. واگرایی منفی روی نمودار نشان می دهد که ریتم بازار منفی شده است. اگر روند فعلی ادامه نداشته باشد. خرس ها بار دیگر کنترل بازار را به دست می گیرند و قیمت را کاهش می دهند. در این صورت قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر می رود. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز تا ۰.۸۰ دلار کاهش پیدا می کند و در نهایت از میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز پایین تر می رود.

تحلیل قیمت رمزارز های برتر با جفت ارز بایننس کوین و دلار

روند صعودی بایننس کوین با رسیدن به سطح مقاومت ۲۶۵ دلار متوقف و کاهش پیدا کرد. این امر نشان می دهد که بسیاری از معامله گران در حال فروش دارایی های خود هستند. قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۱۱ دلار کاهش پیدا کرده است.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کند، احتمال ادامه روند صعودی نیز وجود دارد. در این صورت گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت این ارز وارد عمل می شوند. آنها سعی می کنند قیمت را از ۲۶۵ دلار افزایش دهند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز بایننس کوین و دلار روند صعودی تازه ای را برای رسیدن به قیمت ۳۴۸.۶۹۶۹ دلار آغاز می کند.

 اما اگر میاگین متحرک ۲۰ روزه به تدریج در حال صاف شدن است. از سوی دیگری شاخص قدرت نسبی نیز ضعیف شده است. این ارم نشان می دهد که احتمال ثبات قیمت برای بازه زمانی کوتاه مدت وجود دارد. در این صورت قیمت این جفت ارز روزها بین ۱۸۹ و ۲۶۵ دلار در نوسان خواهد بود.

کاهش قیمت از ۱۸۹ دلار منجر به ایجاد ترس در معامله گران می شود. دراین صورت آنها برای فروش دارایی وارد عمل می شوند و این امر قیمت این جفت ارز را کمتر می کند. در این صورت قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند.

جفت ارز دات و دلار

 در تحلیل رمزارزهای برتر باید دات را نیز در نظر بگیریم. قیمت این ارز در تاریخ ۳ مارس از ۳۸.۶۸ دلار کاهش پیدا کرد. کاهش قیمت حاکی از آن است که معالمه گران بیشتری برای تثبیت سود، دارایی خود را فروخته اند. قیمت این آلت کوین از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است. اکنون باید از سطح حمایت ۳۲.۴۹ دلار حمایت کنند.

جفت ارز دات و دلار

افزایش قدرتمند قیمت از این بازه به معنای حمایت و خوشبینی معامله گران به این ارز است. در این صورت آنها با کاهش قیمت به خرید بیشتر دارایی ادامه می دهند. اگر گاوها با خرید بیشتر این دارایی قیمت را افزایش دهند، ادامه روند صعودی تا ۴۲.۲۸۴۸ دلار امکان پذیر می شود. این ارز در این حالت بالاتری رکورد خود را به ثبت می رساند.

 اما اگر قیمت این ارز از سطح حمایت میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، احتمال ادامه روند نزولی نیز وجود دارد. در این صورت میزان عرضه بر تقاضا پیشی می گیرد و قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز ریپل و دلار

پس از تحلیل دات، در تحلیل قیمت رمزارز های برتر باید به سرغ ریپل برویم. قیمت این ارز در تاریخ ۴ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرد. این ارز در ادامه موفق به حفظ ریتم صعودی نشد. به نظر می رسد که معامله گران به قیمت های بالاتر اعتماد چندانی ندارند. این امر منجر به افزایش تعداد معامله گرانی شده است که می خواهند دارایی خود را به فروش برسانند. همین امر قیمت این ارز را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش داده است.

 جفت ارز ریپل و دلار

اکنون این احتمال وجود که قیمت جفت ارز ریپل و دلار از میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز کاهش پیدا کند. در این حالت باید در انتظار ادامه روند نزولی و کاهش قیمت این ارز تا ۰.۳۵۹ دلار باشیم. میانگین متحرک صاف است و شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه پایین تر است. این امر نشان می دهد که قیمت این ارز برای چند روزه در بازه میان ۰.۳۵۹ و .۰۵۰ دلار متغییر می ماند.

 در ادامه اگر گاوها قیمت را از ۰.۵۰ دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. قیمت بعدی در این حالت ۰.۶۵ دلار خواهد بود. اما از سوی دیگر اگر قیمت از ۰.۳۵۹ دلار کاهش پیدا کند، احتمال ادامه روند نزولی تا ۰.۲۵ دلار نیز وجود دارد.

 جفت ارز UNI و دلار

 یونیسپ در روند صعودی به سر می برد. این ارز تلاش می کند که با استفاده از خریدارانی که همچنان به خرید این دارایی در میانگین متحرک ۲۰ روزه ادامه می دهند، به روند صعودی ادامه دهد. این گاوها سعی دارند قیمت را افزایش دهند و به بیش از ۲۹ دلار برساند. اما به نظر می رسد که با افزایش قیمت معامله گران بیشتری به فکر تثبیت سود می افتند و دارایی خود را می فروشند.

 جفت ارز UNI و دلار

خرس ها در حال حاضر تلاش می کنندف قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند. اگر این جفت ارز بتواند قیمت را از این سطح افزایش دهند احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد. در این صورت مشخص می شود که خریداران از کاهش قیمت ها به عنوان فرصتی برای خرید دارایی بیشتر استفاده کرده اند. گاوها در ادامه قیمت از ۲۹ دلار افزایش می دهند. با موفقیت آنها این جفت ارز به روند صعودی تازه ای را آغاز می کند و به ۳۸ دلار می رسد.

از سوی دیگر، اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند، این جفت ارز تا ۲۰ دلار نیز کاهش پیدا می کند. در این حالت قیمت برای روزها بین ۲۰ و ۲۹ دلار در نوسان خواهد بود. اگر قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کند، روند نزولی در بازار این جفت ارز آغاز می شود.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 در تحلیل قیمت رمزارز های برتر بازار باید به بررسی لایت کوین نیز بپردازیم. لایت کوین در تاریخ ۳ مارس از سطح مقاومت ۱۸۵.۵۸ دلار عبور کرده است و به روند صعودی ادامه داد. اما گاوها موفق نشدند این روند را ادامه دهند، قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

گاوها در حال حاضر سعی می کنند قیمت این جفت ارز را از میانگین متحرک ۵۰ روزه بالاتر نگه دارند. این سطح از نظر حمایتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دنباله بلند نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها تمام تلاش خود را به این کار اختصاص داده اند. اگر این سطح حفظ شود، گاوها قیمت را از ۱۸۵.۵۸ دلار به ۱۹۶.۳۰ دلار می رساند. در این صورت قیمت از سطح مقاومت نیز بالاتر می رود. در صورت موفقیت گاوها، جفت ارز دلار و لایت کوین تا ۲۰۵ دلار و در نهایت تا ۲۴۰ دلار به مسیر خود ادامه می دهد.

میانگین متحرک صاف است و شاخص قدرت نسبی نشان اندکی از میانه پایین تر است. این امر نشان می دهد که احتمال به وجود آمدن یک دامنه قیمتی نیز وجود دارد. در این صورت قیمت این ارز روزها بین ۱۵۲ دلار و ۲۰۵ دلار معامله می شود. کاهش یا افزایش قیمت از این بازه ها روند بعدی بازار را مشخص می کند.

جفت ارز لینک و دلار

 لینک در تحلیل قیمت رمزارز های برتر بازار نشان داده است که از ۳۱.۴۳ دلار کاهش پیدا کرده است. گویا معامله گران، افزایش قیمت را به عنوان فرصتی برای تثبیت سود غنیمت می شمارند و دارایی خود را می فروشند. این آلت کوین از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کرده است. اما دنباله بلند تر نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها از این سطح حمایت دفاع می کنند.

جفت ارز لینک و دلار

 خرید دارایی با کاهش قیمت ها و فروش آن با افزایش قیمت منجر به ایجاد یک دامنه قیمتی می شود. میانگین متحرک بیست روزه ثابت است و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا متعادل شده است. جفت ارز لینک و دلار اکنون بین ۲۴ و ۳۲ دلار در نوسان خواهد بود.

افزایش قیمت از این بازه به معنای ادامه روند صعودی تا ۳۴ دلار است. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز ۳۶.۹۳ دلار خواهد بود. اما از سوی دیگر کاهش قیمت از این بازه به معنای ادامه روند نزولی است. در این صورت قیمت تا سطح حمایت حیاتی ۲۰.۱۱ دلار کاهش پیدا می کند.

جفت ارز دلار و بیت کوین کش

 بیت کوین کشی نیز در تحلیل قیمت رمزارز های برتر جای می گیرد. این ارز در تاریخ ۳ مارس از روند صعودی خارج شده و از میانگین متحرک کاهش پیدا کرده است. به نظر می رسد که معامله گران افزایش قیمت را به عنوان فرصتی برای تثبیت سود به شمار آورده و دارایی خود را فروخته اند. بیت کوین کش از روند صعودی خارج شده است. آزمودن یک سطح حمایت برای چندمین بار روند این بازار را ضعیف کرده است.

جفت ارز دلار و بیت کوین کش

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است. این امر نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. کاهش قیمت از این روند به معنا کاهش هرچه بیشتر قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار است. در این حالت قیمت به ۴۲۳.۰۲ دلار می رسد. در نهایت باید در انتظار کاهش بیشتر این ارز تا قیمت ۳۷۰ دلار باشیم.

 اگر قیمت از این سطح فعلی افزایش پیدا کند، رویکرد قبلی نقض می شود. در این حالت ادامه روند صعودی تا ۵۳۹ دلار نیز امکان پذیر می شود. چنین حرکتی به این معناست که خریداران در کف قیمت ها به خرید بیشتر این دارایی ادامه می دهند. در این حالت قیمت بعدی برای این ارز ۶۳۱.۷۱ دلار خواهد بود.

 در آخر

 پیش از سرمایه گذاری در بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها بهتر است تحلیل قیمت رمزارز های برتر را مطالعه کنید. به این ترتیب در بهترین زمان برای خرید دارایی وارد عمل می شوید. و درک بهتری از روند بازار به دست می آورید. این تحلیل ها به شما کمک می کنند که آگاهانه تر و هوشمندانه تر در خصوص معاملات خود تصمیم گیری کنید. در شرایط فعلی باید در انتظار روند آتی در بازار رمزارز باشیم. اما کاهش قیمت ها فرصت مناسبی برای خرید دارایی است. از این فرصت استفاده کنید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-5-btc-eth-ada-bnb-dot-xrp-uni-ltc-link-bch

Comments are closed.