رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 معامله گرانی که با کاهش قیمت به سمت خرید بیت کوین روی آورده بودند به تدریج قیمت این رمز ارز را افزایش دادند. آلت کوین ها نیز در مسیر صعودی قرار گرفتند. اما حجم معاملات کاهش پیدا کرده است. و مقاومت هایی که در بازار دیده می شود حاکی از ضعیف شدن ریتم صعودی است. روندهای صعودی توجه معامله گران تازه کار را به خود جذب می کنند. معامله گرانی که قصد دارند به سرعت ثروتمند شوند. دست یافتن به سود احتیاط را فراموش می کنند. زمانی که قیمت در مسیر صعودی است این حرکت برای آنها سودآور خواهد بود. اما کاهش شدید قیمت به ضرر آنها تمام می شود. اکنون زمان آن رسیده است که به تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد خرداد نگاهی بیندازیم. 

کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از ۳۰ هزار دلار نرخ قراردادهای آتی در این بازار را از ۲۷ میلیارد دلار به ۱۱ میلیارد دلار رساند. در این بین بسیاری از معامله گران متضرر شدند. اما اصلاحات پیش آمده میزان تجمع در میان معامله گران را کاهش داد. به تدریج بیت کوین از دست سرمایه گذاران ضعیف تر به دست سرمایه گذاران حرفه ای تر منتقل شد. سرمایه گذاران حرفه ای علیرغم احساسات منفی به خرید بیشتر بیت کوین ادامه دادند.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد و افزایش قیمت اتریوم

در حالی که سرمایه گذاران رفتار بیت کوین را زیر نظر دارند، اتریوم نیز به روند صعودی بازگشت. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۰ میلیارد دلار رسید در حالی که حجم معاملات بیت کوین در همین بازه زمانی ۵۰ میلیارد دلار بوده است. 

 نکته مثبت دیگری در رابطه با اتریوم مشاهده می شود. به نظر می رسد تقاضا برای خرید این رمز ارز سوی موسسات مالی افزایش پیدا کرده است.

در شرایط فعلی بهتر است بیت کوین و اتریوم را زیر نظر داشته باشید. برای درک بهتر وضعیت بازار به تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد نیاز دارید.

جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین در تاریخ ۲۴ می از کانال نزولی خارج شد. خریداران در قیمت های پایین تر به خرید بیشترین دارایی ادامه داده اند. خرس ها در تاریخ ۲۵ می برای کاهش قیمت بیت کوین وارد عمل شده اما موفق به انجام این کار نشدند.

بیت کوین

روند صعودی جدید امروز تا ۴۰ هزار دلار ادامه داشت. اما دنباله نمودار شمعی نشان می دهد که با افزایش قیمت معامله گران به سمت فروش دارایی روی می آورند. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی عددهای کمتر از ۳۸ را نشان می دهد. بازار همچنان در کنترل خرس هاست.

 اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند خرس ها بار دیگر قیمت را به کمتر از ۳۴ هزار دلار می رسانند. این سطح حمایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که شکسته شدن آن احتمال کاهش قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار را تا ۳۰ هزار دلار افزایش می دهد.

برای ادامه روند صعودی گاوها باید قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند. در این صورت این جفت ارز در ادامه روند صعودی به ۵۰ هزار دلار می رسد.

 جفت ارز اتریوم و دلار

 در تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد متوجه می شویم اتریوم از دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۲۷۳۸ دلار عبور کرده است. این اتفاق نشان می دهد که خریداران در قیمت های پایین تر و خرید بیشتر ادامه دادند. با این وجود خرس ها در نزدیکی سطح مقاومت برای کاهش قیمت تلاش خواهند کرد.

اتریوم

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند خرس ها روند نزولی را آغاز خواهند کرد. اولین سطح حمایت در روند نزولی قیمت ۲۳۷۸ و در نهایت ۲۰۷۹ دلار خواهد بود. با افزایش قیمت از این سطح حمایت این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود.

اما اگر خرس ها قیمت را از دو هزار دلار کاهش دهند جفت ارز اتریوم و دلار بار دیگر سطح حمایت حیاتی ۱۷۲۸ دلار را ثبت می کند.

از سوی دیگر اگر خرس ها با خرید بیشتر قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۹۳۶ دلار افزایش دهند، این جفت از روند صعودی را تا دنباله ۶۱.۸ درصد یعنی ۳۳۶۲ دلار ادامه می دهد. در این حالت روند نزولی در بازه کوتاه مدت به پایان می رسد.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

با تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد متوجه می شویم با این شکن در تاریخ ۲۵ می موفق به عبور از ۳۴۸ دلار نشد. اما امروز این رمز از این سطح مقاومت عبور کرد. احتمال افزایش قیمت و ۴۲۸ دلار وجود دارد. اما خرس ها به سادگی میدان را خالی نمی کنند. به احتمال زیاد در سطح ۴۲۸ دلار و ۴۴۴ دلار با مقاومت خرس ها روبرو خواهیم بود. 

بایننس کوین

اگر قیمت از ۴۲۸ دلار کاهش پیدا کند اما از ۳۴۸ دلار پایین تر نیاید، جفت ارز بایننس کوین و دلار روند صعودی تازه ای را برای رسیدن به میانگین متحرک ۵۰ روزه و در نهایت ۶۰۰ دلار آغاز می کند.

از سوی دیگر اگر قیمت از طرح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند و به کمتر از ۳۴۸ دلار برسد جفت ارز بایننس کوین و دلار تا ۲۵۷ دلار کاهش قیمت خواهد. در چنین حالتی خرس ها با فروش بیشتر قیمت را کاهش می دهند. 

جفت ارز آدا و دلار 

کاردانو در تاریخ ۲۵ می نمودار دوجی شمعی را تشکیل داد. در همین حال خرس ها از میانگین متحرک ۲۰ روزه دفاع می کردند. درگیری میان خرس ها و گاو ها به افزایش قیمت ختم شد. خریداران قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش دادند.

کادارنو

گاوها در حال حاضر برای افزایش قیمت جفت ارز کاردانو و دلار تا ۲ دلار و در نهایتا ۲.۴۷ دلار تلاش می کنند. عبور از این سطح مقاومت شرایط را برای ادامه روند صعودی مهیا می کند. با این وجود میانگین متحرک ۲۰ روز ثابت است و شاخص قدرت نسبی اندکی بالاتر از میانه قرار دارد. بنابراین به احتمال زیاد این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله خواهد شد.

 اگر قیمت از دو دلار کاهش پیدا کند این جفت ارز تا ۱.۵۵ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. افزایش قیمت از این سطح جفت ارز کاردانو و دلار را برای چند روز در بازه میان ۱.۵۵ و ۲ دلار نگه می دارد. اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش دهند بازه فوق بزرگتر خواهد شد.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد با جفت ارز دوج کوین و دلار 

خرس ها و گاوها در نزدیکی کانال نزولی در نزاع هستند. گاوها در تاریخ ۲۵ می قیمت دوج کوین را از کانال نزولی افزایش دادند، اما قادر به کاهش قیمت های بالاتر نبودند.

دوج کوین

اگر تا قیمت را دوباره وارد کانال نزولی کنند فشار فروش در بازار افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه خرس ها برای کاهش قیمت از ۰.۲۵ دلار وارد عمل می شوند و قیمت این ارز را به پایین ترین حد آن یعنی ۰.۲۱ دلار می رساند.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه به تدریج در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۴۶ را نشان می دهد. بنابراین خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. اما اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به بیش از میانگین متحرک ۲۰ روزه برسد، احتمال افزایش قیمت ها ۰.۴۷ دلار نیز وجود خواهد داشت.

جفت ارز ریپل و دلار

 گاوها در تاریخ ۲۴ می قیمت ریپل را از سطح مقاومت ۰.۸۸ دلار افزایش دادند. خرس ها علی رغم تلاش های خود برای کاهش قیمت از ۰.۸۸ دلار در تاریخ ۲۵ می موفق نبودند. امر نشان می دهد که گاوها به زودی سطح ۰.۸۸ دلار را به سطح حمایت تبدیل می کنند.

ریپل

جفت ارز ریپل و دلار به تدریج با میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا خواهد کرد و در این سطح با مقاومت روبرو خواهد شد. در صورت کاهش قیمت از این سطح مقاومت خرس ها برای کاهش قیمت ها ۰.۸۸ دلار وارد عمل می شوند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز ریپل و دلار بار دیگر ۰.۶۵ دلار را ثبت خواهد کرد. با شکسته شدن این سطح حمایت احتمال کاهش قیمت ها ۰.۵۶ دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 از سوی دیگر اگر گاها با موفقیت است حمایت ۰.۸۸ دلار دفاع کنند، احتمال افزایش قیمت تا میانگین متحرک وجود دارد. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز روند صعودی خواهد بود.

 جفت ارز دات و دلار

‏ با تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد متوجه می شویم که گاوها برای برای افزایش قیمت دات از سطح مقاومت ۲۶ دلار وارد عمل شدند. از این سطح نقش سطح مقاومت را برعهده گرفته است. اگر گاوها قادر به عبور از این سطح باشند، این جفت ارز تا میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۰ دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

دات

میانگین متحرک ۲۰ روز در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی قرار دارد. بنابراین خرس ها کنترل بازار را به دست گرفته اند. اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند خرس ها برای کاهش قیمت را ۲۶ دلار وارد عمل می شوند.

 در صورت موفقیت آنها جفت ارز دات و دلار تا ۲۰ و در نهایت تا ۱۵ دلار کاهش پیدا می کند. افزایش قیمت از این سطح این روز ارز را برای چند روز در بازه میان ۱۵ تا ۲۶ دلار در نوسان نگه می دارد.

 کاهش قیمت از ۱۵ دلار شرایط را به نفع خرس ها تمام خواهد کرد در حالی که افزایش قیمت از ۳۱ دلار به معنای پایان روند نزولی است.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد با جفت ارز ICP و دلار

 Intenet computer یا ICP در روزهای گذشته در یک بازی محدود باقی ماند. همچنان گاو و خرس ها بر سر تعیین ادامه مسیر در نزاع هستند.

افزایش قیمت رمزارز

اگر در ادامه شاهد مسیر نزولی برای این جفت ارز باشیم، خرس ها قیمت را از ۱۰۳ دلار پایین تر می یاورند. در این حالت قیمت ۸۶ دلار نیز کاهش پیدا می کند. کاهش قیمت از این سطح شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر قیمت  تا ۶۰ دلار مهیا خواهد کرد.

از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از ۱۶۸ دلار افزایش دهند این جفت ارز در ادامه تا ۱۸۶ دلار و در نهایت تا ۲۲۲ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. عبور از دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۲۴۳ دلار شرایط را برای ادامه روند صعودی مهیا خواهد کرد.

 جفت ارز یونی سواپ و دلار 

 یونی سواپ در تاریخ ۲۴ می افزایش قیمت داشت. چراکه گاوها در قیمت های پایین تر به خرید دارایی ادامه داده اند. اکنون شرایط برای افزایش قیمت و میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۹ دلار مهیا شده است. این سطح نقش سطح مقاومت را بر عهده خواهد گرفت.

یونی سواپ

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، این جفت ارز تا قیمت ۲۱.۵ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. اما افزایش قیمت از این سطح حمایت به معنای خوشبینی معامله گران و خرید بیشتر دارایی از سوی آنهاست. در این حالت احتمال افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه وجود خواهد داشت.

 در این صورت این جفت ارز تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۴ دلار به مسیر صعودی ادامه می دهد. این رویکرد خوشبینانه تنها در حالتی نقض می شود که خرس ها قیمت را از ۲۱ دلار کاهش دهند. در این حالت سطح حمایت بعدی برای این جفت از ۱۶ دلار و در نهایت ۱۳ دلار خواهد بود.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

با تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد متوجه می شویم که بیت کوین کش در تاریخ ۲۴ می از ۶۸۵ دلار افزایش پیدا کرد. گاوها در تاریخ بیست و پنجمین سطح را به سطح حمایت تبدیل کردند. اگر گاوها قیمت را از ۸۰۰ دلار افزایش دهند این آلت کوین بار دیگر تا میانگین متحرک افزایش قیمت خواهد داشت.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۴۳ را نشان می دهد. بنابراین همه چیز به نفع خرس هاست. با کاهش قیمت از میانگین متحرک جفت ارز بیت کوین کش و دلار تا ۶۸۵ دلار کاهش قیمت خواهد داشت.

 افزایش قیمت از این سطح به معنای خوش بینی معامله گران و خرید بیشتر دارایی از سوی آنهاست. در این صورت احتمال افزایش قیمت از میانگین متحرک وجود دارد.

 اما اگر خرس ها قیمت را از ۳۸۵ دلار کاهش دهند باید در انتظار کاهش قیمت و ۵۳۸ در نهایت تا ۴۶۸ دلار باشیم.

 در آخر

 در شرایط فعلی تحلیل قیمت رمزارزها در ۶ خرداد اطلاعات جامعی را در اختیار ما می گذارد. بازار بیت کوین پس از کاهش قیمت شدید روند بهبودی را از سر گرفته است. معامله گران تازه کار از ترس کاهش قیمت از بازار خارج شده و معامله گران حرفه ای دارایی بیشترین را خریداری کردند. شما از کدام دسته از سرمایه گذاران هستید؟

 آیا از فرصت پیش آمده برای خرید بیت کوین استفاده کردید؟

 آیا به ادامه روند صعودی امیدوار هستید؟

 در رمزارز مارکت بر این باوریم که بیت کوین می تواند شما را غافلگیر کند.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-26-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-icp-uni-bch

Leave A Reply

Your email address will not be published.