رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

صعود قیمت بیت کوین به ۱۴۳۰۰، قدم بعدی چه خواهد بود؟

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این طور که به نظر می رسد، بیت کوین قصد ندارد از روند صعودی خود عقب نشینی کند. این رمزارز به بالاترین قیمت خود از ژانویه سال ۲۰۱۸ رسیده است.

اولین ارز دیجیتال جهان در حال حاضر به قیمت ۱۴۳۲۰ دلار به فروش می رسد. این بار صعود قیمت بیت کوین نمودار شمعی این ارز را برای پنجمین هفته متوالی سبز رنگ کرد.

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد به قیمت این ارز افزوده شده است. در حال حاضر قیمت این ارز از بالاترین بازه خود ۴۰ درصد پایین تر است. این سومین بار است که بیت کوین به این قیمت رسیده است و به نظر می رسد این بار این ارز به ورند صعودی خود ادامه دهد.

صعود قیمت بیت کوین

قدرت بیت کوین در این شش ماه به اوج رسیده است

بیت کوین سهم زیادی از بازار را نسیب خود کرده است، در حال حاضر این ارز چیزی در حدود ۶۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این اطلاعات از سوی Tradingview منتشر شده است. کارشناسان و تحلیلگران بر این باور هستند که این بار این ارز سطح مقاومت را پشت سر می گذارد.

برخی نیز به دنبال یافتن رابطه انتخابات و این ارز دیجیتال هستند. اکنون دیگر مسئله تاثیرات ناشی از هاوینگ نیست، بلکه باید به بررسی نقش انتخابات بر صعود قیمت بیت کوین بپردازیم.

اکنون شمارش آرا به نفع آبی های دموکرات است و اگر اوضاع به همین وضع ادامه پیدا کند، قیمت ها به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

دیگر بخش های بازار رمزارز

اتریوم نیز در تاریخ خود همواره بردار بزرگ خود بیت کوین را زیر نظر داشته و قدم های او را دنبال کرده است. این بار اتریوم با ۵ درصد افزایش به سختی خود را به ۴۰۵ دلار رسانده است. عملکرد این ارز نشان می دهد که خبری از ادامه روند صعودی نیست.

تمام آلت کوین ها در طول ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش داشته، اما این ارزهای آنچنان که باید و شاید افزایش نداشته اند. چرا که صعود قیمت بیت کوین بخش بزرگی از بازار را تحت کنترل گرفته است.

برای خرید و فروش بیت کوین در بازار رمزارز باید از تازه های دنیای رمزارز مطلع باشید. اخبار و حوادث گوناگون بازار رمزارز را دستخوش تغییر می کند. برای خرید بیت کوین و اطلاع از آخرین اخبار دنیای ارز دیجیتال با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

 منبع

https://cryptopotato.com/bitcoin-makes-another-higher-high-hitting-14300-where-to-next/

1 Comment
  1. […] صعود قیمت بیت کوین به ۱۴۳۰۰، قدم بعدی چه خواهد بود؟ […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.