رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

برتری بیت کوین بر طلا

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

با بررسی دقیق ویژگی های بیت کوین متوجه ارزش بالای این ارز در مقایسه با طلا می شویم. انتونی اسکاراموتی (Anthony Scaramucci) به برتری بیت کوین در تلاش های کرده است. او در ادامه به این نکته اشاره کرده است که اگر سرمایه گذاران بیت کوین را به دقت مورد بررسی قرار دهند متوجه پتانسیل بالای این عرضه خواهد شد. او در مصاحبه ای که در تاریخ ۱۸ مارس با شبکه سی ان بی سی انجام داد عقاید خود در رابطه با بیت کوین را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

برتری بیت کوین برطلا جهان ؛در آستانه تغییر است

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ سوال های بسیاری در رابطه با این ارز مطرح می شود. بسیاری نگران هستند که سود ناشی از بیت کوین به قیمت از دست دادن طلا تمام شود. به دنبال سیاست انتشار پول بیشتر تلاش موفق به جلب سرمایه زیادی از سوی سرمایه گذاران نشده است.

اسکاراموتی باورسی این دو دارایی هرگونه شکی را در مورد ادعاهای خود از میان برداشت. ادعا می کند طلا برای بیش از ۴۰۰۰ سال اندوخته ارزشمندی برای بشر بوده است. اما هیچ چیز برای همیشه ثابت می ماند. جهان در حال تغییر است. مجری برنامه به این نکته اشاره کرد که جهان در حال تغییر است. 

اظهارات او به مزاج هواداران و طلاق خوش نیامده است. پیتر شیف یکی از هواداران طلا که همچنان بر این باور است که بیت کوین سقوط خواهد کرد. او سرمایه گذاری در طلا را تنها راه فرار از سیاست های بانک مرکزی می داند.

اسکاراموتی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بیت کوین وظیفه خود را برای ایجاد پول در قالب تکنولوژی به نحو احسن انجام داده است. اگر به درستی بیت کوین را مطالعه و بررسی کنید متوجه می شوید که عملکرد این عرض از بسیاری از جهات از طلا بهتر بوده است. شما به سادگی می توانید بیت کوین را جابجا کنید. ارزش این دارایی با توجه به شبکه قابل اعتماد آن همواره در حال افزایش است. 

او در نهایت به کاربران پیشنهاد کرد که در این بازار سرمایه گذاری کنند. البته از آنها خواست که محتاط باشند و در ادامه گفت. نیازی نیست بیت کوین های زیادی را به سبد سرمایه خود اضافه کنید اما اندکی از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنید. 

روایت درست

سرمایه گذاری SkyBridge در بیت کوین تیتر خبرهای دسامبر سال ۲۰۲۰ شد. در آن زمان بیت کوین در روند صعودی به سمت ۳۰ هزار دلار پیش می رفت. از آن زمان تا کنون مشارکت موسسات سرمایه گذاری در این بازار افزایش پیدا کرده است. در هفته جاری بانک مورگان استنلی به عنوان اولین بانک بزرگی که در بازار بیت کوین حضور دارد معرفی شد. این بانک خدمات مربوط به بیت کوین را به مشتریان خود عرضه می کنند.

به نظر می رسد با در نظر گرفتن مشارکت هایی که در بازار بیت کوین انجام می شود، میزان پذیرش این ارز در هفته جاری افزایش پیدا می کند. این حرکت روند بازار را به کلی تغییر خواهد داد. سرمایه گذاران به شدت تحت تاثیر اخبار صادقانه ای هستند از بازار بیت کوین روایت می شود. آنها به شدت زیر فشار قرار دارد. شاید پذیرش برتری بیت کوین بر طلا برای همگان میسر نباشد. اما نمی توان از این حقیقت چشم برداشت.

در آخر

 از آن دسته سرمایه گذارانی باشید که مدام روند بازار بیت کوین را زیر نظر داشته اند، به خوبی متوجه برتری بیت کوین بر تلاش دهید. این رمزارز پتانسیل بالایی برای ادامه روند صعودی برخوردار است. اگر تا کنون سرمایه گذاری در این بازار را جدی نگرفته اید، بهتر است اطلاعات خود را در زمینه بیت کوین و بازار رمزارز افزایش دهید. با شناخت بازار متوجه فرصت های طلایی موجود در آن می شوید. برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. فراموش نکنید که برای ثروتمند شدن با بیت کوین نیازی نیست تمام بودجه خود را در این بازار سرمایه گذاری کنید. تنها ۰.۰۱ بیت کوین آینده شما را تضمین خواهد کرد.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-better-than-gold-if-you-study-it-fund-manager-tells-mainstream-media

Comments are closed.