رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

مرورگر Brave و آخرین آپدیت از Roadmap به فرد خود

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مرورگر Brave در چند روز گذشته با آخرین تغییرات خود توانسته بر سر زبان‌ها بیفتد. وجود نقشه راه یا همان Roadmap منحصر به فرد که شامل اگریگاتورهای غیرمتمرکز و نوعی کیف پول جدید است، می‌تواند به نوبه خود توجه بسیاری از کاربران دنیای مجازی در حیطه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. سایر مقالات ما را از دست ندهید.

مرورگر Brave

آخرین اخبار درباره مرورگر Brave

توسعه دهنده این مرورگر در چند روز گذشته خبر از نزدیکی برنامه ریزی‌های زمانی مبنی بر استفاده نقشه راه، در این مرورگر داد. بر اساس  BAT Roadmap 2.0، توسعه دهندگان Brave Browser در صدد ایجاد تغییرات بزرگی در ساختار کلی این مرورگر هستند. وجود این تغییرات به همراه وجود ساختار جدید در حیطه ارزهای دیجیتال و صنعت دیفای یا همان DeFi نیز است.

توسعه دهنگان این مرورگر در صدد ایجاد یک اگریگاتور در زمینه صرافی غیرمتمرکز هستند که این عامل به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با بهترین قیمت‌های ممکن در صرافی‌های غیرمتمرکز ترید کرده و از این طریق به درآمد دست پیدا کنند. بر اساس Roadmap، مرورگر Brave می‌تواند صرافی غیرمتمرکز خود را ایجاد کند. این امکان توسط توسعه دهندگان فعال در این زمینه تاییده شده است.

مدیر عامل اجرایی و بنیان گذار Brave Browser «برندن ایچ» گفت:

یکی از اهداف ما ایجاد دسترسی راحت و مناسب کاربران به دارایی‌های دیجیتال است. ایجاد صرافی غیرمتمرکز باعث می‌شود تا کاربران به راحتی و با امنیت بالا به تبادل BAT و دیگر دارایی‌های دیجیتال با قیمت پایین دسترسی داشته باشند.

این مرورگر پیش‌تر زمینه را برای فعالیت سایر صرافی‌ها نظیر Binance، Gimini  و Crypto.com در قسمت صفحه اصلی خود ایجاد کرده است. اما این موضوع را نباید فراموش کرد که صرافی‌های غیرمتمرکز دید و فرصت جدیدی برای تراکنش در حیطه ارزهای دیجیتال به وجود می‌آورد.

صرافی‌های غیرمتمرکز و تاثیرات مثبت آن در انجام تراکنش

صرافی‌های غیرمتمرکز در حیطه ارزهای دیجیتال این امکان را برای شما به وجود می‌آورند تا بتوانید راه‌های مختلفی برای استفاده از رمز ارزهای مختلف مانند BAT داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید تراکنش‌ها را به وسیله BAT پرداخت کرده و یا با داشتن این رمز ارز حتی تخفیف نیز دریافت کنید. اطلاعات دقیق و صد درصدی از اگریگاتورهای صرافی غیرمتمرکز این مرورگر، تا به اینجای کار وجود ندارد؛ اما توسعه دهندگان فعال در این زمینه معتقدند این سیستم به میزان نسبتا زیادی متفاوت با دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز است که برای صاحبان رمز ارز BAT تخفیف ایجاد می‌کنند.

پیاده سازی کیف پول جدید و بومی اتریوم در مرورگر Brave جایگزین کیف پول‌های Crypto شده است. این کیف پول جدید در کل می‌تواند Brave Rewards و حساب‌های محافظت شده یا غیر محافظت شده را مورد بررسی قرار دهد. توسعه دهندگان نیز به نوبه خود طراحی استفاده کاربران در این زمینه را تغییر می‌دهند. این تغییر و حمایت در هر دو نسخه کامپیوتری و تلفن همراه این مرورگر وجود خواهد داشت.

نسخه جدیدی که از اتریوم وجود دارد و در این مرورگر موجود است، هیچگونه نیازی به نصب کردن سایر الحاقات مرتبط به خود را ندارد. همچنین توسعه دهندگان در تلاشند تا توانایی جدیدی در آن به وجود آورند. از جمله این توانایی‌ها می‌توان به خرید ارز دیجیتال از طریق فیات‌ها اشاره کرد. می‌توانید در این زمینه پرداختی خود را از طریق گوشی‌های هوشمند، کارت‌ها و یا حتی حساب‌های بانکی نیز انجام دهید. بیشتر بخوانید.

مرورگر Brave

جمع بندی

مرورگر Brave و توسعه جدید خود در حیطه ارزهای دیجیتال را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟ آیا این مرورگر می‌تواند در حیطه ارزهای دیجیتالم وفق عمل کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments are closed.