رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکت اینوسکو درخواست راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین را ثبت کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شرکت اینوسکو یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مهم ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. اینوسکو، درحقیقت یک شرکت سرمایه‌گذاری است که اخیرا درخواستی جنجالی را ثبت کرده است. این شرکت خواستار آن است که صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیت کوین را راه‌اندازی کند. این صندوق در صورت راه‌اندازی، ۳۶۴ دلار ارزش خواهد داشت. با ما همراه باشید تا این شرکت و درخواست آن را بررسی کنیم.

شرکت اینوسکو

شرکت اینوسکو و درخواست اخیر آن

اینوسکو درحقیقت درخواست کرده است که صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) ارز دیجیتال بیت کوین را راه‌اندازی کند. این شرکت، درخواست خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت کرده است. یکی از کارشناسان بلومبرگ باور دارد که اینوسکو به آن دلیل برای ثبت این درخواست شتاب‌زده است که بتواند از دیگر شرکت‌ها، پیشی بگیرد. چرا که ثبت درخواست در چنین کمیسیونی، موجب اعتبار بیشتر این صندوق می‌شود.

این شرکت، در حال حاضر خود مدیر صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله‌ای با ارزش ۳۶۴ میلیارد دلار است. این شرکت آخرین موسسه‌ای است که برای راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیت کوین، درخواست داده است. این صندوق، درحقیقت دارایی‌های بیت کوین را خود مدیریت خواهد کرد. بر اساس قانون ۴۰ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این مدیر صندوق،‌ درخواست کرده است که یک صندوق استراتژیک بیت کوین را راه‌اندازی کند. این صندوق سرمایه‌گذاری نیز شامل: امکانات بیت کوین، سهام GBTC شرکت «گری اسکیل» و یک صندوق بیت کوین با اهداف کانادایی خواهد بود.

«اریک بالچوناس» تحلیل‌گر ارشد صندوق سرمایه‌گذاری قبل معامله (ETF) در بلومبرگ است. وی توییت کرده است که اینوسکو برای راه‌اندازی ETF استراتژی بیت کوین خود، درخواستی را ثبت کرده است. این توییت نشان‌گر آن است که صندوق درخواستی، در تاریخ ۵ آگوست ثبت شده است.

«اریک بالچوناس» گفت:

«ثبت ETF استراتژی بیت کوین از طرف شرکت اینوسکو تحت قانون ۴۰ام انجام شد تا «گری گنسلر» را راضی کند. «گنسلر» رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاست. این درخواست از صندوق‌های آینده، صندوق GBTC و همچنین صندوق‌های کانادایی بیت کوین برخوردار است. این درخواست کمیاب که در ساعت ۶ صبح ثبت شد، کاملا شتاب‌زده بود. حالا نیز هیچ تعجبی نیست اگر ۵ تا ۱۰ درخواست دیگر شبیه به این را در جمعه شب مشاهده کنیم.»

بلومبرگ در تاریخ ۱۰ ژوئن گزارش کرد که اینوسکو قصد دارد تا برای راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین، تاییدیه کمیسیون و بورس اوراق بهادار آمریکا را بدست آورد.

شرکت اینوسکو

جمع بندی

شرکت اینوسکو، یک صندوق مهم سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. این شرکت اخیرا درخواست کرده است تا صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله خود را برای بیت کوین راه‌اندازی کند. اینوسکو درخواست خود را با عجله در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و زیر نظر رئیس این کمیسیون، «گری گنسلر» ثبت کرد. تحلیل‌گران این عمل را به آن دلیل می‌دانند که این شرکت می‌خواهد از دیگر شرکت‌ها جلو بزند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.