رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Trezor در جریان برگزاری ویدیوی زنده ای با عنوان «هر چیزی که میخواهی از من بپرس»، به کوین تلگراف گفته است که این کیف پول امکان خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه را برای تازه کارها فراهم می کند. و امنیت دارایی آنها را تضمین می کند. دو تن از مدیران اصلی Trezor در این ویدیو های زنده حضور داشتند. آنها در این ویدیو از توسعه بیشتر کیف پول های سخت افزاری این شرکت در آینده خبر دادند. 

 رئیس بخش توسط توماس سوزانکا (Tomas Susanka) و رئیس بخش محصولات ماتاج زاک (Mataj Zak) اعلام کردند که مهمترین اولویت آنها از میان برداشتن موانع فنی برای مشارکت تازه کارها در بازار بیت کوین است. به اعتقاد آنها در نهایت این کیف پول نگهداری ارزهای دیجیتال را به اندازه ساده می کند که تا پیش از این در بازار قرمز است مشاهده نشده باشد.

 خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه با Trezor مدل تی 

آنها در این مصاحبه خبری با غرور و افتخار مدل T او را به معرفی نمایش گذاشتند. این کیف پول سخت افزاری از بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز متفاوت پشتیبانی می کند. این کیف پول مجهز به یک صفحه نمایش است. رابط کاربری مورد استفاده در طراحی صفحه نمایش شباهت بسیار زیادی به گوشی های تلفن همراه دارد. کاربر به هیچ عنوان احساس غریبگی و بیگانگی با این صفحه نمایش ها نخواهد داشت.

سوزانکا در ادامه به این نکته اشاره کرد که کیف پول سخت Trezor رابط کاربری جدیدی را برای این والت ها در نظر گرفته است. در حال حاضر نرم افزار مورد استفاده در این کیف پول در نسخه های دسکتاپ و مرورگرها به کار گرفته شده است. و به زودی نسخه اندروید و آیفون در اختیار کاربران گذاشته می شود. 

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که مهمترین مسئله این است که مردم با استفاده از کیف پول سخت افزاری دارایی خود را خارج از بازارهای رمز ارز نگهداری می کنند. ما در حال ساخت فضای جدیدی هستیم و سعی داریم کارایی این کیف پول ها را افزایش بدهیم. به این ترتیب تازه کارهای بیشتری به استفاده از این کیف پول ها روی می آورند و از رابط کاربری ساده آن استفاده می کنند.

اولین خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه

مهمترین نکته در خصوص این نرم افزار این است که به تازه کارها اجازه می دهد به طور مستقیم خرید و معامله رمز ارز را تجربه کنند. و در عین حال ارسال و دریافت ارز دیجیتال را به طور مستقیم انجام دهند.

 سوزانکا در ادامه به این نکته اشاره کرد که باور دارد اگر شما بتوانید از سیستم بانکداری اینترنتی استفاده کنیم به سادگی می توانید ازTrezor Suit نیز استفاده کنید.

تراز اول قصد دارد به پذیرش بیشتر رمز از کمک کند. به همین دلیل پایگاه اطلاعاتی قابل دسترسی را در اپلیکیشن ایجاد کرده است. به این ترتیب کاربر تنها یک کلیک با اطلاعات مورد نیاز در خصوص ویژگی های منحصر به فرد هر سکه فاصله دارد.

به این ترتیب کسانی که به تازگی وارد بازار رمز است شدند می توانند خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه را برای اولین بار تجربه کند. این امر معامله در بازار بیت کوین را به کلی متحول خواهد کرد. آنها تنها کسانی هستند که کلید شخصی را در اختیار و به شبکه دسترسی دارند.

خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه و بازیابی دارایی با Trezor

مدیران شرکت Trezor در ادامه به این نکته اشاره کردند که اپلیکیشن های معروف بسیاری وجود دارد. اما پس از خرید بیت کوین در آن اپلیکیشن ها، اگر شرکت مورد نظر روز بعد و شکست شود، تمام دارایی خود را از دست می دهید و راهی برای بازگرداندن آن نیز پیش رو نخواهید داشت.

امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های ترزور مدل تی است. یکی از مهمترین ویژگی های این کیف پول سخت افزاری قابلیت Shamir Backup است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد که به سادگی امنیت کلید شخصی را تامین کند.

کاربر با استفاده از این مدل می تواند سه نوع عبارت بیست کلمه ای یا پنج نوع عبارت بیست کلمه ای را برای بازیابی حساب خود در نظر بگیرد. این کیف پول به کاربر اجازه می دهد از میان ۵ عبارت بیست کلمه ای سه مورد را انتخاب کند. به این ترتیب یکی از این سه عبارت را به مادر خود، دیگری را به دوست خود بسپارید و مابقی را شخصا نگهداری کنید. برای بازیابی رمز ارزهای خود به هر سه عبارت نیاز دارید.

به این ترتیب حتی در صورت گم شدن کیف پول سخت افزاری نیز امنیت دارایی به خطر نمی افتد. حتی اگر تصادفاً با خودروی خود دستگاه کیف پول سخت افزاری را خرد کنید نیز اتفاقی برای دارایی شما نمی افتد.

دیگر ویژگی های متمایز مدل جدید Trezor 

 کاربران و بازدیدکنندگان در این مصاحبه ویدیویی آنلاین سوالات بسیاری را در خصوص آینده این کیف پول ها مطرح کردند. مدیران شرکت Trezor نیز به صورت کاملاً شفاف به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. آنها گفتند روی توسعه بیشتر کیف پول ها متمرکز هستند و دست خروج از بازار رمز ارز را ندارد. کسانی که در حال حاضر از Trezor Model T استفاده می کنند به توکن های غیر قابل معاوضه دسترسی ندارد. اما در آینده این امکانات نیز در اختیار آنها گذاشته خواهد شد. 

به نظر می رسد اولویت اصلی این شرکت برای سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از زبان های مادری سراسر جهان است. علاقه مندان بازار رمز ارز که به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند قادر به استفاده از این دستگاه خواهند بود.

 مدیران شرکت Trezor باور دارند که بومی سازی این کیف پول پتانسیل بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. چراکه با این کار میزان پذیرش و رمزارز و انجام پردازش های بین مرزی برای مردم سراسر جهان به سادگی امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب مردم سراسر جهان خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه را تجربه می کنند.

در آخر

 بسیاری از علاقه مندان به بازار و رمز ارز به دلیل نگرانی های بسیاری که در خصوص امنیت دارایی گریبان آنها را گرفته است وارد این بازار نمی شوند. کیف پول سخت افزاری Trezor یکی از معروف ترین کیف پول های موجود در فضای رمزارز است. این کیف پول به تازگی قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران گذاشته است. خرید بیت کوین زیر ۵ دقیقه برای کسانی که به تازگی وارد بازار شده اند امکان پذیر است. از این گذشته قابلیت های بسیار زیادی برای بازیابی دارایی و خرید و فروش رمز ارز در این نرم افزار طراحی شده است.

 به زودی کیف پول سخت افزاری Trezor از زبان های بسیاری در سراسر جهان پشتیبانی می کند. این امر بر میزان پذیرش بیت کوین از سوی مردم تاثیرگذار خواهد بود. شرکت های بزرگی مانند Trezor ، پی پل و ویزا با نوآوری های خود و افزایش مشارکت مردم در این بازار کمک می کنند. افزایش متقاضیان افزایش قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به دنبال خواهد داشت. با خرید بیت کوین در رمزارز مارکت آینده ای متفاوت را تجربه خواهید کرد. 

منبع

https://cointelegraph.com/news/how-to-get-bitcoin-in-under-five-minutes-and-actually-own-it

Comments are closed.