رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آموزش نحوه خرید ریپل و پلتفرم‌هایی که باید با آنها آشنا باشید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ریپل (XPR) یکی از محبوب‌ترین رمزارزها در معاملات امروز بازار است. این رمزارز در سال ۲۰۱۲ با هدف کاهش هزینه‌ی و ساده سازی معاملات جهانی طراحی شد. با توجه به این توجه و نیاز روزافزون در این مقاله به بررسی نحوه خرید ریپل میپردازیم.

 

ساده‌ترین نحوه خرید ریپل چیست؟

نحوه خرید ریپل

چنانچه قصد خرید ریپل و پرداخت هزینه آن با رمزارزهای دیگر را دارید، Guarda Wallet، یکی از بهترین پلتفرم‌های این زمینه است. این سیستم در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و در حال حاظر از ۴۵ رمزارز پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید از ویزا یا مسترکارت خود پرداخت داشته باشید. در هر خرید، به میزان ۷% از مبلغ پرداختی، به عنوان هزینه از حساب شما کسر می‌شود و حداقل این عدد، باید معادل ۱۰ $ باشد. پس از خرید، در کمتر از ۳۰ دقیقه میزان XPR خریداری شده به حساب شما واریز می‌شود. در جدول زیر به چند نمونه از صرافی‌های جایگزین این رمزارز اشاره شده است.

 بیشتر بخوانید

خرید XPR از Coinbase

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید ریپل، پلتفرم Coinbase است. مزیت این سیستم رایگان بودن خرید در صورت پرداخت با کارت‌های بانکی خارج از آمریکاست. درصد هزینه‌ی این پلتفرم بسته به کشوری که در آن هستید متفاوت است اما بطور میانگین این عدد بین ۱.۴۹% تا ۳.۹۹% متغیر است.

این پلتفرم تنها در ۳ مرحله اجازه خرید ریپل را به شما می‌دهد.

  • باز کردن حساب در سایت Coinbase.
  • تایید هویت با ارسال عکس مدارک مربوطه
  • خرید XPR

لازم به ذکر است که حداقل خرید بر روی این پلتفرم معادل ۲۵$ است.

نحوه خرید ریپل در Bitstamp

این پلتفرم از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی‌های رمزارز است. بخصوص چنانچه واحد ارز پرداختی شما دلار آمریکا یا یورو باشد. شما می‌توانید در این پلتفرم از طریق کارت‌های بانکی یا اعتباری با هزینه ۵% مبلغ خرید، سپرده بانکی به صورت رایگان (محدودیت خرید بین ۷.۵ دلار/یورو تا ۳۰۰ دلار/یورو) و یا از طریق دیگر کریپتوهای معروف از جمله BTC، LTC، ETH، و BCH بدوت هزینه و بدون سقف خرید کنید.

نحوه خرید ریپل

چنانچه سرعت در خرید برای شما مهم است بهترین گزینه خرید با کارت‌های اعتباری/بانکی است. هرچند که هزینه این معاملات به مراتب از انواع دیگر آنها بیشتر است.

مطالب دیگر را بخوانید

 

نتیجه گیری:

به طور کلی پلتفرم‌ها و روش‌های بسیاری برای خرید XPR وجود دارد و هزینه آنها از ۰.۲۶% تا ۱۲% بسته به میزان خرید، کشور شما و همینطور نحوه خرید XPR متغیر است. همینطور زمان دریافت ارز شما نیز از ۲۰ دقیقه تا چند روز کاری میتواند تغییر کند. چنانچه قصد خرید این رمز ارز را دارید، نوع پرداخت، پلتفرم و ارز مبدا خود را حتما در نظر بگیرید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.