رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کاغذ سفید Byepix می‌تواند اتحاد قوی بین ساختار ارزهای دیجیتال ایجاد کند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کاغذ سفید Byepix می‌تواند تغییرات بسیار زیادی در دنیای کریپتوکارنسی ایجاد کند. پس از آن که جدیدترین کاغذ سفید در حیطه ارزهای دیجیتال منتشر شد، صحبت از پروژه‌ای بود که به احتمال زیاد ساختارهایی مانند DeFi، NFT، Metaverse و یا حتی GameFi را با بیشترین اثرگذاری با هم متصل می‌کند. به وسیله کاغذ سفید Bypix می‌توانید مفاهیمی مانند استیکینگ ICO و یا NFT را در دنیای DeFi دید.

کاغذ سفید Byepix

کاغذ سفید Byepix

جدا از این که چندین نوآوری جدید مانند خلق NFT و ایجاد سیستم سه بعدی در این زمینه، Byepix نوعی پروژه خلاقانه است که می‌تواند چیزهای بسیار زیادی در زمینه DeFi، NFT و حتی گیمینگ ایجاد می‌کند. توکن این کاغذ سفید از نوع توکن DeFi بوده که سازگاری کامل با EPIX BSC و ERC-20 خواهد داشت. البته باید به این موضوع توجه داشت که این پروژه قرار است فراتر از این دسترسی‌ها برود.

سیستم‌های مالی هرگز محدودیت در زمینه ارسال و یا دریافت پول و یا داده‌های مالی ندارند. بنابراین برای صحبت درباره DeFi نیاز است که به ساز و کارهای مالی جدیدتر و پیشرفته‌تری فکر کنیم. از بین نمونه‌های فعلی می‌توان به وام دهی، اوراق قرضه، صرافی‌های غیرمتمرکز، بیمه، خرید و فروش، بازار یا استیکینگ اشاره کرد. برخلاف پروژه‌های DeFi، می‌توان NFTها را منحصر به فرد و در عین حال ضرروری در دنیای امروزه خواهد بود.

حال کاغذ سفید Byepix را در نظر بگیرید که امروزه صحبت درباره آن بسیار زیاد است. حال این سیستم نوین قرار است تغییرات و در عین حال یکپارچگی خاصی به این سیستم‌های اقتصادی نوین در حیطه ارزهای دیجیتال بخشید.

سیستم و برنامه کلان Byepix

نکته جالب درباره روش‌های به کار رفته در کاغذ سفید Byepix در واقع طراحی بازی و ساخت داستان است. جدا از این موارد Byepix 9 سیاره متفاوت دیگر بر روی پروژه متاورس خود دارد. درواقع این سیاره‌ها بخش‌هایی از این پروژه هستند که مردم می‌توانند در آن سرگرم باشند، درآمد کسب کنند و همچنین تجربه‌های جدید کسب کنند. به عنوان مثال در قسمت مالی، کاربران سرمایه گذاری مالی خود مانند Swap، ICO و یا استیکینگ را مدیریت می‌کنند. همچنین در این سیاره می‌توانید خرید و فروش زمین در این سیاره و همچنین به کارگیری NFTها در قسمت Creation سیاره را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید در زمانی که در این پلتفرم مشغول بازی هستید، از بردن لذت برده و از اخبار مربوط به EPIX از طریق Task Planet مطلع شوید. این سیاره تنها بخش کوچکی از سیستم Star است.

Byepix که عملکرد و اهداف متعددی دارد را نمی‌توان به عنوان یک رقیب سیستم‌هایی مانند متاورس و یا پروژه‌های متاورس دانست. می‌توان به کاغذ سفید Byepix به عنوان یک همراه و یک پلتفرم اساسی با کارایی بالا دانست. این کاغذ سفید و سیستم پشتیبان ان عملکرد و کارایی متنوعی دارد. از این کارایی می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد.

سرعت بسیار بالا و هزینه گس پایین

در ساده‌ترین توضیح ممکن می‌توان NFT را به عنوان زنجیره‌ای از داده‌ها دانست که در زنجیره بلاکچین ذخیره می‌شود. این داده‌ها باعث می‌شوند تا کاربر هزینه سنگین و زیادی را در ساختار استاندارد یک بلاکچین را پرداخت کند. دلیل اصلی آن است که این شبکه‌ها برای توکن‌های DeFi ایجاد شده‌اند نه NFTها!

تیم Byepix در واقع بود که NFT را در مرکز این پروژه قرار داد. برای این راه حل نیز خلق بلاک چین شبکه NFT منحصر به خود بود. ساختار این شبکه به گونه‌ای بود که بر اساس کاغذ سفید توسعه پیدا می‌کند. از آن جایی که عمل انتقال و همچنین بلوک در لدجر دیجیتال بسیار کاربردی و ساختاری است. همین عامل باعث می‌شود تا هزینه پرداختی تراکنش‌ها و همچنین سرعت آن بسیار بهبود پیدا کند.

لیستینگ رایگان

جدا از انتقال یا مبادله NFTها، این امکان وجود دارد که پست کردن NFTها در بازار هزینه زیادی را برای افراد داشته باشد. تا این لحظه کاغذ سفید Byepix امکانات و کارایی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. انتشار NFTها در Byepix کاملا رایگان است.

این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟

تا زمانی که NFTها در Byepix فروخته نشوند، به طور کامل ثبت و ضرب نشده باشند. به زبانی ساده‌تر، زمانی که NFT به اولین فروشنده خود برسد، عمل ضرب و تکمیل آن انجام می‌شود. پس از آن خریدار هزینه شبکه رو بر اساس قرارداد هوشمند نوشته شده پرداخت می‌کند. این روش باعث می‌شود تا با سرعت، دقت و همینطور کیفیت مناسبی کار و پروژه‌ها انجام شود.

کسب درآمد مرکزی

کاغذ سفید Byepix و در کل سیستم این پلتفرم راه‌های مختلفی برای کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. همانطور که در خلال مقاله به آن اشاره کردیم، Byepix نوعی شبکه ارزان و سریع بر پایه NFT ایجاد می‌کند که در حیطه رمز ارزها می‌تواند سرعت و عملکرد را فراهم کند. این شبکه به فضا و اعتبار دهنده‌های بسیار زیادی برای تجهیز برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز احتیاج دارد.

این اعتبار دهنده‌های این توانایی را دارند تا با شبکه‌های مختلف در گوشی همراه، کامپیوترهای خانگی و یا حتی لپ تاپ مشغول به کار و فعالیت بوده و از این طریق با شبکه در ارتباط باشند. Byepix نیز به این همکاری پاداش داده و از طریق توکن منحصر خود یعنی EPIX پاداش می‌دهد. همچنین مدل بازی بر اساس پاداش و مراحل آن از طریق گذر از مراحل بازی از دیگر روش‌های کسب درآمد با این کاغذ سفید است.

صنعت ارزهای دیجیتال بازی محور خواهند شد

تا به اینجای کار سیستم DeFi توانسته به کسب و کارهای مختلف از جمله صنایع سنتی و تا حتی صنعت ارزهای دیجیتال نفوذ کرده است. به لطف تحولات ایجاد شده توسط DeFi، اشتباهات انسانی در فرایند مدیریت کد و اطلاعات از بین رفته است. دلیل این موضوع نیز اتوماتیک شدن شرایط و همچنین مدیریت آن‌ها است. با این وجود شبکه DeFi یک مشکل دارد و آن نیز کمبود میزان انعطاف پذیری در این زمینه است.

افراد تازه وارد در این زمینه به خصوص تریدرهای خرد در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل این که فکر می‌کنند سیستم DeFi بسیار پیچیده است، نسبت به استفاده از آن میل و رغبتی نشان نمی‌دهند. کمبود اطلاعات در این زمینه وجود دارد کاربران در زمینه پردازش اطلاعات این سیستم اطلاعات خاصی ندارند.

پس از بررسی‌های به عمل آمده، سیستم و کاغذ سفید Byepix قصد دارند تا از طریق بازی این مشکل را برطرف کنند. این ایده در نهایت شامل دو محصول می‌شود. گیم فای Byepix و پلتفرم گیمینگ Byepix از محصولات مورد نظر برای این مشکل هستند. برای توضیح گیم فای Byepix می‌توان گفت به کارگیری تراکنش‌های مالی مانند استیکینگ، فارمینگ و NFTها قرار است در صنعت بازی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این بازی‌ها قرار است در سیستم Byepix و در پلتفرم اجرا می‌شود. از آن طرف ماجرا نیز بدنه و ساختار کلی و بزرگ بازی‌ها بر روی این کاغذ سفید ایجاد می‌شود. این تنها مشخصه مثبت این کاغذ سفید نیست. مشخصه‌های موجود در سیاره سرگرمی به گونه‌ای است که یادآور کازینو متا برای کاربران است. با این که شما بازی‌های متععدی می‌توانید پیدا کنید، بهتر است به شما یادآوری کنم که تمامی ماشین‌ها با توکن EPIX کار می‌کنند.

حجم NFT مساوی خواهد بود با میزان درآمد کسب شده از توکن EPIX

یکی از مشخصه‌های جالب کاغذ سفید Byepix و همچنین سیستم کلی آن، استیکینگ NFTها یا همان توکن‌های غیرقابل معاوضه است. این پروژه فرصت‌های لازم برای کسب درآمد غیر مستقیم از طریق NFTها را فراهم می‌کند. دلیل این موضوع نیز کسب توکن‌های EPIX است. اگر NFT تولید شده در شبکه Byepix یا توسط ویرایش کنندگان شبکه را استیک کنید، می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید.

در کاغذ سفید Byepix می‌توانید NFT خود را خلق کنید

جدا از تمامی تجهیزات متعددی که برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته شده است، Byepix همیشه به کاربران تازه وارد خود توجه کرده است. به همین دلیل سیستمی ایجاد کرده که کاربران بدون هیچ برتری تکنیکالی در فرایند خلق و توسعه توکن‌های غیرقابل معاوضه سهیم و فعال باشند. از مشخصه‌های مثبت و فعال در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. خلق NFT

بسیاری از کاربران فعال در حیطه خلق توکن‌های غیرقابل معاوضه به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کنند. بدون تبحر در زمینه طراحی دیجیتال، این امکان برای شما وجود دارد که به این فکر بیفتید که NFT نوعی سیستم دیجیتال است که می‌توان به راحتی آن را پیگیری و رهگیری کرد.

برای از بین بردن این تفکر، Byepix اقدام به طراحی ابزارهای خلق NFT برای تمامی کاربران کرد. این امکان برای شما وجود دارد تا به راحتی NFT خود را در وبسایت Byepix به وسیله NFT Creation ایجاد کرده و آن را با تنها یک کلیک در بازار NFT منتشر کنید.

کاغذ سفید Byepix

۲. طراحی متاورس به لطف ۳D Modelling

نظر شما درباره ایجاد متاورس Byepix چیست؟ نکته جالب ماجرا این است که می‌توانید به لطف این تجهیزات خودتان متاورس این پلتفرم را ایجاد کرده و از هر کاراکتری که دوست دارید در آن استفاده کنید. بای پیکس نیز اعلام کرد که شالوده و بنای اصلی این برنامه کاربردی تکمیل شده است. می‌توانید از ابزارهای مختلف برای ساخت متاورس مد نظر خود استفاده کنید. یکی از این ابزارها برنامه کاربردی ۳D Modelling Builder است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید بی نیاز از هر گونه نرم افزار یا دانش تکنیکی اقدام به طراحی و ساخت متاورس کنید.

جای پای سیستم مالی دموکراتیک

همراه با Web 3,، مکانیزم DAO یکی از برترین و پرکاربردترین ساختارهای جدید در حیطه سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. به همراه پروژه‌های غیر متمرکز، اجماع‌های گسترده و به روز اقدامات و سیستم‌های مدیریتی جدیدی را در پیش می‌گیرند.

به لطف استفاده از قراردادهای هوشمند، تیم کاغذ سفید Byepix مدعی است که می‌توان از Byepix-DAO در فضای بیرون از سیستم خود استفاده کرد. همچنین بر اساس همان اطلاعات، این سیستم می‌تواند درخواست‌های داده شده را مدیریت و ارزیابی کند. نکته مثبت این ماجرا مکانیزه بودن این سیستم است.

جامعه دارنده استیکینگ این پلتفرم قصد راه اندازی Byepix-DAO را به وسیله مکانیزم EPIX دارند. این درحالی است که قوانین و سوابق تراکنش‌های Byepix-DAO کاملا ضبط و بررسی می‌شود. فرایند ضبط و بررسی این سیستم در بلاکچین صورت می‌گیرد. معمولا قوانین مربوط به این موضوع به وسیله رای گیری دارندگان استیکینگ انجام و تایید می‌شود.

شروع پیش فروش

همانطور که توسعه‌های کاغذ سفید Byepix جدید و خلاقانه هستند، در عین حال می‌توانند گران باشند. به همین دلیل تیم طراح و پشتیبان این پلتفرم توجه ویژه‌ای به فرایند پیش فروش خود می‌کند. از این نمونه‌ها می‌توان به فرایند پیش فروش ICO اشاره کرد.

این پروژه که استخر جایزه بسیار گسترده‌ای را می‌تواند خلق کند، این امکان را دارد تا سرمایه و زمین کافی به سیاره زندگی در متاورس دهد. از این طریق سرمایه گذاران در این سیاره می‌توانند در خرید توکن‌های مد نظر خود فعالیت کنند.

این پیش فروش شامل سه قسمت است. نکته جالب توجه این است که قیمت هر توکن مقداری نسبت به هر دوره افزایش را خواهد داشت. در هر دوره تعداد مشخصی از توکن برای فروش و انتخاب فراهم است.

به وسیله استیکینگ ICO از هر خرید خود درآمد کسب کن

کاغذ سفیذ Byepix این امکان را برای شما فراهم کرده است که به وسیله استیکینگ توکن‌های EPIX از پیش فروش، تعداد آن را افزایش دهید. این تجربه جدید در دنیای DeFi بسیار جذاب و جالب توجه است. جالبی کار آن جایی است که از فرایند لیستینگ و همچنین استیکینگ می‌توانید سود و درآمد کسب کنید.

چگونه می‌توانم توکن‌های EPIX را به دست آورم؟

چندین راه در این زمینه برای شما وجود دارد که بتوانید در هنگام ورود به وبسایت Epix، توکن خریداری کتید. این متغیر در پنج مرحله متفاوت دارای بازه زمانی مشخص برای استیکینگ است. از آن جایی که این دوره از یک هفته شروع می‌شود، به یک ماه تغییر پیدا می‌کند. سپس این بازه زمانی به سه، شش و یک سال تغییر خواهد کرد.

در این بین، قیمت این توکن با میزان بازه زمانی استیکینگ کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال اگر یک توکن را با بازه یک ساله ICO خریداری کنید، قیمت آن ۰.۰۵۰ دلار خواهد بود. این در حالی است که اگر بازه زمانی به یک هفته تغییر پیدا کند، قیمت به ۰.۴۴۱ دلار می‌رسد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/04/revolutionary-integration-with-byepix-de-fi-nft-game-fi-metaverse-and-more/

Leave A Reply

Your email address will not be published.