رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پروژه ارز دیجیتال Cadalabs و موفقیت‌های آن

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پروژه ارز دیجیتال Cadalabs اخیرا موفقیت‌های بسیاری را تجربه کرده و شاهد افزایشی تقاضای کاربران بوده است. این افزایش عمدتا در تقاضا برای توکن و زمین مجازی این پروژه و پس از ارتقاء وب نسخه ۲ آن به‌نظر می‌رسد.

پروژه ارز دیجیتال Cadalabs و موفقیت‌های آن

پروژه ارز دیجیتال Cadalabs

زمانی که توسعه‌دهندگان پروژه Cadalabs، اولین ارتقاء وبسایت آن را آغاز کردند، جنب و جوش جالبی در جامعه Cadalabs به وجود آمد. خوشبختانه وبسایت این پروژه دیجیتالی، دیروز باموفقیت به این نتیجه رسید که اعضای آن، این تیم را به‌خاطر تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها برای رشد اکوسیستم Cadalab تشویق کرده‌اند.

تیم Cadalabs این موضوع را برای کاربران خود روشن کرد که پروژه آن‌ها، رویدادهای بسیاری در راه دارد. این رویدادها شامل ادغام متاورس، بازار NFT و راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز آن‌ها می‌شود که کاربران می‌توانند در آن توکن‌های CALA خود را با دیگر توکن‌های کاردانو معامله کنند.

درباره پروژه CADALAB

Cadalab یک پلتفرم دیفای NFT جامعه‌محور است که اپلیکیشن غیرمتمرکز ضرب NFTای را در شبکه کاردانو می‌سازد. این پلتفرم می‌تواند به جمع‌آورندگان کارهای هنری دیجیتالی، امکان ضرب کارهای خود به‌صورت NFT را بدهد. آن‌ها همچنین می‌توانند به‌وسیله این پلتفرم به فروشندگان هم متصل شوند تا در آینده به‌صورت یکپارچه ترید را انجام دهند.

تیم پروژه ارز دیجیتال Cadalabs توکن کاربردی خود را با نام توکن $CALA توسعه بخشید که جامعه را قادر به شرکت در مسائل حکومتی می‌سازد. به‌علاوه، کاربران می‌توانند با نگهداری توکن CALA، سازندگان را اداره کرده، به طرح‌های پیشنهادی جامعه رأی داده، توکن‌های خود را برای درآمدزایی استیک کرده و حتی آثار هنری برجسته‌ای را به سرپرستی بگیرند. پروتکل CADALAB به‌دنبال آن است که بیشتر در صنعت توکن غیرقابل معاوضه و روند کمک به تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان دیجیتالی سرمایه‌گذاری کند.

زمین مجازی CADALAB

Cadalab حدود ۲۰۰۰ قطعه زمین و همچنین متاورس مبتکرانه خود را به فروش اختصاص داده است. این بدان معناست که علاوه بر توانایی ساخت و تزئین قطعه زمین خود در واقعیت مجازی، قطعه شما همچنین کاربردهای دیگری را هم به شما ارائه می‌دهد؛ کاربردهایی همچون برخورداری از حقوق حکومتی و توانایی تجاری کردن زمین.

علاوه بر این، دارندگان زمین، سهمی از تمام درآمدهای تولیدشده بازار Cadalab را هم پاداش می‌گیرند. این بخشی از ابتکارعمل «بازی برای کسب درآمد» پروژه ارز دیجیتال Cadalab را شکل می‌دهد که به دارندگان زمین، نقشی تعاملی در اکوسیستم می‌بخشد.

پروژه ارز دیجیتال Cadalabs و موفقیت‌های آن

Cadaland با قیمت هر قطعه ۳۰۰ آدا (ADA) به اولین خریداران آن فروخته می‌شود. دارندگان Cadaland می‌توانند آیتم‌های خود را ضرب و NFTهای آن را در کیف پول‌های خود دریافت کنند.Cadalab  مجازی نیز با آیتم‌های جایزه بسیاری بیشتری منتشر خواهد شد که می‌تواند در داخل متاورس استفاده شود. شما می‌توانید زمین‌های مجازی Cadalab را از طریق این لینک خریداری کنید: https://cadalab.io/virtual-land

فروش فاز سوم توکن CALA نیز همچنان برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مندی در دسترس است که می‌خواهند در پیش فروش توکن‌های CALA شرکت کنند. خرید این توکن‌ها نیز از طریق این لینک امکان‌پذیر است:

https://cadalab.io/presale/

لینک‌های شبکه‌های اجتماعی Cadalab نیز عبارتند از:

توئیتر: twitter.com/Cadalabprotocol

گروه تلگرام: https://t.me/cadalabscommunity

مدیوم: https://Cadalabs.medium.com

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/09/cadalabs-records-increase-in-token-and-virtual-land-demand-after-v2-web-upgrade/

Comments are closed.