رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پیشبینی قیمت کاردانو: تحلیل‌گر برتر رمز ارز نکته‌ای طلایی را برجسته کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پیشبینی قیمت کاردانو موضوعی است که دانستن اطلاعات آن می‌تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند. ارز دیجیتال کاردانو با توکن آدای خود از برترین رمز ارزها به شمار می‌رود. این ارز توانسته است به موفقیت‌های بسیاری دست یابد و از نوسانات کمتری نسبت به مابقی ارزها برخوردار بوده است. حالا نیز یکی از تحلیل گران برتر در زمینه ارزهای رمزنگاری شده نکته‌ای را خاطر نشان کرد که با استفاده از آن می‌توان قیمت توکن‌های آدا را تا سال ۲۰۲۲ به مبلغ ۵ دلار نیز رساند. با ما همراه باشید تا این اطلاعات را به طور کامل به شما ارائه دهیم.

پیشبینی قیمت کاردانو

پیشبینی قیمت کاردانو

اکوسیستم کاردانو تیترهای بزرگی با عنوان تضعیف کردن چرخه خرس‌ها یا همان سرمایه گذاران ناامید این مجموعه دریافت کرده است. هیچ شکی در آن نیست که ارز دیجیتال کاردانو یک آلت کوین برتر است و انجمن رمز ارز در حال نشان دادن علاقه مندی بزرگی به ارز آداست؛ چرا که این بلاک چین در لب مرز تبدیل شدن به یک قرارداد هوشمند سازگار با به روز رسانی برنامه ریزی آلونزو برای ماه بعد است.

برای پیشبینی قیمت کاردانو اگر به اکوسیستم کاردانو نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که چیزهای زیادی در جریان است. در برنامه‌های بلند مدت موسسه کاردانو این موسسه اعلام کرده است که ده شرکت «Fortune 500»، ۱ میلیارد کاربر و ۵۰ بانک تا پنج سال آینده در دسترس خواهد داشت.

اخیرا شرکت «گری اسکیل» که یک شرکت پیشرو در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است نیز اعلام کرده است که آنها ارز دیجیتال کاردانو را نیز به تراست‌های رمز ارز خود اضافه کرده‌اند و کاردانو به سومین دارایی بزرگ گری اسکیل با سهم ۴.۲۶ درصدی تبدیل شده است و درست بعد از ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

همچنین کاردانو در زمینه دارایی‌های دیجیتال قابل استیکینگ از ارزهای پیشرو است و جلوی ارزهایی نظیر اتریوم ۲.۰، پولکادات و سایر ارزها قرار دارد. این ارز بیش از ۷۰ درصد از کل تقاضای کاردانو را در شبکه آدا برای استیکینگ قفل کرده است.

همانطور که تمامی چشم‌ها به سمت رتبه پنجم آلت کوین‌ها برگشته است، «نیکولاس مرتن» تحلیل گر رمز ارز محبوب نیز توجه خود را به سمت کاردانو برده است. «نیکولاس مرتن» که به علت DataDash نیز معروف است همچنین یک یوتیوبر بسیار شناخته شده با بیش از ۴۶۲ هزار فالور در یوتیوب است. او از اوایل سال ۲۰۱۲ در زمینه رمز ارز بوده است و به میزان زیادی به علت تحلیل‌های رمز ارز خود شناخته می‌شود.

«مرتن» در ویدیوی یوتیوب اخیر خود به نام «کاردانو / آیا این ارز برای یک چرخه برتر تنظیم شده است؟» یک کاتالیزور بحرانی را شناخت که گفت همین می‌تواند کاردانو را به سمت رکورد جدیدی در قیمت سوق دهد.

در رابطه با پیشبینی قیمت کاردانو طبق گفته «مرتن» موج پر قدرت قیمت کاردانو تنها یک کاتالیزور صعودی با ما فاصله دارد:

«باید بگویم، نمودار ADA/USDT به نظر خوب می‌آید و همچنین در همین مورد عمومی به من نشان داده است که از چند هفته بعد تا تقریبا دو ماه آینده کاتالیزورهایی وجود خواهد داشت که قیمت این ارز را بالاتر می‌برند.»

«مرتن» همچنین گفت که این نقطه صعودی که قیمت آدا را به رکورد جدیدی می‌رساند در واقع تکمیل « Goguen» است. به روز رسانی «Goguen» کاردانو را قادر به تکمیل ظرفیت قراردادهای هوشمند می‌کند. طبق گفته‌های «مرتن» این توسعه‌ای است که می‌توان به قطع پیش‌بینی کرد که می‌تواند کاردانو را به سمت جایگاه‌های بالاتری برده و در مقابل دلار آمریکا، بیت کوین و اتریوم قرار دهد.

او گفت:

«پس با این راه اندازی بالقوه در ماه آگوست می‌توان گفت این یک کاتالیزور بزرگ برای جهش از تمامی این نمودارهاست تا سلطه بر بازار را به یک قلمرو دیجیتال بالاتر برسانیم؛ تا بدین وسیله ADA/ETH ساخت خود برای بریک اوت بعدی را آغاز کند تا آن قیمت‌های بالا را مجددا بدست آورد و یا حتی نقاط به نسبت بالاتری را مطالبه کند. آدا در سطوح بعدی بازار صعودی تا ۳ دلار یا حتی مقادیری به بزرگی ۵ دلار در حال افزایش است.»

او بعدتر در رابطه با پیشبینی قیمت کاردانو گفت:

« اگر در حال پیروی فقط از کمترین و بیشترین نقاط در نمودار دلار هستیم پس این احتمالا محافظه کارانه‌ترین عنصر در اینجاست.»

او همچنین این نکته را نیز برجسته کرد که سرمایه گذاران علاقه شدیدی به کاردانو دارند و مشتاقانه منتظر عملکرد آن هستند.

«حالا سرانجام زمان دیدن تحقق این کار سخت است. به نظر من این یا حالا انجام می‌شود یا هرگز. کاردانو اینجا در کانون توجه است. چیزهای زیادی روی آن سوار شده‌اند و همچنین سرمایه گذاران منتظرند تا آن را ببینند.»

پیشبینی قیمت کاردانو

جمع‌بندی

پیشبینی قیمت کاردانو از موضوعات بسیار مهم در زمینه ارز دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن در همین زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. ارز کاردانو از ارزهای پیشرو در زمینه کریپتوکارنسی است. این ارز همچنین در شرکت بزرگی همچون «گری اسکیل» از ارزهای تراست است و بعد از ارزهای بزرگی همچون بیت کوین و اتریوم قرار دارد. اخیرا نیز تحلیل گر برتر ارزهای دیجیتال «نیکولاس مرتن» از این ارز صحبت کرده است و کاتالیزوری را معرفی کرده است که قیمت هر توکن آدای این ارز را می‌تواند تا ۵ دلار هم برساند. ما امروز این خبر و تمامی جزئیات آن را برای شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با کاتالیزور پیشنهادی از طرف این تحلیل گر چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.