رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز COTI چیست؟ از اهداف و خصوصیات آن بیشتر بدانیم

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کوتی (COTI) 337 امین رمزارز در بازار جهانی است که در حال حاضر با قیمت ۰.۰۴۴۳۹۷ دلار آمریکا و به تعداد ۵۰۰ میلیون سکه در حال گردش است؛ درحالی تعداد کلی موجود برای این رمزارز ۲ میلیارد سکه در نظر گرفته شده است. اگر شما هم می‌خواهید بدانید تفاوت و توانایی‌های COTI چیست، باید اشاره شود که این سکه با ده قانون اصلی رمزارزها، برای موفقیت در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ده قانون پیش فرض برای موفقیت COTI چیست؟

  1. سادگی: چنانچه یک رمزارز قصد پیشرفت و جهانی شدن را داشته باشد، باید به قدری ساده باشد، که کاربران متوجه ماهیت رمزارز بودن این دارایی نشوند.
  2. دسترسی: برای استفاده هرچه بیشتر از این رمزارز در بازار جهانی، این رمزارز باید سراسر جهان و برای استفاده در زمینه‌های مختلف، قابل دسترسی باشد.
  3. کاربرد: یک رمزارز برای موفقیت هرچه بیشتر باید سرعت بالا و هزینه‌ی پایینی برای استفاده داشته باشد. کاربران نباید مدت زمان زیادی برای یک تراکنش ساده انتظار بکشند و یا هزینه‌ی بالایی برای آن پرداخت بکنند.
  4. نوسان در بازار: فروشندگان مایل به دریافت دارایی نیستند که ممکن است قیمت آن تا فردا نصف شود، از طرفی هم خریداران مایل نیستند که از دارایی‌های خود پرداخت کنند چنانچه قیمت آن رو به افزایش باشد.
  5. قابل ارتقا: چنانچه شما از خریداران و یا طرفداران قدیمی رمزارزها هستید مشکل اساسی که برای بیت کوین به وجود آمد را به یاد دارید. تراکنش‌های بیت کوین برای تایید، گاها روزها طول می‌کشید و این امر برای کاربران به شدت ملال‌آور بود. چنانچه یک مرزارز رویای جهانی شدن را می‌پروراند، قطعا باید برای این مسئله راه حلی تایید کرده باشد.

بیشتر بخوانید

COTI چیست
  1. نقدینگی: این امر از ابتدا یکی از مسائل و نگرانی‌های تمام پروژه ‌های رمزارزها بوده است. کاربران انتظار دارند که دارایی آنها به راحتی قابل خرج و استفاده باشد.
  2. اعتبار و پشتیبانی: یکی از مشکلات رمزارزها عدم پشتیبانی صحیص است. فرایندی باید برای بازگشت پول در صورت عدم دریافت یا رضایت مشتریان از یک خدمات، تعریف شود.
  3. تغییر پذیری و اعتبار: کنترل و استفاده از تعداد زیادی از رمزارزها به طور همزمان، کاری خسته کننده و پر هزینه است و این در صورتی است که نمی‌توان از کاربران انتظار داشت تا پرداخت خود را به شکل رمزارز درخواستی شرکت یا خدمات مورد استفاده پرداخت کنند.
  4. ناشناس بودن: گمنام بودن سازندگان یک رمزارز و اهداف پشت آن برای کاربران امری غیرقابل قبول است و اتفاقی که برای بیت کوین از این نظر رخ داد، قابل تکرار نیست.
  5. شفافیت: شفافیت یک سازمان و یا رمزارز امری حیاتی و مهم است، بدون شفافیت، اعتماد به اعتبار و اهداف سازمان کاری تقریبا غیر ممکن است.

نتیجه گیری

COTI چیست

به طور کلی هدف و زمینه‌ی فعالیت این رمزارز بسیار پیشرفته و به روز است و از این رو توانایی بالایی برای رشد دارد و همچنین امکانات به روز و در حال پیشرفت این رمزارز، از جمله سیستم‌های مختلف قراردادهای هوشمند و تمام نکات مربوط به آن می‌تواند آینده روشنی برای این رمزارز رقم بزند. چنانچه روش‌های سنتی زیر پا گذاشته شود، و رمزارزها بتوانند در مواردی همچون سرمایه گذاری و استفاده‌های روزمره مفید باشند، متوجه میشویم که قابلیت های COTI چیست و تا چه میزان کاربردی است.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.