رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

فشار انتقادها بر بیت کوین و دیگر آلت کوین ها

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

جنت یلن (Janet Yellen) با انتشار نظراتی انتقادی درباره رمزارز فشار زیادی به بازار اتریوم و دیگر رمزارزها وارد کرد. اتریوم به تازگی بالاترین رکورد خود را ثبت کرده است و انتقادها بر بیت کوین برای سلامت این بازار خوشایند نیست.

روز سه شنبه اتریوم با یک حرکت صعودی بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. این ارز اکنون به قیمت ۱۴۲۸ دلار معامله می شود.

درحالی که این حرکت بسیار فنی است. اما به نظر می رسد که راه اندازی اتریوم ۲.۰ نقش زیادی در رونق این ارز داشته است. اکنون چیزی در حدود ۳.۸ میلیارد دلار اتریوم در شبکه اتریوم ۲.۰ اندخته شده است.

افزایش قیمت نشان دهنده جلب توجه سرمایه گذاران حرفه ای به این بخش از بازار است. اما تحلیل گران کوین تلگراف گراف هشدار داده اند که با افزایش قیمت اتریوم به بالاترین حد جایگاه های فروش زیادی در شبکه ایجاد شده است. افزایش قیمت اتریوم تاثیر اندکی روی بیت کوین گذاشته است. اما نظرات جنجالی سخنگوی بانک فدرال رزور آمریکا روی تمام بازار رمز ارز تاثیر منفی گذاشته است.

یلن به عنوان کاندیدی برای ریاست خزانه دولت بایدن نیز در نظر گرفته شده بود. او درخصوص رمزارز ها گفته است که این ارز غالبا برای فعالیت های غیر قانونی به کار گرفته می شود. او این نظرات را در اشاره به کمسیون مالی بیان کرد و گفت که باید اقدام جدی درباره ترمیم اقتصاد آمریکا انجام شود.

 موسسات سرمایه گذاری همچنان به بازار خوشبین هستند

با وجود اصلاح اندکی که امروز در قیمت بیت کوین روی داد و انتقادها بر بیت کوین ،موسسات سرمایه گذاری همچنان به بازار خوشبین هستند. بسیاری از حاضران در شبکه در انتظار ثبت قیمت ۴۸ هزار دلار و ادامه روند صعودی برای این ارز هستند.

بر خلاف بازار رمزارز، بازارهای سنتی روز را با قدرت به پایان رساندند. چرا که یلن به دنبال اعمال محرک های مالی بیشتر است. فعالان وال استریت گفته های او را به فال نیک گرفتند. شاخص S&P 500 ، دائو و نزدک روز معاملاتی خود را به ترتیب با ۰.۸۱، ۰.۳۸ و ۱.۵ درصد سود به پایان رساندند.

انتقادهای ناکارآمد

با وجود اظهار نظرهای منفی که از سوی یلن مطرح شده است، توسعه هایی که در مورد برخی از پروژه های بلاک چین انجام شده است قیمت این ارز را افزایش داده است.

قیمت Enjin 71 درصد افزایش داشته است. این افزایش درست پس از قانونی شدن معامله این توکن در بازار بورس رخ داد. درکنار افزایش بیت کوین آلت کوین های دیگری نیز طعم افزایش را تجربه کرده اند. بیت کوین کش نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۴۶ درصد افزایش داشته و به ۵۴۶ دلار رسیده است. ارزش کل بازار رمزارز در حال حاضر برابر با۱.۰۴۶ تریلیون دلار است. بیت کوین ۶۵ درصد از این ارزش را در دست دارند.

با وجود ثبات قیمت بیت کوین در روزهای اخیر شاید بهترین فرصت پیش از ادامه مسیر صعودی حالا باشد. اکنون می توانید با خرید بیت کوین خود را برای ادامه روند صعودی آماده کنید. البته هیچ کس نمی تواند ادامه روند صعودی را پیش بینی کند و احتمال کاهش هرچه بیشتر این ارز نیز وجود دارد. اما مسئله اینجاست که آیا متوجه پتانسیل این ارز در آینده شده اید؟ دراین صورت به خوبی می دانید که ارزش بیت کوین در آینده به شدت افزایش پیدا می کند. حتی اگر خرید در این شرایط در ادامه با کاهش قیمت ها همراه باشد نیز شما چیزی را از دست نداده اید. بلکه ارزی را به دارایی خود افزوده اید که آینده درخشانی را پیش رو دارد. تصمیم خود را بگیرید و با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-and-altcoins-correct-after-yellen-s-illicit-financing-critique

 

Comments are closed.