رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال آیوتا و افزونه جدید آن را در این مقاله مطالعه کنید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال آیوتا از موضوعات مهم ارز دیجیتال است که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. این ارز اخیرا خبر از انتشار محصول جدید خود داده است. توسعه دهنده انجمن آیوتا یک افزونه جدید را منتشر کرده است که به تمام سایت‌های ورد پرس اجازه پذیرش پرداختی‌ها با توکن‌های آیوتا را می‌دهد. با ما همراه باشید تا این ارز و افزونه جدید آن را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال آیوتا

ارز دیجیتال آیوتا

توسعه دهنده انجمن ارز آیوتا (IOTA) افزونه‌ای را منتشر کرد که به تمام سایت‌های ورد پرس اجازه پذیرفتن آیوتا را تنها با چند کلیک می‌دهد.

حالا هر وبسایتی که بر اساس سیستم مدیریت محتوای منبع باز محبوب PHP ورد پرس ساخته شده باشد، می‌تواند توکن‌های آیوتا را به عنوان روش پرداخت بپذیرد.

«الکساندر» از طرفداران انجمن آیوتا یک افزونه جدید را منتشر کرده است که با استفاده از آن تمام وبسایت‌ها قادر به پذیرش پرداخت‌ها با توکن‌های آیوتا خواهند بود.

وی توییت کرد:

«سرانجام #افزونه من برای #وردپرس به صورت آنلاین موجود است. حالا هرکسی می‌تواند به سرعت و آسان افزونه را در کتابخانه‌های مجتمع یافته و نصب کند. اکنون زمان آن است که منتظر دفتر کل باشیم.»

HTTPS://T.CO/C6YNNEUQSH

افزونه «پرداخت با ارز دیجیتال آیوتا» در سایت رسمی ورد پرس نیز در دسترس است. این افزونه از ویژگی دکمه آیوتا استفاده می‌کند؛ که ابزار منبع باز بسیار خوبی برای پرداخت‌های جزئی در آیوتا به حساب می‌آید.

این افزونه همچنین می‌تواند برای کمک‌های مالی و همچنین انواع موارد تجارت الکترونیکی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دنبال کنندگان «الکساندر» نیز این کانسپت را دوست دارند و درخواست به روز رسانی نیز دارند. انگار که حضار متعجب هستند از آنکه چنین ابزاری بتواند با کیف پول متامسک تعامل کند.

جزئیات بیشتر در:

https://github.com/shortaktien/iota-pay-wordpress

ارز دیجیتال آیوتا

جمع‌بندی

ارز دیجیتال آیوتا از موضوعات مهم دنیای کریپتوکارنسی بود که امروز در این مقاله بدان پرداختیم. این ارز دیجیتال اخیرا توانسته است افزونه‌ای بسیار مهم را منتشر کند. «الکساندر» از توسعه دهندگان این ارز دیجیتال، اخیرا افزونه‌ای را منتشر کرده است که با استفاده از آن تمام سایت‌های ورد پرس بتوانند ارز آیوتا را به عنوان روشی برای پرداخت بپذیرند. ما امروز این خبر را به طور کامل برای شما بررسی کردیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.