رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم مبادله رمز ارز LetsExchange از برترین پلتفرم‌هاست

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم مبادله رمز ارز، موضوعی است که دانستن اطلاعات آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک بسیاری می‌کند. در دنیای ارزهای دیجیتال، پلتفرم‌های معامله بسیاری وجود دارند. برخی از آنها امکانات بیشتری از دیگر پلتفرم‌ها به شما ارائه می‌دهند. امروز نیز می‌خواهیم پلتفرمی را در همین زمینه به شما معرفی کنیم. پلتفرم LetsExchange از پلتفرم‌های بسیار کارآمد به‌شمار می‌رود. محبوبیت این پلتفرم باعث شده است که حالا به ۵ زبان دیگر نیز در دسترس باشد. با ما همراه باشید تا این پلتفرم معامله را بررسی کنیم.

پلتفرم مبادله رمز ارز LetsExchange

LetsExchange.io یک سرویس معامله ارزهای دیجیتال فوری با بیش از ۶۰,۰۰۰ جفت رمز ارز پشتیبانی‌شده است. این پلتفرم، حالا به ۵ زبان از پراستفاده‌ترین زبان‌های دیگر دنیا ترجمه شده است و از همین طریق خود را در آن نقاط از جهان، بومی‌سازی کرده است. به‌همین ترتیب نیز توانسته است جایگاه جهانی خود را بسط دهد.

این پلتفرم در اصل به زبان انگلیسی و تنها با یک نسخه وبسایت انگلیسی زبان راه‌اندازی شد. حالا LetsExchange به زبان اسپانیایی، آلمانی، پرتغالی، روسی و ترکی نیز در دسترس شما قرار دارد.

این موضوع همچنین به‌طور موثری می‌تواند مخاطبان بالقوه این پلتفرم را دوبرابر کند. بر اساس شرکت پایگاه داده Statista و همچنین دیگر منابع، بیش از ۱.۳ میلیارد نفر در سرتاسر جهان به این پنج زبان صحبت می‌کنند. این میزان با تعداد کلی انگلیسی زبانان بومی و افرادی که انگلیسی، زبان دوم آنهاست برابر است. همین موضوع می‌تواند در پیشرفت و محبوبیت این پلتفرم مبادله رمز ارز، بسیار تاثیرگذار باشد.

این زبان‌ها غالبا در مناطقی با برخی از بالاترین نرخ‌های پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان قرار دارند. این مناطق نیز شامل آمریکای لاتین می‌شود که پرو آن را هدایت می‌کند و ۱۶% از جمعیت آن صاحب ارزهای دیجیتال هستند و یا از آن استفاده می‌کنند. منطقه دیگر نیز ترکیه با ۱۶%، روسیه و اوکراین است که بر اساس وبسایت تحلیل ارزهای دیجیتال Chainalysis، هر سه کشورهای برتری از نظر شاخص پذیرش رمز ارزها هستند.

پلتفرم LetsExchange برای معاملات رمز ارز یکپارچه و راحت، طراحی شده است. این پلتفرم به صاحبان ارزهای دیجیتال و معامله‌گران، رابطی راحت و بصری برای معامله تقریبا ۲۵۰ کوین و توکن را ارائه می‌دهد. این سرویس، غیرکاستدی و بدون نیاز به هیچ‌گونه روند ثبت نام و KYC/AML است.

 روند معامله در پلتفرم مبادله رمز ارز

  • کاربر باید جزئیات معامله خود را وارد کند. جزئیاتی همچون کوین‌ها و میزان آنها برای معامله و همچنین آدرس کیف پول گیرنده خود.
  • کاربر، مقدار معامله را از کیف پول خود به آدرس رمز ارز پلتفرم ارسال می‌کند.
  • سپس منابع معامله‌شده دقیقا به آدرس کیف پول گیرنده‌ای که از طرف کاربر تعیین‌شده بود ارسال می‌شود.

ساده بود اینطور نیست؟ حالا با وجود نسخه‌های زبان‌های جدیدی که به‌تازگی در دسترس شما قرار دارد، این سهولت استفاده حتی بیشتر هم خواهد شد. بدین‌ترتیب این استفاده آسان در سرتاسر جهان، از مکزیک تا مسکو، حتی آسان‌تر هم می‌شود.

جدا از استفاده آسان، پلتفرم مبادله رمز ارز LetsExchange، بر ارائه امکانات امنیتی و ناشناس بودن نیز تمرکز دارد. از آنجایی که ثبت نام در این پلتفرم برای انجام معاملات و استفاده از آن ضروری نیست، پس کاربران می‌توانند حریم خصوصی خود را در طی معامله ارزهای دیجیتالی، حفظ کنند. به‌عنوان یک سرویس غیرکاستدی، این پلتفرم هرگز کلید‌های خصوصی و منابع مالی کاربران را ذخیره نمی‌کند. این خود ریسک دزدیده‌شدن حساب‌ها و دارایی‌های کاربران را به‌نسبت زیادی، کاهش می‌دهد.

پلتفرم LetsExchange، برنامه دارد تا بومی‌سازی وبسایت خود را به‌همراه اضافه کردن امکانات و ارزهای دیجیتال بیشتر در آینده‌ای نزدیک، ادامه دهد.

درباره پلتفرم LetsExchange

LetsExchange.io یک سرویس معامله چند ارز دیجیتالی فوری است که هیچ نیازی به ثبت نام و هیچ محدودیت یا پیچیدگی ندارد. با دسترسی آسان و بی‌دردسر، رابطی کاربرپسند و معاملات خودکار و سریع، این پلتفرم می‌تواند وقت کاربر را در هر قدم از روند معامله ذخیره کند. بدین‌صورت به کاربر کمک می‌کند تا از هر معامله رمز ارز، بیشترین سود را بدست آورد.

پلتفرم مبادله رمز ارز

جمع بندی

پلتفرم مبادله رمز ارز LetsExchange از موضوعاتی است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. در جهان رمز ارزها روزانه پلتفرم‌های معاملاتی بسیاری به‌وجود می‌آیند که باید تمام آنها را بررسی کرد تا بتوان بهترین را از میان آنها انتخاب نمود. ما نیز امروز این پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال را برای شما بررسی کردیم. این پلتفرم بدون نیاز به هیچ‌گونه ثبت نام و یا احراز هویتی، مبادله رمز ارز شما را انجام می‌دهد. نظر شما دررابطه با این پلتفرم چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.