رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال ایاس به ارز شماره یک چین تبدیل شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال ایاس از نظر چین، ارز شماره یک است. مرکز توسعه صنعت اطلاعات کشور چین، ارز ایاس را به‌عنوان بلاک چین شماره ۱ رتبه‌بندی کرد.

ارز دیجیتال ایاس

ارز دیجیتال ایاس

مرکز توسعه صنعت اطلاعات کشور چین (CCID) یک رتبه‌بندی جهانی دیگر از بلاک چین‌های عمومی را منتشر کرد. بر اساس ارزیابی فنی آن، شبکه ایاس (EOS) به‌عنوان بهترین شبکه نام برده شد.

متخصصان مرکز توسعه کشور چین همچنین به پیشرفت اتریوم ۲.۰ نیز اشاره کردند. توسعه‌دهندگان اتریوم ۲.۰، باموفقیت هارد فورک آلتر (Altair) را فعال کرده‌اند. آن‌ها همچنین شبکه اصلی NEO N3 را نیز راه‌اندازی و شبکه آزمایشی نسخه ۰.۲۰ پلتفرم دش (Dash Platform) را منتشر کردند.

پنج بلاک چین عمومی برتر در لیست مرکز توسعه صنعت اطلاعات چین عبارتند از: ایاس، اتریوم، آی او اس تی (IOST)، ترون (Tron) و تزوس (Tezos). همچنین باید بگوییم که ارزیابی این پروژه‌ها، بر اساس سه جنبه اصلی انجام شد که شامل: فناوری پایه، قابلیت اجرا و همچنین خلاقیت شبکه می‌شد.

نمره ارزیابی بالای ایاس

علاوه‌بر آنکه ارز دیجیتال ایاس به‌طور کلی، پیشگام تمام بلاک چین‌های دیگر شد، همچنین بیشترین نمره را از این ارزیابی، در بخش فناوری پایه خود به‌دست آورد. این در حالی بود که ارز دیجیتال اتریوم، بیشترین نمره را در دسته‌بندی قابلیت اجرا کسب کرد. نمره این ارز دیجیتال از آن بخش، ۳۳.۴ بود. بیت کوین نیز با نمره ۴۴.۸ در صدر دسته‌بندی خلاقیت قرار گرفت.

مرکز توسعه صنعت اطلاعات در حقیقت زیرمجموعه‌ای از وزارت فناوری اطلاعات و صنعت کشور چین است. در عین حال، اینکه این مرکز، زیر مجموعه وزارت فناوری و اطلاعات است، آن را به مترجم رسمی دولت چین تبدیل نمی‌کند.

ارز دیجیتال ایاس

البته باید این را نیز یادآور شویم که مقامات چینی در سپتامبر ۲۰۲۱، استخراج ارزهای دیجیتال را به‌طور کامل متوقف نموده و پس از آن هم تمام انواع فعالیت‌های ارزهای دیجیتال را در این کشور، ممنوع اعلام کردند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/29/china-centre-for-information-industry-development-ccid-ranked-eos-1-blockchain/

Leave A Reply

Your email address will not be published.