رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

«چارلی مانگر» اقتصاددان موافق با کشور چین و سرکوب ارزهای دیجیتال

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

«چارلی مانگر» اقتصاددان و نایب رئیس شرکت برکشیر هاتاوی «وارن بافت» گفت که کشور چین به درستی دارایی‌های دیجیتال را ممنوع کرده است و با این کشور، موافقت کرد.

«چارلی مانگر» اقتصاددان

«چارلی مانگر» اقتصاددان

«چارلی مانگر» در حقیقت اقتصاددان و نایب رئیس شرکت برکشیر هاتاوی «وارن بافت» است. وی اخیرا برعلیه ارزهای دیجیتال صحبت کرده و گفته است که کشور چین به درستی تمام دارایی‌های دیجیتالی را ممنوع اعلام کرد.

«مانگر» اخیرا در کنفرانس «Sohn Hearts and Minds» که حالا در استرالیا برگزار می‌شود، شرکت کرد. وی در این کنفرانس، در حالی که سرمایه‌گذاران استرالیایی را خطاب قرار می‌داد، گفت که در حال حاضر یک‌جور دیوانگی در بازار سرمایه‌گذاری در حال رخ‌دادن است.

آقای «مانگر» که دست راست آقای «بافت» بوده گفت که محیط سرمایه‌گذاری «کمی افراطی‌تر» از آن به‌نظر می‌رسد که او در دهه‌های تجربه خود دیده است. وی در ادامه نیز از اقدامات کشور چین برای سرکوب «کمی از شور و نشاط» سرمایه‌داری، پشتیبانی و این اقدامات را تأیید کرد. او گفت:

«من فکر می‌کنم رونق «دات کام» حتی از نظر ارزش‌گذاری، بیشتر از آن چیزی بود که حتی الان از آن برخورداریم. اما به‌طور کلی، من این دهه را حتی از عصر دات کام (dot-com) هم جنون‌آمیزتر می‌بینم.»

«چارلی مانگر» اقتصاددان به‌خصوص از شهرت ارزهای دیجیتال بیزار بود و گفت: «من هیچوقت ارزهای دیجیتال را خریداری نمی‌کنم و ترجیح می‌دادم که این ارزها هرگز ابداع نمی‌شدند. من فکر می‌کنم که کشور چین به‌راحتی با ممنوع کردن و سرکوب این ارزها، تصمیم درست را گرفته است.

کشور من در مسیر اشتباه دیگری است

کشور من در مسیر اشتباه دیگری است. من قصد دارم که با فروش چیزهای خوب به مردم، پول درآورم. باور کنید، آن‌هایی که ارزهای دیجیتال را ساخته‌اند، اصلا به کاربران فکر نکردند و تنها به فکر خود و رفاه خود بوده‌اند.»

«چارلی مانگر» اقتصاددان

«وارن بافت» و «چارلی مانگر» صاحبان شرکت هاتاوی برکشیر، منتقدان همیشگی ارزهای دیجیتال هستند. «مانگر» در ماه فوریه نیز گفت که ارز دیجیتال بیت کوین اصلا گزینه مناسبی برای پرداخت نیست؛ چراکه این ارز به‌عنوان یک دارایی، نوسانات زیادی دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/03/charlie-munger-said-china-is-correctly-banning-digital-assets/

Leave A Reply

Your email address will not be published.