رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ربات دیجیتال کوادنسی و ارتقاء جدید آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ربات دیجیتال کوادنسی (Quadency) اخیرا ارتقاء جدیدی راه‌اندازی کرد. این ربات، ارتقاء عمده‌ای را در پلتفرم ارز دیجیتال خود به وجود آورده است.

ربات دیجیتال کوادنسی

بازسازی مرحله‌ای این ربات می‌تواند دسترسی به دارایی‌های دیجیتال را در صورت ورود جریان پخش اصلی، آسان کند. کوادنسی (Quadency) تعمیرات اساسی مرحله‌ای پلتفرم اتوماسیون استراتژی و تریدینگ خود را آغاز کرده است. این ربات با راه‌اندازی چنین تعمیراتی، اجازه دسترسی یکپارچه به ارزهای دیجیتال در سرتاسر صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را از طریق یک حساب واحد می‌دهد. این پلتفرم در بخشی از این ارتقا، از امکانات زیر بهره‌مند خواهد شد:

  • بهترین تخفیف‌های هزینه برای تریدینگ در صنعت با استفاده از توکن محلی این پلتفرم که QUAD نام دارد
  • تجربه کاربری آسان و سریع‌تر با ابزارهای مخصوص سرمایه‌گذاران، همچون استیکینگ «۱-click»
  • اتوماسیون بیشتر به‌علاوه محبوبیت ربات‌‌های موجود همچون «Portfolio Rebalancer»

کوادنسی با صرافی یکپارچه خود به‌صورت نقطه دسترسی واحدی عمل خواهد کرد که به طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها در سرتاسر منابع متمرکز و غیرمتمرکز دسترسی دارد. همین امر، مشکل تکه‌تکه شدن بازار را که مدت‌هاست گرفتار آن شده است، برطرف می‌کند.

ربات دیجیتال کوادنسی

ربات دیجیتال کوادنسی ابتدا در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. این ربات خیلی زود کتابخانه‌ای از استراتژی‌های تریدینگ خودکار با ربات‌های آسانی برای استفاده را معرفی کرد که کاربران را از آنکه ۲۴ ساعت هفته پشت صفحه مانیتور خود بنشینند، خلاص می‌کرد. این شرکت، پشتیبانی از بیشتر صرافی‌های جهانی و پیشرو را افزایش داد و مستقیما با بسیاری از آن‌ها همچون بایننس (Binance) در همین روند شریک شد.

این پلتفرم در مدت اصلاح سطح خود، برای تمام کاربران رایگان است. چراکه این ربات در حال آماده شدن برای استفاده از توکن QUAD است تا با آن به کاربرانی که از طریق فعالیت‌هایی همچون تریدینگ، استیکینگ، استخراج نقدینگی یا اشتراک گذاری استراتژی‌های ربات در این پلتفرم مشارکت می‌کنند، پاداش دهد.

ربات کوادنسی و توکن QUAD آن

QUAD، اولین پروژه از لانچ پد محلی این ربات است. این توکن، توکنی ERC-20 به‌حساب می‌آید که از بلاک چین‌های اضافی در طرح‌های توسعه فنی پشتیبانی می‌کند. «راش سینگ» مدیرعامل و از بنیان‌گذاران کوادنسی گفت:

«ارزهای دیجیتال، بازاری نوظهور هستند. انتظار می‌رفت که این بازار امروز از ۲.۵ تریلیون دلار در سال‌های آتی به بیش از ۱۰ تریلیون دلار هم برسد. اما برای تریدرهای متوسط، بسیاری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولیه، غیرقابل دسترس است. در حقیقت ابزارهای نامطمئن، بازار تکه‌تکه شده و فناوری‌های پیچیده مانع استفاده از آن شده‌اند. اما ما در کوادنسی هدف داریم تا این دسترسی را آسان‌تر و دریچه‌ای را برای موج جدیدی از سرمایه‌گذاران باز کنیم.»

درباره ربات دیجیتال کوادنسی

کوادنسی یک پلتفرم اتوماتیک‌سازی استراتژی و تریدینگ ارزهای دیجیتال است که به سرمایه‌گذاران از تمام سطوح خدمت می‌کند. این ربات در ابتدا در نیویورک تأسیس شد. در ابتدا شرکت‌هایی همچون «Dash Investment Foundation» و دیگر سرمایه‌گذاران از آن پشتیبانی کردند. حالا این ربات در جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده است و تیم‌های آن نیز در سرتاسر دنیا مستقر هستند.

ربات دیجیتال کوادنسی

حالا بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در دارایی‌های دیجیتال حساب‌های تریدینگ از طریق پلتفرم کوادنسی مدیریت می‌شوند. همچنین بیش از ۴,۰۰۰ بازار دیجیتالی هم از طریق ۱۳ صرافی بزرگ جهانی برای تریدینگ در دسترس شما قرار دارند. کوادنسی، تجزیه‌وتحلیل پورتفولیو، تحقیق بر روی دارایی‌ها، جریان داده نمودارها و استراتژی‌های تریدینگ پیش‌ساخته‌ای را که با ربات‌های اعلایی قدرت‌رسانی می‌شوند، به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره این ربات، لطفا به این سایت مراجعه کنید: https://quadency.com/quad-token/

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/quadency-launches-major-upgrade-to-crypto-platform/

Leave A Reply

Your email address will not be published.