رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 همزمان با انجام واکسیناسیون کرونا در سراسر جهان کشورهای بیشتری مرزهای خود را به روی توریست ها باز می کنند. با وجود اینکه بحران شیوع کرونا هنوز به پایان نرسیده است اما تعداد قابل توجهی از کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران باز می کنند. با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد در تابستان امسال بالاخره مردم قادر به سفر به اقصا نقاط جهان باشند. و بار دیگر از تعطیلات تابستان در موقعیت مکانی مورد نظر خود لذت ببرند. در حقیقت به گفته رئیس کمیسیون اروپا شهروندان و گردشگران آمریکایی در تابستان سال ۲۰۲۰ قادر به بازدید از کشورهای اروپایی هستند. البته در صورتی که واکسیناسیون را انجام داده باشند.پیش از آن که بررسی مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱ بپردازیم بهتر است نگاهی به آمار داشته باشیم.

 بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده تاکنون بیش از ۳۵ درصد از شهروندان آمریکایی واکسیناسیون کامل را دریافت کردند. در حالی که ۴۶ درصد از جمعیت این کشور مرحله اول واکسیناسیون را پشت سر گذاشتند.

با توجه به آمار و اطلاعات موجود تعداد کسانی که واکسیناسیون را انجام داده اند روز به روز افزایش پیدا می کند. بنابراین با شروع تابستان بسیاری از شهروندان آمریکایی که بخش زیادی از آنها را هواداران رمز ارز تشکیل می دهند راهی سفر خواهند شد.

زمان بستن بار و بندیل فرا رسیده است

با وجود اینکه یک سال و نیم گذشته برای مردم سراسر کره زمین با دشواری های بسیاری همراه بوده است، بازار رمز ارز با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.

به منظور درک بهتر وضعیت بازار بهتر است بدانید که از زمان آغاز سال ۲۰۲۱ تا کنون ارزش کل بازار رمز ارز از ۷۵۰ میلیارد دلار به ۲.۴ تریلیون دلار رسیده است. این میزان افزایش رشد ۲۰۰ درصدی را از ابتدای سال جاری نشان می دهد. این رقم دیوانه کننده است.

در نتیجه بسیاری از معامله گران بازار رمز ارز شاهد افزایش چند برابری سرمایه خود بودند. به همین دلیل به احتمال زیاد در تابستان شاهد مسافرت عده بسیار زیادی از سرمایه گذاران بازار رمز ارز باشیم. مقصر هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱ کجاست؟ با ما همراه باشید.

 باهاماس 

جزیره خوشمزه و دیدنی باهاماس به لطف نزدیکی به آمریکا همواره یکی از مقصدهای دیدنی برای شهروندان آمریکایی و کانادایی به شمار می رفته است. در حقیقت ۹۲ درصد از گردشگرانی که وارد این جزیره می شوند ساکن آمریکای جنوبی و شمالی هستند.

 به نظر می رسد تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در این جزیره بسیار پایین است. علاوه بر این به دلیل برخورداری از اینترنت پرسرعت و امکانات قابل توجه دیگر با حماس همواره یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی در تابستان بوده است. شهروندان آمریکایی و دیگر گردشگران برای ورود به این جزیره باید مدارک مربوط به واکسیناسیون را به همراه داشته باشند.

در نهایت هواداران رمز ارز باید بدانند که با هم یکی از اولین کشورهایی بود که بانک مرکزی دیجیتال خود را راه اندازی کرد. در حقیقت می توان گفت به عنوان اولین شهر الکترونیکی جهان است. قانون گذاران این کشور سعی دارند در تابستان میزان پذیرش رمز ارز در بین عموم را افزایش دهند. به این ترتیب هواداران رمز ارزی که برای مسافرت تابستان به این منطقه عزیمت خواهند کرد شاهد صدور قوانین حیرت انگیزی خواهند بود.

قبرس مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱

 در دریای مدیترانه قرار دارد سالار میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. یکی از جذابیت های این جزیره آب و هوای بی نظیر آن است. آب و هوای این جزیره در تابستان و زمستان تا حدودی گرم و خشک است.

موضع گیری این جزیره در مقابل رمز ارز تا حدودی دوستانه بوده است. البته دولت این کشور به تازگی هشدارهایی را در رابطه با سرمایه گذاری در بیت کوین داده است. با توجه به حضور صرافی های متعدد در کشور امکان تبدیل ارز های دیجیتال به پول بدون پشتوانه وجود دارد.

برای ورود به این جزیره باید مدارک واکسیناسیون خود را در کنار مجوز پرواز ارائه دهید. اما لازم به ذکر است که به درخواست دولت این کشور حتی کسانی که با ارائه مدارک واکسیناسیون وارد این کشور می شوند به صورت تصادفی و در طول اقامت خود آزمایش خواهند شد.

یونان

 یونان مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱ است. کشور که در جنوبی ترین بخش اروپا واقع شده یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود. سالانه میلیون ها گردشگر از جزایر این کشور بازدید می کنند. علت استقبال گردشگران از این بخش اروپا مناظر خیره کننده سواحل این کشور است. ساحل شن سیاه در سانتورینی یکی از زیباترین بخش های جهان به شمار می رود. 

از طرفی امکان خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال در این کشور وجود دارد. تاکنون یونان مرزهای خود را به روی گردشگران آمریکایی بوده است. البته گردشگرانی که واکسیناسیون را دریافت کردند. اگر میخواهید بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شوید باید واکسن دوم را تزریق کنید. و تزریق واکسن دوم باید دو هفته قبل از سفر انجام شده باشد. در زمان رسیدن باید تست کووید ۱۹ منفی خود را ارائه دهید.

گرجستان

 گرجستان مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱ خواهد بود. این کشور در مرز اروپا و آسیا قرار دارد و مناظر خیره کننده ای را در خود جای داده است. به دلیل هزینه پایین سفر به این کشور گرجستان همواره یکی از مقاصد توریستی به شمار رفته است. از طرفی امنیت بالای این کشور گزینه دیگری است که گردشگران را به خود فرا می خواند. در واقع تفلیس پایتخت گرجستان امن ترین شهر جهان شناخته شده است.

 گرجستان برای هواداران رمز ارز نیز مقصد بسیار خوبی است. چرا که در این کشور امکان تبدیل پول دیجیتال به پول های بدون پشتوانه وجود دارد. از سوی دیگر تراکنش های انجام شده به وسیله رمز ارز به پول بدون پشتوانه شامل مالیات نمی شود. 

 برای ورود به این کشور نیز باید سوابق انجام واکسیناسیون کرونا را تحویل دهید. علاوه بر این شهروندان آمریکایی که تاکنون واکسن را دریافت نکردند نیز مجاز به ورود به این کشور هستند. البته در صورتی که گزارشی از کشورهایی که اخیراً در آنها حضور داشتند را به همراه تست منفی کرونا تحویل دهند.

گرنادا

 جزیره کوچک گران گرنادا در دریای کارائیب مقصد دیگری است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. مناظر بی نظیر سواحل این جزیره توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. در حال حاضر بازار رمز ارز در این جزیره ساماندهی نشده است.

 اما هواداران رمز ارز می تواند با استفاده از صرافی بایننس رمز ارزهای خود را با دلار کارائیب شرقی معاوضه کنند. در حال حاضر دولت گرنادا اجازه ورود شهروندان آمریکایی که واکسن دریافت کرده اند را صادر کرده است. البته تمام کسانی که واکسن دریافت کرده اند پس از ورود به این جزیره ۴۸ ساعت را در قرنطینه سپری خواهند کرد. 

در پایان

 در این خبر به بررسی مقصد هواداران رمز ارز در تابستان ۲۰۲۱ پرداختیم. با توجه به سال پر سودی که در بازار رمز از مشاهده شده است به احتمال زیاد در تابستان شاهد افزایش تعداد سفرهای سرمایه گذاران رمز ارز خواهیم بود. سود سرشاری که به واسطه مشارکت در بازار رمز ارز نصیب سرمایه گذاران شده است در سفرهای تابستانی خواهد شد. شما کدام مقصد را برای روزهای گرم تابستان انتخاب می کند؟ 

 منبع

https://cointelegraph.com/news/walking-on-sunshine-top-crypto-summer-vacation-destinations-in-2021

Leave A Reply

Your email address will not be published.