رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

cVault.finance چیست و چه کارایی دارد؟ +جزییات کامل

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

cVault.finance، بر خلاف سیستم‌های دیگر توجه بسزایی به سکه های خود (CORE) دارد و از این رو تفاوت‌های چشم گیری با رقبای خود در نحوه انجام امور دارد. برای درک بهتر اینکه cVault.finance چیست، به بررسی نحوه کارکرد خاص سکه آن می‌پردازیم. سکه‌ی cVault.finance، در تلاش برای یک سیستم غیر تورمی و بدون واسطه مالی ساخته شده است. برای اعمال این تغییر، یک بلاک در هر رمزارز به محاسبه میزان بازگشت سرمایه‌ی ارزهای قفل شده در سیستم می‌پردازد.

برای تقسیم قدرت مابین تمامی صاحبان این رمزارز، تمامی آنها تصمیم می‌گیرند که کدام اطلاعات چه زمان و از چه طریقی وارد چرخه شود و این قوانین  COREرا به یک چرخه‌ی متغیر تبدیل می‌کند.

روش توزیع cVault.finance چیست؟

cVault.finance چیست

برای ساده سازی و تقسیم هرچه بیشتر قدرت، تیم CORE از سیستم liquidity event استفاده می‌کند. در این سیستم ماینرها به جای تایید قراردادها، از جایگذاری اتریوم در CORE، توکن دریافت می‌کنند و پس از آن ETH مشارکت داده شده در CORE، مطابقت داده شده و به مجموعه نقدینگی Uniswap اضافه می‌شود. همچنین این سیستم برای جلوگیری از افت ارزش این رمزارز، برای انجام معامله این رمزارز با رمزارزهای دیگر یا ارزهای فیات، مبلغی دریافت می‌کند، که نهایتا به ماینرهای این توکن می‌رسد. از این رو دیگر نیازی به تولید سکه‌ی بیشتر برای راحتی کار ماینرها و نهایتا تورم قیمت رمزارز و کاهش ارزش آن نیست.

روش نگهداری از نقدینگی توسط cVault.finance چیست؟

یکی دیگر از تفاوت‌های بنیادی این شرکت در این است که تمام معاملات باید از طریق سیستم قرارداد هوشمند CORE مورد تایید قرار بگیرد. سپس این سیستم تمام برداشت‌های Uniswap را مسدود خواهد کرد. با این کار یک بازار با ثبات ایجاد خواهد شد و امکان سود بیشتری به ماینرها و دارندگان می‌دهد. لازم به ذکر است تعداد سکه‌های CORE بطور کلی و برای همیشه ۱۰.۰۰۰ عدد خواهد بود و هیچ راهی برای ساخت سکه جدید وجود ندارد و این باعث می‌شود که عرضه در گردش، تنها روند کاهشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

قیمت روز cVault.finance و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز cVault.finance هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۴,۸۵۶.۹۵   دلار امریکا است. حجم معاملات cVault.finance در هر ۲۴ ساعت حدود ۹۸۱,۱۱۴  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۲۶۹ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  cVault.finance در حال حاضر عبارتند از: Uniswap (V2)، Hotbit، Bilaxy و Gate.io.

سخن پایانی:

cVault.finance چیست

بطور کلی تفاوت‌های بنیادی زیادی بین CORE و سایر سیستم‌های شبیه به آن وجود دارد. این سیستم تازه تاسیس، که خود را قوی‌ترین روش نوین برای رمزارزها می‌داند، بطور کامل سیستم تقسیم قدرت بین اعضا را به صورت سیستم رای‌دهی در هر بلاکچین اجرایی نموده است و دارندگان آن می‌توانند برای ساخت جایگاه‌های مالی (Liquidity pool) جدید و یا از بین بردن جایگاه‌های قبلی، نظرات خود را بر اساس رای گیری اعمال کنند.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.