رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) معجزه‌ای در این عرصه

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) از برترین سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز یا همان دائوی حال حاضر است. حالا این سوال پیش می‌آید که چه کسی بعد از آسانژ دائو، دائوی معجزه‌آسا خواهد بود؟

سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO)

سازمان خودگردان غیرمتمرکز یا همان دائویی (DAO) به نام آسانژ دائو (AssangeDAO) حالا در حال جذب سرمایه برای آزادسازی مؤسس ویکی لیکس (WikiLeaks)، «جولیان آسانژ» است. این هدف که به اندازه کافی قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد، آزادی «جولیان آسانژ»، بنیان‌گذار ویکی لیکس است. «جولیان آسانژ»، چهره‌ای بحث‌برانگیز محسوب می‌شود که به‌علت درز اطلاعات در یکی از اتهام‌های دولت آمریکا تحت تعقیب بود. او تقریبا هفت سال پس از پناه بردن به سفارت اکوادور لندن، در همان‌جا زندانی شد.

سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO)

در ۱۰ام دسامبر سال پیش، دادگاه عالی بریتانیا حکمی را مبنی بر استرداد وی به ایالات متحده آمریکا صادر کرد. در روز صدور حکم، آسانژ دائو که از روی خود «آسانژ» نام‌گذاری شده است، تأسیس گردید. این سازمان هدف داشت تا اتر (ETH) جذب کند که بتواند NFT متحرک ۱/۱ ساخته‌شده توسط هنرمند دیجیتال پک (Pak) را در طی همکاری با «آسانژ» خریداری کند. به همین ترتیب سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) بیش از ۱۶,۵۹۳ اتر، برابر با ۵۲.۲۶ میلیون دلار را در عرض یک هفته جذب کرد.

سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز یا دائوها چطور کار می‌کنند؟

دائو‌ها (DAO) شکل نهایی سرمایه‌گذاری‌های غیرمتمرکز هستند. این سازمان‌ها، سرمایه را از کاربران علاقه‌مندی دریافت می‌کنند که به پشتیبانی از پروژه‌های بلاک چینی، تأمین سرمایه آن‌ها و گاهی اوقات حتی به انجام کارهای بسیار بیشتری همچون مدیریت استارتاپ‌های نویدبخش، مشتاق هستند. این سازمان‌ها می‌توانند بسته به اهداف و جوامع خود، ساختارها، قوانین و نحوه اداره یا حکومت متفاوتی داشته باشند. آن‌ها از قدرت قراردادهای هوشمند برای اجرای قوانین و تخصیص قدرت رأی‌دهی برای پیشنهادات حکومتی به اعضای شرکت‌کننده استفاده می‌کنند.

یک دائو نمی‌تواند آنقدر بی‌نقص باشد که تمام اهداف را در بر گیرد و هر دائویی موضع‌گیری خاص خود را دارد. بنابراین این سازمان‌ها باید دقیقا نیروی محرکه جامعه را درک کنند. همچنین دائو‌ها باید مأموریت و چشم‌انداز خود را محکم کنند تا بتوانند جامعه خود را بهتر بسازند.

چطور می‌توان در سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز شرکت کرد؟

به محض آنکه سازمانی این چنینی معرفی شد، به آن توجه، رسالت و چشم‌انداز آن را درک، جمعیت آن را نظارت و راه‌های مشارکت و کمک به آن را پیدا کنید. بسیاری از سازمان‌ها همچون سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) با سرعت بسیار زیادی رشد کردند. آن‌ها جریان ثابتی از اعضا، پروژه‌ها، معماری‌ها و ابزارهای جدید را داشتند. ترکیب کاملی از این اطلاعات و پردازش، به اعضای جدید کمک می‌کند که جای خود را در جامعه پیدا و نحوه شرکت و کمک به آن را به‌خوبی درک کنند.

چه سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز دیگری شایسته توجه سرمایه‌گذاران عادی هستند؟

نکته اول:

فرهنگ جامعه برای این سازمان‌ها اهمیت دارد؛ چراکه در نبود ساختارهای رهبری و سرپرستی مرسوم، فرهنگ جامعه، ماندگارترین و پرنفوذ‌ترین عامل محسوب می‌شود. ما بر اساس همین نکته، سازمان خودگردان غیرمتمرکزی را کشف کرده‌ایم که از سایر سازمان‌ها متمایز است. این سازمان، فریدام دائو (FreedomDAO) نام دارد. فریدام دائو مختص به رسمیت شناختن آزادی و استقلال ثروت سرمایه‌گذاران خرده‌فروش است. مأموریت دائوی استقلال مالی آن بوده که به پروژه غیرمتمرکزی تبدیل شود که حقیقتا به همه افراد تعلق دارد.

این سازمان می‌خواهد فرصت‌های خوبی را برای هر کاربر ارز دیجیتال یا شرکت‌کننده معمولی به ارمغان آورد تا به استقلال مالی واقعی دست یابند. این سازمان با همه سازمان‌ها فرق دارد! حتما درباره این سازمان فکر کنید. اگر می‌توانید همچون سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) برای دیگران بجنگید، چرا برای استقلال مالی خود (FreedomDAO) نجنگید؟

نکته دوم:

خیلی مهم است که در هنگام انتخاب دارایی‌های درست، محتاط باشد و معیارهای منطقی و خوبی برای انتخاب آن‌ها داشته باشید. سازمان خودگردان غیرمتمرکز فریدام آف ولث (Freedom Of Wealth DAO) یا همان استقلال ثروت، هدف دارد تا تجربه جامعه ۱۰۰% غیرمتمرکزی را به وجود آورد. هیچ طرفین پروژه یا تیم‌های دیگری نمی‌توانند این پروژه را کنترل کنند و صدور اولیه توکن آن نیز تنها از طریق اعطای آن‌ها اتفاق می‌افتد. عرضه اولیه اعطای توکن‌های این سازمان بسیار پیشگامانه بوده و در آن با مفهوم «بخشیدن برای به‌دست آوردن» سروکار داریم.

صدور اولیه توکن همان طور که گفتیم کاملا از طریق اعطای توکن از سوی کاربران امکان‌پذیر است. هیچ پروژه دیگر یا ارائه سهم به تیم دیگری در میان نیست. تمام توکن‌های بخشیده‌شده برای بازخرید کاربر استفاده می‌شود که به همین ترتیب نیز نقدینگی و توسعه‌های پروژه را افزایش خواهد داد. بیایید نگاهی به اقتصاد توکنی فریدام دائو بیاندازیم

توکنومیکس فریدام دائو (FreedomDAO)

نام توکن:‌ توکن فری ($FREE)

صدور توکن: عرضه توکن فری توسط ارزش کلی دلارهای بخشیده‌شده تعیین می‌شود. بنابراین هیچ‌کس نمی‌داند که مقدار صدور نهایی توکن‌های فری چقدر خواهد بود. مقدار نهایی نیز کاملا به جامعه بستگی دارد. تمام FOWD برای اهداکننده توکن‌ها ضرب می‌شود. هیچ توکنی به توسعه‌دهندگان اختصاص نمی‌یابد، هیچ تأمین مالی در کار نیست و هیچ بخشی نیز به هیچ طرفین پروژه یا افراد خودی داده نمی‌شود.

سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO)

این سازمان نیز همچون سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) از سازمان‌های برتر محسوب می‌شود. نسبت اهدای توکن به صدور پروژه، ۱:۱۰۰ است. برای هر ۱ توکن USDT که از سوی کاربر اهدا می‌شود، ۱۰۰ توکن FREE صادر خواهد شد. البته اگر کاربر ارزهای دیگری را اهدا کند، صدور FOWD به صدور بر اساس USDT تبدیل می‌شود.

اگر مقدار اهدایی کلی جامعه ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا باشد، صدور نهایی توکن فری نیز ۱۰ میلیارد خواهد بود. پس از پایان اهدای توکن‌ها، صدور نهایی FOWD برابر با مقدار اهدایی کاربر با ضریب ۱۰۰ خواهد بود. این مقدار نیز تا ابد قفل می‌شود و هرگز دوباره صادر نخواهد شد.

نحوه مقایسه مزایا

نکته سوم:

نحوه مقایسه مزایا را یاد بگیرید. در این بخش موقعیت آسانژ دائو و فریدام دائو را با هم مقایسه می‌کنیم. می‌توان مزایای فریدام دائو (FreedomDAO) را در مقایسه با سازمان آسانژ دائو (AssangeDAO) به‌وضوح در نمودارهای این دو سازمان مشاهده کرد که به شرح زیر است:

مشارکت‌کنندگان فریدام دائو، ۵۰% را از قبل دریافت می‌کنند و ۵۰% باقی‌مانده طی ۳۰ روز به آن‌ها داده می‌شود. ۵۰% از توکن‌های فری ($FREE) نیز به‌صورت دائم در قلک اهدایی باقی می‌ماند و ۵۰% هم در استخر نقدینگی قفل می‌شود. توکن فری همیشه قیمت ذخیره‌ای دارد که هرگز به صفر نمی‌رسد. اما بحرانی در اعتماد به توکن $JUSTIC به وجود آمده که منجر به فشار شدید فروش شده است.

ما انتظار داریم که فریدام دائو شگفتی‌های جدیدی را برای حامیان سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز یا همان دائو‌ها به وجود آورد. ما باور داریم که سروصدا و محبوبیت این نوع از سازمان‌ها همچنان ادامه خواهد یافت. سازمان خودگردان غیرمتمرکز FreedomDAO در حال حاضر رسما در وبسایت www.freedomdao.app برای اهدای توکن‌های شما باز است. اگر هنوز هم سوار قطار این سازمان‌ها نشده‌اید پس بهتر است آن را به برنامه‌ریزی‌های خود اضافه کنید.

لینک‌های سازمان Freedom of Wealth

وبسایت: https://www.freedomdao.app/donate

توئیتر: https://twitter.com/freedomdao3_3

تلگرام: https://t.me/FreedomofDaoEnglish

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/11/who-will-be-the-next-dao-miracle-after-assangedao%ef%bc%9f/

Leave A Reply

Your email address will not be published.