رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کیف پول ایکس دیفای با ترا ادغام می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کیف پول ایکس دیفای حالا از ادغام جدید خود با پروتکل دیجیتال ترا رونمایی می‌کند. این کیف پول همچنین اعلام می‌کند که برنامه نقدینگی جالبی را بر روی پروتکل پیلون راه‌اندازی خواهد کرد. این راه‌اندازی نیز برای پشتیبانی از اکوسیستم پروتکل ترا خواهد بود.

کیف پول ایکس دیفای

کیف پول ایکس دیفای

ایکس دیفای والت (XDEFI Wallet) کیف پول مرورگری است که برای سرعت ساخته شده است. این کیف پول، امروز ادغام خود را با اکوسیستم بلاک چین ترا (Terra) اعلام کرد. ترا نیز چهارمین اکوسیستم بلاک چین بزرگ از لحاظ ارزش کلی قفل‌شده یا TVL است. اگرچه‌که ادغام این دو پلتفرم برای چند هفته در جریان بود و تحت آزمایش قرار داشت، حالا برای تمام کاربران کیف پول XDEFI موجود بوده و در دسترس آن‌هاست.

«امیل دوبیه» مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران آن نیز گفته است: «من باور دارم که UST به‌عنوان یک استیبل کوین غیرمتمرکز، در خدمت هدفی خاص است. این کوین در آینده، به‌جزء اصلی اکوسیستم ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. اپلیکیشن قاتل ترا نیز محیط متمرکز بر UX و در دسترس آن است که پذیرش گسترده‌تری از وب ۳ را برای کاربران فراهم می‌کند. واقعا بسیار هیجان‌انگیز است که ببینیم ارز دیجیتال ترا چطور به‌عنوان یک اپلیکیشن لایه ۱ توسعه یافته است. همچنین بسیار هیجان‌زده‌ایم از آنکه ببینیم چطور پروژه‌های دیگر حول ادغام کیف پول ایکس دیفای و ترا، شکوفا می‌شوند.»

ارز دیجیتال ترا در حقیقت یک پروتکل بلاک چین لایه ۱ قابل برنامه‌ریزی است. این پروتکل، رشته‌ای از استیبل کوین‌های فیات ثابت الگوریتمی را به شما ارائه می‌دهد. توکن محلی ترا نیز لونا (LUNA) نام دارد. این توکن، نوسانات کوتاه‌مدت بلاک چین ترا را به‌راحتی گرفته و به خود جذب می‌کند.

طبق گفته DeFiLIama، ترا بیش از ۸.۶ میلیارد دلار به‌صورت قفل‌شده در شبکه خود دارد. دارایی محلی بلاک چین ترا، لونا نیز پیش‌تر در همین سال به ۱۸ میلیارد دلار آمریکا رسید. ۶ تا ۸ هفته بعدی، بیش از ۶۰ پروژه آماده راه‌اندازی بر شبکه ترا خواهند بود. همچنین بیش از ۱۰۰ پروژه نیز اخیرا از برنامه‌هایی برای راه‌اندازی در این شبکه در اوایل سال ۲۰۲۲، صحبت کرده‌اند.

اکوسیستم ترا از راه‌اندازی پروژه‌های بسیاری استقبال می‌کند

«دو کوان» مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران ترا گفته است: «ما بسیار خرسندیم از آنکه به کیف ایکس دیفای به‌عنوان کیف پول غیرکاستدی که از اکوسیستم ترا پشتیبانی می‌کند، خوش‌آمد بگوییم. ادغام کیف پول ایکس دیفای با پلتفرم ترا، کاربرپسندترین و سریع‌ترین کیف پول‌های چندزنجیره‌ای موجود در این صنعت را به توکن‌های لونا، ارائه می‌دهد. این کیف پول‌ها همچنین شامل ظاهر قابل تنظیم NFT نیز می‌شوند که به‌زودی در بازار NFT پررونق ترا، نمایان خواهد شد.»

ایکس دیفای علاوه بر ترا، از ۸ زنجیره دیگر نیز پشتیبانی می‌کند؛ از جمله: بیت کوین، اتریوم، پالی گان (Polygon)، زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain)، زنجیره بایننس (Binance Chain)، تورچین (THORChain)، لایت کوین (Litecoin) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash). کیف ایکس دیفای برنامه دارد تا از زنجیره‌های دیگری همچون آوالانچ (Avalanche)، آربیتریوم (Arbitrum)، سولانا (Solana) و دیگر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند.

کیف پول XDEFI همچنین اعلام کرده است که آن‌ها با پیلون (Pylon) نیز همکاری خواهند کرد تا برنامه نقدینگی جالبی را در شبکه ترا به وجود آورند. پیلون نیز دسته‌ای از پس‌اندازهای دیفای و محصولات پرداختی آن است که با سپرده‌های کاربران تقویت شده و بر روی پروتکل‌های بازدهی ثابتی همچون پروتکل انکور ترا، ساخته می‌شود. پیلون، معامله‌های پایدار را بین تأمین‌کنندگان قیمت بلندمدت و مصرف‌کنندگان آن‌ها به وجود می‌آورد. این پلتفرم این کار را از طریق قراردادهای سپرده قابل تنظیم که قابلیت تغییر جهت بازده را نیز دارند، انجام می‌دهد.

صحبت‌های بنیان‌گذار پلتفرم پیلون

«ووجین لیم» از بنیان‌گذاران پروتکل پیلون گفت: «پروتکل ما بسیار هیجان‌زده است از آنکه با کیف پول ایکس دیفای شریک شود. ما بدین ترتیب، استخرهای پیلون در درگاه پیلون و لانچ‌پد برتر ترا را افتتاح و همچنین استخرهای قرارداد سپرده مبنی بر بازده را ارائه می‌دهیم.. ما مشتاق همکاری با یکدیگر در اکوسیستم روبه‌رشد ترا هستیم.»

از نیمی از سرمایه‌هایی که توسط پیلون جذب می‌شود نیز برای تأمین بودجه پروژه‌های سطح ابتدایی اکوسیستم ترا، استفاده خواهند کرد. انجمن این ارز دیجیتال، سپس می‌تواند در رابطه با چگونگی جذب سرمایه نیز تصمیم بگیرد.

کیف پول XDEFI تحت پشتیبانی تعدادی سرمایه دیفای محور و سرمایه‌گذار خطرپذیر قرار دارد. این کیف پول اخیرا توانست ۶ میلیون دلار آمریکا را از شرکت‌های: Mechanism Capital، DeFiance Capital، Alameda Research، Sino Global Capital، Animoca Brands، Morningstar Ventures و CoinGecko، جذب کند. همچنین سازندگان دیفایی همچون «دارن لاو»، «مارک زلر»، «اسکوپی تروپلز» و «ماریانو کونتی» نیز به جذب سرمایه این کیف پول، کمک کردند.

کیف ایکس دیفای، انتشار عمومی کیف پول مرورگر نسل بعد خود در فروشگاه کروم (Chrome Store) را پیش‌تر در همین ماه اعلام کرد. این کیف پول تا به امروز، بیش از ۳۵,۰۰۰ کاربر دارد.

کیف پول ایکس دیفای

درباره کیف پول ایکس دیفای

کیف پول ایکس دیفای، سریع‌ترین کیف پول NFT و دیفای جهان است. کاربران این کیف پول می‌توانند از «ایپ مود» (Ape Mode) آن نیز استفاده کنند که رویکردی بسیار مبتکرانه است. این رویکرد، تضمین می‌کند که معاملات در بلاک بعدی و در سراسر بلاک چین ترا، تورچین، اتریوم و EVM، در حال پردازش باشند.

این کیف پول همچنین NFTها را از تمام زنجیره‌ها و در یک شبکه کشیدن و رها کردن مستقل، نمایش می‌دهد. تیم این کیف پول حدودا ۲۰ عضو از سرتاسر جهان داشته و تحت حمایت اسامی پیشگامی در زمینه دیفای و NFTها قرار دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/28/xdefi-wallet-unveils-integration-with-terra-and-announces-liquidity-program-on-pylon-protocol-to-support-the-terra-ecosystem/

Leave A Reply

Your email address will not be published.