رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال دوج کوین و پشتوانه بنیاد جدید آن را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال دوج کوین و بنیاد جدید آن، موضوع مهم اخیر در دنیای ارزهای دیجیتال است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. این ارز دیجیتال از ارزهای بسیار مهم به‌شمار می‌رود که شباهت بسیاری نیز به بیت کوین دارد. حالا این ارز دیجیتال، فعالیت خود را دوباره آغاز کرده است. این بار نیز نام‌های بزرگی همچون «ویتالیک بوترین» به‌همراه «جارد بیرچال» که نماینده «ایلان ماسک» است، به‌عنوان مشاوران هیئت مدیره این ارز دیجیتال عمل خواهند کرد. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و بنیاد جدید آن را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین

دوج کوین حالا یک بنیاد جدید را به‌عنوان پشتوانه خود دارد. این بنیاد جدید از «ویتالیک بوترین» به‌همراه نماینده «ایلان ماسک» که «جارد بیرچال» نام دارد، برخوردار است. همچنین این اشخاص به‌عنوان مشاور هیئت مدیره این شبکه، فعالیت خواهند کرد. این توسعه جدید نیز توسط موسسه دوج کوین، اعلام شد.

اعضای هیئت مدیره دوج کوین شامل سه عضو برجسته انجمن این ارز دیجیتال می‌شوند که عبارتند از: «جنز ویچرز»، «گری لاچانز» و «تیموتی استبینگ» به‌همراه دو توسعه‌دهنده اصلی به‌نام‌های «میشی لومین» و «راس نیکول».

موسسه دوج کوین می‌نویسد:

«این موسسه اینجا نیست تا کنترل پروژه کیف پول اصلی دوج کوین را در دست بگیرد. بلکه ما اینجاییم تا از دوج کوین کور (Dogecoin Core) کنونی و همچنین از توسعه‌دهندگان دوج کوین آینده پشتیبانی کنیم. ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانند با حمایت مالی ما، به‌صورت تمام وقت کار کنند. به‌علاوه از شرکت‌کنندگانی که امیدوارند تا بتوانند به این پروژه کمک کنند، استقبالی‌گرم خواهیم کرد. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که ارز دیجیتال دوج کوین اینجا نیست تا کیف پول آن را کنترل کند، بلکه اینجاست تا توسعه این شبکه را تسهیل بخشد.

موسسه دوج کوین همچنین به‌دنبال آینده وسیع‌تر اکوسیستم دوج کوین است. این موسسه در هفته‌های آتی، پروژه‌های جدیدی را نیز اعلام خواهد کرد. این پروژه‌ها تماما کیف پول دوج کوین کنونی را تشویق می‌کنند تا امکان ادغام سریع‌تر و دسترسی به API های آسان‌تر را برای امور مالی، اجتماعی و پروژه‌های مربوط به خیریه به‌وجود آورد. دوج کوین امیدوار است که افراد از این پروژه استفاده کنند..»

پشتیبانی «ایلان ماسک» از دوج کوین در حضور نماینده وی، «جارد بیرچال» در هیئت مشاوره موسسه دوج کوین، منعکس شده است.

«ماسک» پیش از این بیت کوین و اتریوم را نقد کرده بود. وی گفته بود که معاملات آن‌ها آرام و گران است. وی گمان می‌کرد که دوج کوین می‌تواند گزینه بهتری برای معاملات سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد.

جمع بندی

ارز دیجیتال دوج کوین و آغاز فعالیتی جدید، موضوع مهم این روزها در دنیای ارزهای دیجیتال است که امروز به آن پرداختیم. این ارز دیجیتال بار دیگر تصمیم به فعالیت گرفته است؛ اما این‌بار، با هیئت مدیره‌ای جدید. این هیئت‌مدیره متشکل از نام‌های بزرگی همچون «ویتالیک بوترین» و نماینده «ایلان ماسک»، «جارد بیرچال» است. این ارز دیجیتال امیدوار است که با اقدام فوق، بتواند توسعه شبکه دوج کوین را تسهیل بخشد. ما امروز این ارز دیجیتال و موسسه جدید آن را بررسی کردیم.

کلمه کلیدی: ارز دیجیتال دوج کوین

Leave A Reply

Your email address will not be published.