رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

برداشت دوج کوین در بایننس باز شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

برداشت دوج کوین در بایننس به‌طور کامل باز شد. حالا گفته می‌شود که شاید جنگ کلامی میان «ایلان ماسک» و مدیرعامل صرافی بایننس به پایان برسد؛ چراکه مدیرعامل این صرافی، برداشت‌های دوج کوین را به‌طور کامل باز کرده است.

برداشت دوج کوین در بایننس

برداشت دوج کوین در بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از لحاظ حجم تریدینگ است. این صرافی پس از ارتقایی در ۱۱ام نوامبر ۲۰۲۱، امکان برداشت‌های دوج کوین (DOGE) را به‌طور موقت متوقف کرد.

بایننس طی پستی در ۱۱ام نوامبر ۲۰۲۱ گفت: «ما پس از ارتقا نسخه در تاریخ ۲۰۲۱-۱۱-۱۰، یک مشکل جزئی در برداشت‌های شبکه دوج بایننس پیدا کردیم.» البته آن‌ها مشخص نکردند که این «مشکل جزئی» دقیقا چیست. این شبکه در ادامه گفت: «پس ما در نتیجه این مشکل، موقتا برداشت‌های شبکه دوج را متوقف کرده‌ایم تا زمانی که آن را برطرف کنیم. بایننس به‌طور فعالی با تیم پروژه دوج در حال همکاری است تا این مشکل را برطرف کند.»

حالا بر اساس توئیتی از سایت Watcher.Guru، این خبر تأیید شده است که «بایننس به‌طور کامل برداشت دوج کوین در بایننس را باز کرده است.»

صرافی بایننس، پس از خطایی فنی که بحثی داغ را میان «ایلان ماسک» و مدیرعامل این صرافی باز کرد، به‌طور کامل برداشت‌های دوج کوین را افتتاح نمود. تریدرها نتوانستند دوج کوین را بیشتر از دو هفته برداشت کنند؛ این نیز بر اساس بیانیه‌ای در دوشنبه ۲۹ نوامبر، به‌دلیل ارتقاء شبکه بود. بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا گفت که این خطا «تصادفی بعید و ناگوار بود، نه شرایطی مشکوک که عده‌ای گمان می‌کردند.»

بحث‌های «ماسک» و مدیرعامل بایننس

این به‌نظر به ادعای «ماسک» در توئیتر بازمی‌گشت. وی هفته پیش توئیتی پست کرد و گفت که این مشکل «به‌نظر مشکوک می‌آید.» این توئیت به‌طور کامل بدین شرح است: «هی @cz_binance، مشتریان دوج شما چه شدند؟ به‌نظر مشکوک می‌آید.»

«چانگ پنگ ‘CZ’ ژائو» مدیرعامل بایننس نیز در جواب، لینکی را منتشر کرد. این لینک به جریان تخلیه ۱۲,۰۰۰ ماشین در نتیجه یک خطای نرم‌افزاری در شرکت تسلای «ماسک» مربوط می‌شد.

برداشت دوج کوین در بایننس

پست بایننس می‌گفت: «هیچ نهاد واحدی مقصر نبود. نه بایننس و نه شبکه دوج از قبل می‌دانست که چنین مشکل کمیابی پیش می‌آید. پس مطمئن باشید همان طور که ‘CZ’ گفت، هیچ‌کسی اخراج نمی‌شود.» این پست به‌روزرسانی هفته گذشته «ژائو» لینک می‌داد که خود او در آن چنین قولی را داده بود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/29/war-of-words-between-elon-musk-and-binance-ceo-might-come-to-an-end-as-binance-fully-reopens-doge-withdrawals/

Leave A Reply

Your email address will not be published.